Конкретно, данас се разматрају возови за превоз камиона и камионских приколица на вагонима. Стандардни шлепер је висок 4 метра, широк 2,55 метара, а препоручена висина пода вагона 0,7м (постоје и 0,5м високи вагони, али они су скупљи, за мање брзине, већи ризик искакања из шина, скупље одржавање, краћи живорни век).
Ипак је у Србији бар неко ко има утицај у Србији бар мало писмен па је повисио товарни профил за нове пруге
као што можете видети у Правилнику о техничким условима и одржавању горњег строја. Ионако јадна покривеност железничком мрежом у Србији, додатно преполовљених капацитета у Београду године 2018. сада треба да се ојади и по квалитету? Ако се жели удовољити савременим стандардима и у путничком и у теретном саобраћају остаје једино улупати перон на Вуку и направити нови, нижи.