Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Veoma bitna i iziskuje nemalu rekonstrukciju, na koju apelujem. Kao i za Pančevački most.
 
Nisam siguran da će novosadski Barac ići Flirtom a vagona nema ni za postojeće linije.
 
A je li ostaje onda trenutna linija Zemun‒Bar ili planiraju da ta linija bude takva, cela?
Ako uvode skroz novu liniju, znači da planiraju ozbiljniju kupovinu, samo kako će li je sprovesti do decembra? :D
Mislim da će sadašnji noćni voz ostati kakav je (jer zbog vagona za prevoz kola bi morao da dosta dugo čeka u Zemunu). Mislim da ovo što se spominje
 
HŽ je i u predlog reda vožnje za sledeću godinu stavio voz 412/413. Mislim da pada u vodu teorija da oni koče taj voz, već da mi zaista ne možemo da skrpimo šaku ispravnih vagona.
Tu je i Erdut Bogojevo, uz ogradu da "čekaju stav Srbija Voza".

Mislim da bi zaista trebalo nešto učiniti po pitanju međunarodnog saobraćaja tamo gde se to može uraditi, pre svega s obzirom na vozna sredstva. Valjda su se pozabavili time u novom RV.
 
20230721_111451.jpg

20230721_111456.jpg


Trenutno stanje radova u NS, slikao jutros.
 
Nije, ovo je centralni hol. Za otvaranje pruge je samo malo zamazana. Dosta toga što je "urađeno" je u međuvremenu rastureno da bi bilo zaista urađeno, završeni su ili skoro završeni ostali objekti i pothodnik koji ima spoljni ulaz, tako da su se stekli uslovi da se zatvori hol. Rupe u podu su verovatno temelji za konstrukciju galerije koja će ići iznad ulaza.
 
Odloženo je otvaranje deonice Grljan-Zaječar za još nekih 2 nedelje..
Fali da se na jednoj kratkoj deonici naspe tucanik, a izgleda da ih neće pustiti da odrade polovično prugu pa da je kasnije završavaju nego će morati sve odjednom, ima dosta kontradiktirnih informacija ruku na srce.
Ja sam eto danas čekao voz da slikam za forum, a ispalio sam se žestoko (pritom me opalilo sunce😃).
Nije ni jasno da li će biti zamenskog za Majdanpek i Prahovo kada krenu radovi ka Vražorgncu, nadam se da će biti, ne bi bilo lepo..🙄
 
Ја сад не размумем који је то део? Зар није потпуно била сређена?
Zbudžili su taj deo zgrade pred polazak brzog voza, a zapravo je rekonstruisan samo deo gde su službene prostorije, pothodnik i peroni.
Tek sad kreće rekonstrukcija glavnog hola. Predviđeno je da se vrati u originalno stanje, sa manjim izmenama. Na primer, galerija će biti oko celog centralnog hola, umesto samo kao unutrašnja veza ka lokalima i peronima.
 
Po meni nepotrebno, stanica je bila sasvim ok, ali ajde..
 
Vidim da niko nije objavio da su ispale 2 cisterne kod Niša.
To je postao redovno stanje.
 
Vidim da niko nije objavio da su ispale 2 cisterne kod Niša.
To je postao redovno stanje.

A provali ovo..
Cisterne su iskliznule opet kod Staničenja gde i amonijak.
Na svakoj pruzi postoji nekoliko opasnih tačaka koje se uopšte ne rešavaju.
Zaječar, Trnavac, Staničenje itd... sve su to mesta gde su cisterne nekoliko puta imale VD i evo da li se nešto promenilo?
Nije ništa!
Da bude još grđe prilikom ovog ojačavanja koloseka Grljan-Trnavac nisu predviđeni koloseci stanice Zaječar, tačnije samo 1 će da se radi, dok na ostalih 5 gde ide redovno saobraćaj ostaće isto.
Ako ih stvarno ne budu sredili i dalje će ostati velika šansa za iskliznućem, tako da se nemojte čuditi ako opet u vestima čujete da je voz iskliznuo u Zaječaru, jer se ništa nije promenilo.
Mi praktično imamo situaciju da kada bi se otklonila ta sporna mesta imali bi smo puno manji postotak ovakvih neprijatnih događaja..

O pruzi za Dimitrovgrad bi moglo svašta da se napiše, taman za neki "Insajderov" dokumentarac.
Skandalozno koliko se popušta izvođaču sa odlaganjem radova, ministar Vesara samo najavljuje Maj, Jul, Avgust a gde su mašine, evo nas i u tom trećem obećanju u ovoj godini!
Vlast je skoncetrisana prvenstveno na auto-puteve, a pruge im idu usput i većinom za samopromociju uz neku megalomiju.
A kada bi ljudi znali koliki se penali plaćaju operaterima i korisnicima usluge u robnom saobraćaju zbog ovih infrastrukturnih poteškoća, koliko nas tereta zaobilazi iz istih razloga, možda bi se ploča i promenila..
 
Vrh