За Тошин бунар и аеродромски град ћемо видети, шта су наумили преко Пупина. Остало сигурно може да бије воз сем у лудачком шпицу или при неким аномалијама у саобраћају. Па док скренем до те станице да паркирам или бусем и док се вратим, а све под условом да направе пут до станице који ће план плус да препозна имаће најмање 3-4км или у садашњем стању одступање је 5,6 километара а са исте тачке 4км до Вука!
Франш је са исте тачке 6,5 а НБГД 8,5 километара у односу на 4-6км самог одступања од пута већини људи.
Од железнице левој обали на жалост могу понудити само нове кракове. А оцена да је скупо ме не занима, јер није скупо ништа сигурно, у односу на могућност уштеде. Мислим да љубитељи железнице морају да губе битку са овим приступом. Батајница је свакако добар пример, из срца насеља на све те правце које си помињао. Тако овде да се уради може да се гаси оних 85/6 бусева који саобраћају и да се остави пар да круже по ћошковима и скупљају на воз. Већ сам рекао да немам ништа против станица и било какве активности, напротив. Мени смета што се уз израду ове станице размишља о касапљењу постојећег превоза. Ово просто није практично и добровољно неће привући људе на воз, а ако се присиле то неће дуго трајати и оставиће нетрпељивост према железници, трајну штету.
Немам против приче о свему овоме, само насиље нећу да трпим ако се појави. Сви наравно желимо брз, поуздан, удобан, јефтин и што више домаће произведен превоз.
Франш је са исте тачке 6,5 а НБГД 8,5 километара у односу на 4-6км самог одступања од пута већини људи.
Од железнице левој обали на жалост могу понудити само нове кракове. А оцена да је скупо ме не занима, јер није скупо ништа сигурно, у односу на могућност уштеде. Мислим да љубитељи железнице морају да губе битку са овим приступом. Батајница је свакако добар пример, из срца насеља на све те правце које си помињао. Тако овде да се уради може да се гаси оних 85/6 бусева који саобраћају и да се остави пар да круже по ћошковима и скупљају на воз. Већ сам рекао да немам ништа против станица и било какве активности, напротив. Мени смета што се уз израду ове станице размишља о касапљењу постојећег превоза. Ово просто није практично и добровољно неће привући људе на воз, а ако се присиле то неће дуго трајати и оставиће нетрпељивост према железници, трајну штету.
Немам против приче о свему овоме, само насиље нећу да трпим ако се појави. Сви наравно желимо брз, поуздан, удобан, јефтин и што више домаће произведен превоз.