Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

df1fe4676007dffd63ba2cb76aad7f8e.jpg

Niš, Srbija
 
413-005/006 stigao sinoc u Srbiju.
Fotografisan na Kelebiji oko 17 sati.
10730979_956365507710909_3616162181981869930_n.jpg
 
kad saobraca novi vozic na relaciji ns bg :) ? zelja mi je da se provozam njime :)
 
Nadamo se od novog reda voznje da krene na IC 540. :)
 
Železnice traže nove, mlade radnike
IZVOR: TANJUG
Železnice Srbije imaju u ovom trenutku ukupno 17.386 zaposlenih i nastaviće da smanjuju broj zaposlenih, rekao je Zoran Lukić.

Najveći problem i dalje će biti loša starosna i kvalifikaciona struktura u ovom državnom preduzeću, rekao je pomoćnik generalnog direktora zadužen za pravne poslove i ljudske resurse.

Srpskim železnicama su, kako je rekao, u narednom periodu neophodni visokoobrazovani mladi stručnjaci, koji će moći da rade i razvijaju se u korak sa modernim železničkim tehnologijama, koje stižu na naše pruge.

Vrlo moderna vozna sredstva i savremena infrastruktura za vozove velikih brzina u narednim godinama biće poslovni i razvojni izazov prvenstveno za mlade stručnjake saobraćajne, elektrotehničke, građevinske i mašinske struke, ali i društvenih delatnosti.

"Zato verujemo da će Železnica biti sve poželjniji i traženiji poslovni izazov za mlade stručnjake svih struka", naglasio je Lukić.

Železnici, precizan je Lukić, nedostaju i radnici "izvršnih struka" koje učestvuju u neposrednom organizovanju železničkog saobraćaja i to će u narednom periodu rešavati prekvalifikacijama, dokvalifikacijama i kadrovskom reorganizacijom radne snage.

Najveći broj zaposlenih ima između 51 godine i 55 godina života i između 31 i 35 godina radnog staža, rekao je Lukić i dodao da su Srpske železnice u ovoj godini smanjile broj zaposlenih za 661 radnika, te da će do kraja godine to preduzeće napustiti još oko 180 zaposlenih.

"To znači da će, zahvaljujući pravilnom vođenju kadrovske politike i poštovanju zakonskih propisa, u Železnicama Srbije broj zaposlenih tokom ove i prošle godine ukupno biti smanjen za čak 1.150 radnika", naveo je Lukić u pisanoj izjavi dostavljenoj Tanjugu.

On kaže da loša starosna i kvalifikaciona struktura železničara predstavlja "poslovno veliku poteškoću u funkcionisanju preduzeća". Prema njegovim rečima, sa srednjom stručnom spremom je gotovo polovina zaposlenih, a sa visokom oko 12 odsto zaposlenih ili tek svaki osmi železničar.

Lukić ističe da Železnice Srbije, uz punu pomoć Vlade Srbije, realizuju sveobuhvatne i velike procese modernizacije infrastrukture i voznih sredstava. Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je najavilo da će do kraja godine Železnice Srbije biti transformisane tako što će se podeliti u dva preduzeća zadužena za železničku infastrukturu i prevoz robe i putnika.

Predviđeno je da se kasnije u dva posebna preduzeća odvoji prevoz robe i putnika radi efikasnijeg i transparentnijeg poslovanja.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=923976

karlo javi se obavezno na konkurs
 
tragac":20y00h5m je napisao(la):
hoće li svi Flirtovi morati da idu na ta testiranja u Rumuniju?

Nece. Samo garnitura inventarskog broja 003/004 se testira na poligonu u Faurei. Jos nedelju dana i zavrsava testiranje i dolazi kuci.
 
Galeks":15b8d3qz je napisao(la):
Вожд":15b8d3qz je napisao(la):

Zanimljiv koncept. Ne vidim samo kako je vezan na kontaktnu mrezu ovaj voz, ali definitivno usteda vremena na duzim relacijama sa vise stajanja.

