Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

mvbg1":19412d0q je napisao(la):
15924522605_352678ae5e_b.jpg

Bas su se otvorili za nastresnicu, vala mogli su da naprave neku duzu.

Ovo je tek da se kaze, hej ljudi evo vam da se sklonite od kise, a to sto cete morati svi da se potrpate ispod nije nas problem.
 
Pocelo se i sa ugradnjom nosecih portala za kontaktnu mrezu za sva cetiri koloseka.
15899597076_9f58e7800c_b.jpg


Na izlazu iz Krnjace ka Ovci krece se polako i sa postavljanjem desnog koloseka.
15305757203_bb27e6ee11_b.jpg


Novo staro stajaliste Sebes.
15739730847_9ec2695900_b.jpg

Gradjevinci bolje znaju pravi naziv za ovo. Valjda keson. :D Mesto gde se sprema izlivanje temelja noseceg stuba mosta na Tamisu.
15739376109_75ef867746_b.jpg
 
Да ли се то мени чини или остављају старе дрвене прагове на постојећем колосеку?!
 
Mislim da ce da urade rekonstruckiju pruge u 2 faze.
-U prvoj grade novi kolosek sa betonskim pragovima
-U drugoj fazi zatvaraju postojeci kolosek i menjaju ga kompletno tako da ce i na tom postojecem da ugrade betonske pragove i nove sine.
 
Да али овде су посули нови туцаник и преко старе пруге. Знајући како ради она машина за замену горњег строја ово и даље не значи да ће стари прагови остати али ипак морам да питам.
 
Kad spomenuste pragove, da vas pitam nesto u vezi njih.
Koje su prednosti, a koje mane betonskih, odnosno drvenih pragova, pored odrzavanja naravno koje je svakako na strani betonskih?
 
Advantages

Do not rot like timber sleepers.
Extra weight makes track more stable, particularly with changes in temperature.
Withstand fire hazards better than wooden sleepers.
Longer life than wooden sleepers.
Less maintenance means lower ongoing costs and fewer track closures.
The date (or at least the 2-digit year) of manufacture is usually molded into the top surface.

Disadvantages

When trains derail and the wheels hit the sleepers, timber sleepers tend to absorb the blow and remain intact, while concrete sleepers tend to shatter and have to be replaced.
Gives more retentivity to the track.
Initial costs are greater.
Unsuitable for change of gauge, unless this is already taken into account.
Concrete sleepers are up to 300 lbs heavier than their wooden counterparts. As a result, larger sized ballast is required to both support and hold in place the sleepers on the roadbed.
They do not absorb as much vibration from passing trains as wooden ties do. This can cause degradation of the ties themselves ranging from small cracks to complete failure over time. This problem is most prevalent when the ties are located next to joints in the rails. For this reason, most railroads do not use concrete sleepers on turnouts and interlockings.

http://en.wikipedia.org/wiki/Concrete_sleeper

Јасно је да су за наше климатске, економске и друштвене услове (неодржавање) боља опција бетонски прагови. Притом, данас за све брзине преко 100-120км/х дрвени прагови нису више опција.
 
Nadstresnica je je******* mala i kratka , samo da se kaze da je ima sto nesluzi svrsi nema veze i nekako djeluje nabijeno
 
Što se tiče drvenih pragova. Oni ostaju na sadašnjem koloseku dok se ne završi budući desni. Novi tucanik koji se vidi na fotografijama A koji prekriva i drvene pragove je tu samo zbog toga što su ugradjene nove skretnice. Betonski pragovi će biti ugradjeni na celokupnoj deonici.
 
direktor":wgarvhg8 je napisao(la):
Nadstresnica je je******* mala i kratka , samo da se kaze da je ima sto nesluzi svrsi nema veze i nekako djeluje nabijeno

Зашто, па никада ту неће бити толико људи да не могу да се склоне од кише. Није сјајно али је боље од аутобуских стајалишта у Крњачи, а она су пребукирана стално за разлику од овог.
 
Борчанац":3sd9caul je napisao(la):
direktor":3sd9caul je napisao(la):
Nadstresnica je je******* mala i kratka , samo da se kaze da je ima sto nesluzi svrsi nema veze i nekako djeluje nabijeno

Зашто, па никада ту неће бити толико људи да не могу да се склоне од кише.

Problem je taj da oni uopste ne mogu da se sklone od kise.
 
spatiotecte":2k9yp97h je napisao(la):
Борчанац":2k9yp97h je napisao(la):
direktor":2k9yp97h je napisao(la):
Nadstresnica je je******* mala i kratka , samo da se kaze da je ima sto nesluzi svrsi nema veze i nekako djeluje nabijeno

Зашто, па никада ту неће бити толико људи да не могу да се склоне од кише.

Problem je taj da oni uopste ne mogu da se sklone od kise.

Е Спатио... сви су ме прочитали а ти каскаш :)
Поука је да ту не постоје људи који би могли да кисну или да се склањају...
 
Borcanac, shvatio sam da si hteo da kazes da nece nikad biti dovoljno ljudi na toj stanici pa da ce i ta mala nadstresnica biti dovoljna za sve njih, i sigurno si u pravu.

Ono sto sam hteo reci je da je ona lose zamisljena, dosta visoka je a veoma malo pokriva peron tako da mi se cini da kada pada kisa ona nije dovoljno siroka da zastiti ljude od kise ispod.
 
