За Тошин бунар и аеродромски град ћемо видети, шта су наумили преко Пупина. Остало сигурно може да бије воз сем у лудачком шпицу или при неким аномалијама у саобраћају. Па док скренем до те станице да паркирам или бусем и док се вратим, а све под условом да направе пут до станице који ће план плус да препозна  имаће најмање 3-4км или у садашњем стању одступање је 5,6 километара а са исте тачке 4км до Вука!
 имаће најмање 3-4км или у садашњем стању одступање је 5,6 километара а са исте тачке 4км до Вука!
Франш је са исте тачке 6,5 а НБГД 8,5 километара у односу на 4-6км самог одступања од пута већини људи.


Од железнице левој обали на жалост могу понудити само нове кракове. А оцена да је скупо ме не занима, јер није скупо ништа сигурно, у односу на могућност уштеде. Мислим да љубитељи железнице морају да губе битку са овим приступом. Батајница је свакако добар пример, из срца насеља на све те правце које си помињао. Тако овде да се уради може да се гаси оних 85/6 бусева који саобраћају и да се остави пар да круже по ћошковима и скупљају на воз. Већ сам рекао да немам ништа против станица и било какве активности, напротив. Мени смета што се уз израду ове станице размишља о касапљењу постојећег превоза. Ово просто није практично и добровољно неће привући људе на воз, а ако се присиле то неће дуго трајати и оставиће нетрпељивост према железници, трајну штету.
Немам против приче о свему овоме, само насиље нећу да трпим ако се појави. Сви наравно желимо брз, поуздан, удобан, јефтин и што више домаће произведен превоз.
				
			Франш је са исте тачке 6,5 а НБГД 8,5 километара у односу на 4-6км самог одступања од пута већини људи.


Од железнице левој обали на жалост могу понудити само нове кракове. А оцена да је скупо ме не занима, јер није скупо ништа сигурно, у односу на могућност уштеде. Мислим да љубитељи железнице морају да губе битку са овим приступом. Батајница је свакако добар пример, из срца насеља на све те правце које си помињао. Тако овде да се уради може да се гаси оних 85/6 бусева који саобраћају и да се остави пар да круже по ћошковима и скупљају на воз. Већ сам рекао да немам ништа против станица и било какве активности, напротив. Мени смета што се уз израду ове станице размишља о касапљењу постојећег превоза. Ово просто није практично и добровољно неће привући људе на воз, а ако се присиле то неће дуго трајати и оставиће нетрпељивост према железници, трајну штету.
Немам против приче о свему овоме, само насиље нећу да трпим ако се појави. Сви наравно желимо брз, поуздан, удобан, јефтин и што више домаће произведен превоз.
 
		 
 
		 
 
		 Сагледавши целину проблема преласка Дунава друмскимим саобраћајним средствима, и даљег кретања "Старим Београдом", железница има низ предности, које поништавају ману у виду лошег положаја стајалишта.  Тих децилитар више горива дневно за кретање Саве Ковачевића је мали додатан трошак у односу на можда и неколико литара потрошених у леру у Београдским застојима, потрошеног времена и живаца. Са самог насипа је немогуће направити безбедан прилазак Панчевачком мосту за аутомобиле, тако да бочни прикључак требамо тражити мало северније. Осим тога, "Трећем Београду" нису потребне само две главне улице, него целовита улична мрежа! Од тог стандарда никада не смете одустати, и рећи "довољне су само 2 главне улице да се добро среде". Од петље код Збега до Дунавског насипа има преко 8 километара, и треба размотрити бар 4 главне попречне улице. О томе сам већ писао у некој од тема о Трећем Београду, да се не понављам, главно, једна од тих попречних веза је правцем Канала Каловита. Застоји на Панчевцу и око Панчевца ће и дугорочно бити неизбежни, и предложен булевар помаже да Лева обала Дунава некако интерно функционише. Пут на Насипу испод Панчевца је тек пожељна додатна веза. И важно је напоменути да преко километар и северно и јужно од канала Каловита немогуће је направити булевар без озбиљних потешкоћа. Па и Париске комуне на НБГ, и Миријевски булевар код Карабурме су настали у време када си по њима могао ставити голиће и играти фудбал, а дугорочно су постали добро планирање унапред.
 Сагледавши целину проблема преласка Дунава друмскимим саобраћајним средствима, и даљег кретања "Старим Београдом", железница има низ предности, које поништавају ману у виду лошег положаја стајалишта.  Тих децилитар више горива дневно за кретање Саве Ковачевића је мали додатан трошак у односу на можда и неколико литара потрошених у леру у Београдским застојима, потрошеног времена и живаца. Са самог насипа је немогуће направити безбедан прилазак Панчевачком мосту за аутомобиле, тако да бочни прикључак требамо тражити мало северније. Осим тога, "Трећем Београду" нису потребне само две главне улице, него целовита улична мрежа! Од тог стандарда никада не смете одустати, и рећи "довољне су само 2 главне улице да се добро среде". Од петље код Збега до Дунавског насипа има преко 8 километара, и треба размотрити бар 4 главне попречне улице. О томе сам већ писао у некој од тема о Трећем Београду, да се не понављам, главно, једна од тих попречних веза је правцем Канала Каловита. Застоји на Панчевцу и око Панчевца ће и дугорочно бити неизбежни, и предложен булевар помаже да Лева обала Дунава некако интерно функционише. Пут на Насипу испод Панчевца је тек пожељна додатна веза. И важно је напоменути да преко километар и северно и јужно од канала Каловита немогуће је направити булевар без озбиљних потешкоћа. Па и Париске комуне на НБГ, и Миријевски булевар код Карабурме су настали у време када си по њима могао ставити голиће и играти фудбал, а дугорочно су постали добро планирање унапред. 
	 
 
		 
 
		 
	 
 
		 
	 
	 
	 
	 
 
		 
 
		