Zamislite zbunjene bakute i dekute kako gledaju ovo u npr. Lajkovcu :D :D


Pantografom, prikazano je na sredini ako sam dobro video. Inace sad je stigao voz iz Praga sa vagonom iz Moskve bas je dosta ljudi doslo sa njim sto mi je drago. Voz za Sofiju 2 vagona, pre je bilo 3.
 
Da, pa to sam primetio ali time ispada da napajanje dolazi preko onih malih vozica sto ostaju na stanicama... Zanimljivo svakako.
 
Vidim sad na railserbia forumu se spominje da će stanice sa visokim peronima, zemun i rakovica biti izostavljeni iz reda vožnje Flirta, preskakaće ih zbog prevelike razlike u visini poda sa peronom :bash:
 
Pa logicno sta ocekujes da se ljudi veru na pero ne iz voza ili da u isti uskacu nije uopste mala razlika , i rizik od povredjvanja
 
Može se npr adaptirati stanica. Rakovica ima potpuno funkcionalni prvi kolosek, koji se u delu bliže nadvožnjaku može lako adaptirati sa strane ulice Patrijarha Dimitrija. Jedan peron i jedan kolosek bi bili sasvim dovoljni za opslugu uskladjenih barem šest parova vozova, tri prema Nišu, dva prema Valjevu i jedan prema Požarevcu. Mislim da se isto može uraditi i u Zemunu, prvi kolosek je koliko znam već spreman za niskopod.

Evo Rakovice https://www.google.rs/maps/@44.7451548, ... !2e0?hl=sr
 
Ne razumem kakva je matematika izlupati perone i spustiti na potrebnu visinu? To ovima iz Nemanjine izgleda kao da treba ponovo da izgrade Keopsovu piramidu u Gizi. Nesposobnjakovici u pravom smislu te reci. :bash:
Mada,kad vidim da nisu u stanju da rese problem Barske pruge iznad Valjeva,onda i razumem njihovu odbojnost ka resavanju bilo kakvog problema vezanog za zeleznicu. :bash: :bash: :bash:
 
Значи, држаће ФЛИРТ-ове подаље и од Вуковог споменика. А онда нема баш смисла слати их и за Карађорђев парк. И кад укину главну станицу, најбољи воз који имају неће опслуживати центар Београда.
Well done, ŽS!
 
Ali ovaj nas Flirt nije namenjen za gradsku zeleznicu, tako da ni ne treba ga ocekivati na stanicama Vukov Spomenik, Karadjordjev Park itd.
On ce ici za Novi Sad, Suboticu, Nis...
Nema on veze sa Beovozom i BG-vozom.
 
Нетачно, у целости. Станица Вуков споменик намењена је регионалној железници, односно, управо саобраћају у којем треба да учествује Флирт.
 
Намењена је и градској железници такође.
 
Jeste, ali pravi efekat će Vukov spomenik proizvesti tek kada odatle budu išli frekventni regionalni vozovi za Valjevo (već postoji jedan dnevno), Novi Sad itd., koji će na teritoriji grada funkcionisati kao gradska železnica.
(Linija Pančevo - Novi Sad preko Vukovog spomenika svakako je najperspektivnija linija javnog prevoza u Srbiji, sa potencijalom da gotovo ukine autobuski saobraćaj između Beograda i Novog Sada)
 
Danas posle duzeg vremena sam isao put Pancevo Vojlovice. Pa evo i jedne mini reportaze trenutnih radova na izgradnji pruge ka Pancevu.
Na ulazu u stanicu Krnjaca vec su ugradjene pojedine skretnice za prelaz sa levog na desni i sa desnog na levi kolosek.
15924527735_8ce68e153d_b.jpg

15302300384_1a3fd5f3de_b.jpg


Postavljane 3 i 4 koloseka je uveliko u toku.
15898723626_e81f93e733_b.jpg


Peron na 4 stanicnom koloseku je u zavrsnoj fazi i vec je postavljena nadstresnica na istom.
15738789567_1f0aeb0db9_b.jpg

15922565771_4193aa9a55_b.jpg

15924522605_352678ae5e_b.jpg
 
Vrh