Борчанац":3pp7v9qu je napisao(la):
direktor":3pp7v9qu je napisao(la):
Nadstresnica je je******* mala i kratka , samo da se kaze da je ima sto nesluzi svrsi nema veze i nekako djeluje nabijeno

Зашто, па никада ту неће бити толико људи да не могу да се склоне од кише. Није сјајно али је боље од аутобуских стајалишта у Крњачи, а она су пребукирана стално за разлику од овог.
Ово можемо разматрати кроз анализу онога што ће се дешавати у Београду и Србији, и шта у нашем каубојском друштву не можемо предвидети. Све у свему, не постоји повољан сценарио за Београд и Србију по којем је овај перон полупразан радним даном у шпицу:

1) Од свих предвиђених станица и стајалишта, ова је најповољнија за "Парк енд рајд" и "Бајк енд рајд", односно аутомобилске паркинге.
2) Градња булевара правцем Саве Ковачевића у Крњачи је једина шанса Крњачи да добије главну саобраћајницу попречно на Зрењанински пут. Самим тим, и једина шанса за развој градских садржаја ван непосредне зоне Зрењанинског пута.
3) Са железничком станицом Крњача, та локација постаје савршено опремљена инфраструктуром јавног превоза. Потребно је још само средити друмску и комуналну инфраструктуру, донети урбанистички план тог подручја да та локација постане врло атрактивна.
4) За разлику од петље Крњача, Ж.ст. Крњача има сјајне предуслове да се уз њу изгради уређен терминус приградских аутобуса.

Не кажем да ће сви возовима ићи преко Панчевца, али добрим планом је могуће до, на пример 2025. имати 40%-45% свих прелазака Дунава управо возом.
 
Na zeleznickoj trasi izmedju Beopgrada i Panceva postoje par mesta gde je zeleznicka stanica dosta udaljena od naselja. Mislim prvenstveno na Ovcu koja je udaljena preko kilometar od zelenice.

Treba iskoristiti modernizaciju ovih stajalista i stanica da se isplanira razvoj ti naselja oko ti zeleznickih stanica da bi sto vise ljudi imalo koristi od zeleznice.
 
Знам да је Карло сумњичав, али ја бих увео БГ:воз и на прузи за Падински скелу (претходно је треба обновити и електрификовати). Јесте да кружи, али за дуже релације (нпр. до Новог Београда и Тошиног бунара) мислим да би имало смисла.

Иначе, кад смо код Баната, управо ухапсише екипу која је украла 2 километра шина са пруге Ковин - Владимировац :bash:
 
Карло, ја знам да си ти човек који поред знања воли да се позове и на теренски рад. Овај пут твој излазак на терен је дефинитивно изостао. Шалу на страну, људе не можемо измислити.

Помучио сам се да нађем тај булевар Саве Ковачевића и за оне које то занима обележио сам га линијом на слици. Обележио сам и кругом саму станицу... да се види само окружење и насељеност.
По мени би био прави успех да се паралелном саобраћајницом повежу два Дунавска моста (уз насип са прикључцима ка насељима) и да се тако растерети Зрењанинац који би могао да постаје градски булевар. А и то је научна фантастика, а колико је тек овај булевар СК? При томе не знам какава би му практична сврха била?

Дакле на сликама се види и где је та станица, километрима од свих токова. Има ти неких остатака индустријске зоне, а свака додатна станица сигурно повећева атрактивност и интересовање. Међутим, далеко је боља позиција за те паркинге и озбиљнију станицу на станици Себеш. Ту се у непосредној близини укрштају индустријска зона, северна магистрална тангента, железница и слободна локација на којој се све чешће предлаже и измештање зоо врта. По мени је због тога боље улагати у потенцијал ове друге - Себеш.

А није ми добро измишљати људе.
На сликама се види да у тих пар километара около готово нико и не живи. Види се и смер Зр пута који је једино и насељен, па је јасно да је немогуће да ће неко резоновати да иде колима у пустињу и да иста тако ризикује, а да му при томе треба и неколико километара само да би скренуо са свог правца и касније се у повратку вратио на њега. Уз неки фидер бус можда би ствар била боља, али чисто сумњам. Сада постоји бус који иде кроз густо насељене делове Борче, преко ЗР и Овчанског пута до станице Овча па кроз њега треба мерити и те ефекте.

+ 100 000 људи негде на страну неће скретати, јер док изгубе то време бусем у правцу већ су стигли на одредиште. Сем ако се не примени оно насиље које је више пута поменуто о сакаћењу постојећих линија. У ком су сада стадиуму беса грађани леве обале, сигурно ће узваратити насиљем. Ја сам почео да алармирам окружење на ту могућност. Сви то за сада одбијају као шалу. Ако се ствар почне помињати на озбиљан начин, решен сам да се јако укључим у побуну. Ту је и 3-4 портала у Борчи, као и из Котежа, Скеле + контакти сигуран сам да ће озбиљна фрка да се дигне...

Све нешто верујем да је то само неко лупио, али никада доста опреза. А властима је боље да се не шале него да размишљају у правцу решавања проблема... ево и слика тих перспективних станица и булевара.



 
Salzem se sa tobom Pantografe, svaku prugu koja prolazi kroz naseljena mesta treba osposobiti za gradsku zeleznicu.
 
Борчанац, неће ту бити много директних вожњи, али хоће доста оних са једним преседањем (што је прихватљиво већини путника) као и парк-енд-рајд, јер ипак постоје атрактивне станице БГ:воза, са поприлично садржаја у непосредној близини (Вук, Карађорђев парк, Тошин бунар). Ипак се не може брже из Борче у Ерпорт сити него бусом (или колима) до Крњаче, па на воз. Брже је чак него колима од врата до врата.
 
Vrh