Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pozdrav,

Fotografija je iz Tošinog Bunara, upao mi je var u oči:
IMG_20230711_182745.jpg


Zar var između šina ne bi trebao da se izbrusi skroz a ne da stoji ovako??
Pozdrav,

Petar
 
Poslednja izmena:
Jer u Srbiji da nešto funkcioniše mora da se izgradi pruga za velike brzine očigledno.:rolleyes:
Verovatno jer donosi više političkih poena otvaranje ganc nove pruge koja ima betonske pragove, ošišana je, vrišti od novog nego da realno učine dobru stvar za one kojima to možda znači.

Prošlo mi je kroz glavu pitanje, hoće li i jednog dana na pruzi Beograd‒Šid isto tako gušiti teretni saobraćaj kao što ga sad guše na pruzi Beograd ‒ Novi Sad? 😁
 
Ovaj podvožnjak u Subotici gubi biciklističku i pešačku stazu? Nikad nije bilo pasarele preko pruge na toj lokaciji. I narravno da moraju ovde da žure ovo je žila kucavica Subotice. Malo je alternativa za Palićki put.
 
SV koliko znam godinama traži da se trase konstruišu po levom koloseku za Šid na Ruma-Šid. Tražili su i ove godine, videćemo
 
довољно је да оба колосека буду на 100 да пруга буде конкурентна. после ће лако дизати брзине на 160
 
Реално боље да свака пруга има своју тему а ова тема да се затвори.
Ova tema je odlicna i ljudi koji pisu na njoj su informisani bolje od vecine ljudi koji rade u ministarstvu i po ovim zeleznickim preduzecima. Sigurno za mene jedna od najpoucnijih tema na forumu.

Ali mislim da zbog svih radova koji se trenutno rade na Zeleznickom K10 i onima koji su planirani do Nisa bice pregrst informacija i objava, nema potrebe da imamo temu gde se stotinama strana u nazad vode paralelno 3 razlicite teme.
 
Слажем се, брдо корисних информација, штета што се затрпају у разноврсној дискусији.
 
Nisam siguran da je realno razdvajanje postova odavde, mnogo posla. A same teme možeš slobodno ti da napraviš @Steva, pa ćemo da pređemo tamo. @Igor možda bi onda bilo dobro da prebaciš teme o stanici Zemun, Vukovom spomeniku i Prokopu u novu temu o železnici u BGu.
 
HŽ je i u predlog reda vožnje za sledeću godinu stavio voz 412/413. Mislim da pada u vodu teorija da oni koče taj voz, već da mi zaista ne možemo da skrpimo šaku ispravnih vagona.
 
Brzine su solidne. Sarajevo - Bradina 75, Bradina - Konjic 60-80 (doživljaj kao šarganska osmica), Konjic - Žitomislići 70-100; dalje ne znam. Nigde se ne vuče 20-30.
Pruga je rekonstruisana u potpunosti pre nekih 10 godina.
Na kraju imam pitanje. Da li išta drugo osim nesposobnosti rukovodstva Srbija Voza sprečava šidske vozove da između Rume i Šida idu samo onim kolosekom koji je u boljem stanju da ljudi ne gube sat vremena svaki put kada putuju? Teretni mogu i lošijim ako je tolika gužva.
Ne postoji osnova da se ne koriste oba koloseka na dvokolosečnoj pruzi.
Jedina opcija je da se desni kolosek zatvori za saobraćaj, a levi osposobi za obostrani saobraćaj. To bi smanjilo teoretsku propusnu moć pruge, ali verovatno ubrzalo saobraćaj.
 
@Gruber je mislio na brušenje sa strane.
Nisam siguran šta se tačno dobija sa tim osim estetike?
 
Dame i gospodo, važne vesti. Izvor je časopis Pruga, dakle prvi put se javno priča o ovome

Novi Flirtovi će u saobraćaj biti puštani od marta sledeće godine sa intenzitetom od 1 novo vozilo na 2 nedelje.

Na mnogim relacijama je RV pravljen od nule
Novine od novog RV:
1) Uvođenje linije Sremska Mitrovica - Novi Sad
2) Uvođenje linije Novi Sad - Bar
3) Svi polasci sa niške, barske i vršačke pruge se produžavaju do Zemuna sa stajanjem na Novom Beogradu.
4) Uvođenje linije Leskovac - Niš - Aleksinac sa taktom od sat vremena. Spominju se IC polasci sa novim FLIRTom i RE sa starim.

To je ono što se spomenulo u časopisu, ali verujem da će u narednom periodu izaći još neka značajna informacija 🙂

PS. Uvodi se i Novi Sad-Pančevo, ali je ispod napisano
 
Poslednja izmena:
Ovaj podvožnjak u Subotici gubi biciklističku i pešačku stazu? Nikad nije bilo pasarele preko pruge na toj lokaciji. I narravno da moraju ovde da žure ovo je žila kucavica Subotice. Malo je alternativa za Palićki put.
Ne gubi, novim podvožnjakom će biti sa obe strane i pešačke i biciklističke staze kao ranije, pasarela je tamo samo privremeno za vreme izvođenja radova jer ispod prolaze vozovi od Segedina ka Somboru i dalje Novom Sadu...
 
Dame i gospodo, važne vesti. Izvor je časopis Pruga, dakle prvi put se javno priča o ovome

Novi Flirtovi će u saobraćaj biti puštani od marta sledeće godine sa intenzitetom od 1 novo vozilo na 2 nedelje.

Na mnogim relacijama je RV pravljen od nule
Novine od novog RV:
1) Uvođenje linije Sremska Mitrovica - Novi Sad
2) Uvođenje linije Novi Sad - Bar
3) Svi polasci sa niške, barske i vršačke pruge se produžavaju do Zemuna sa stajanjem na Novom Beogradu.
4) Uvođenje linije Leskovac - Niš - Aleksinac sa taktom od sat vremena. Spominju se IC polasci sa novim FLIRTom i RE sa starim.

To je ono što se spomenulo u časopisu, ali verujem da će u narednom periodu izaći još neka značajna informacija 🙂
Da li stižu novi vagoni i lokomotive za produženi barac?
Koliko dugo bi putovao voz pirot aleksinac?
 
Da li stižu novi vagoni i lokomotive za produženi barac?
Koliko dugo bi putovao voz pirot aleksinac?
Ovo za barac prvo dal će biti vagoni na toj liniji 🤣
A za Pirot Aleksinac je prvo neizvodljivo jer kreću radovi na Niš-Dimitrovgrad, a trenutno stanje je jako loše
 
Inače opet kažem, ako neko ima pristup predlogu reda vožnje nek pošalje, ti će se sve videti i vremena i nove linije
 
Kolika su kašnjenja na liniji beograd centar-lapovo?
 
Vrh