Očigledno može kad se potrudi (kao i sve valjda)Na banovom brdu u zgradi od 8 spratova zamenjen je lift za 2 mjeseca nepuna sa sve testiranjem i puštanjem u rad
Minimalna visina je 5050mm, ali ta visina je za iznuđena rešanja, ne standardna. (na primer, izbegava se rušenje i ponovna gradnja nekog mosta, nadvožnjaka ili tunela). Ako bi bila pruga samo za gradsku železnicu još nekako, ali ovo je pruga opšte namene, kuda prolaze i vangabaritni tereti (najskuplje plaćen transport na železnici).U suštini bi trebalo da je jednostavno da se to uradi, jedino pitanje je oko visine kontaktnog provodnika. Ako je u tunelu primenjena normalna visina od 5500 mm, moguće je smanjiti do minimalne visine od 5020 mm - taman dovoljno za tih 40 cm.
Napominjem da ne znam na kojoj visini je sada kontaktni provodnik, niti kakve druge posledice bi imalo takvo rešenje. Možda neko ograničenje brzine?
Ispod perona između stubova su temelji stanice. Tu bi bila dosta skupa rekonstrukcija, ali bi mogla biti izuzetno isplativa. Rizik investicije zavisi od naređenja iz Centralnog komiteta Partije. Po tim naređenjima, recimo, već skoro deceniju imamo 0 (slovima nula) polazaka direktnih vozova između Pančevo Vojlovice i Vukovog spomenika. I ako u Centralnom komitetu Partije ne daju dobro, ni idealne stanice i peroni neće biti iskorošćeni na pravi način. Struka i građani se tu ništa ne pitaju, uključujući i zaposlene u železničkim preduzećima.- Kada se već radi spustanje bokova korak ka tome da se spusti i sredina perona je minimalan
I mnogo bogatije zemlje, koje mnogo više ulažu u infrastrukturu često imaju strategiju za pristup kolicima "ne može najkraće kao pešaci, ali ima bar neko rešenje". U tom duhu je i onaj lift koji izlazi na Ruzveltovu 9, ne i na sam trg.- Pristupačnost nije najbolja, ljudi koji se slabo kreću, u kolicima itd. će morati da se “vijugaju” da se spuste do voza.
Da, to je tačno. Ako je neki požar, bomba, pucnjava, formira se stampedo. Svaki stepenik je tu opasan, i ako je moguće manje, što manje to bolje.- Bezbedonosni razlozi, ako dođe do neke gužve vrlo lako se može desiti da ta razlika u nivoima značajno uspori ili čak i otpomaže evakuaciji.
da ne kazemo - sviреално, многи тамо треба да добију отказ
Šta je ta gumenjara?Tragovi razuma u "gumenjari".
Stanica Vukov spomenik ipak neće biti zatvorena 9. maja
Železnička stanica Vukov spomenik u Beogradu ipak neće biti zatvorena 9. maja, rečeno je za portal N1 u Infrastrukturi Železnica Srbije.n1info.rs
Državnih!!! Veoma važno napomenuti.Зграда управа железничких предузећа.
Šefe, u rukama držim najnoviji važeći pravilnik koji kaže 5020 mm, ne znam odakle ti ta vrednost...Minimalna visina je 5050mm, ali ta visina je za iznuđena rešanja, ne standardna. (na primer, izbegava se rušenje i ponovna gradnja nekog mosta, nadvožnjaka ili tunela). Ako bi bila pruga samo za gradsku železnicu još nekako, ali ovo je pruga opšte namene, kuda prolaze i vangabaritni tereti (najskuplje plaćen transport na železnici).
Prle jel ova zamena pokretnih stepenica na Vukovom spomeniku neko ugradjivanje nasih pojedinaca ili je potrebno? Interesantno da takvi isti u susednim drzavama Rusiji rade od 1970g pa niko nema neku posebnu zelju da ih menja. Nas je 1995g nije mi jasno sta tamo ima da se uopste menja? Elektro motor? Pa zamene njega cemu ovo detaljno skidanje eskalatora koj je relativno nov? Oceni video sa 7 minute sta pricajuДовлљно ће бити за почетак заменити људе на одговорним позицијама. Даље иде саморегулација.
Ruski eskalatori su neunistivi, jako laki za odrzavanje, a satro tesko dovesti delove iz rusije a lete avioni bg-moskva svaki drugi dan. Ugradjivanje par ekselansPrle jel ova zamena pokretnih stepenica na Vukovom spomeniku neko ugradjivanje nasih pojedinaca ili je potrebno? Interesantno da takvi isti u susednim drzavama Rusiji rade od 1970g pa niko nema neku posebnu zelju da ih menja. Nas je 1995g nije mi jasno sta tamo ima da se uopste menja? Elektro motor? Pa zamene njega cemu ovo detaljno skidanje eskalatora koj je relativno nov? Oceni video sa 7 minute sta pricaju
To svakako, ali mislim da je jeftinije i u ovoj situaciji uvesti sta treba i " odrzavati po stanju " pogotovo sto realno Vukov Spomenik godisnje ima protok putnika nikakav ( nikakav gledano na Mos metro ili Spb ) pa je i sam eskalator " ocuvaniji " ovo je interesantno iz metro-a Spb-a@Stefan94d
Вероватно је мотор најдуговечнија ствар, а све остало: степенице, лснчсни меганизми и звезде редуктори као и носећи механизми се троше и мењају. Ово на филму о кијевдком метроу је мало кочоперно речено да има вечни ресурс. Ништа није вечно, али, што би рекао случајни момак, све се да променити или ремонтовати. Руске степенице су могле да се ремонтују, али цена тог ремонта је осетно нижа од нових немачких. Власт зс своје постојање треба новца, због тога нас све толико кошта. Кад кажу пљачкају нас, тачно је јер се плаћс далеко више него што то ситуација налаже. И мањи део иде у лично богсћење с већи део у подмазивање страначке машине. Мада од тога буџету није нимало лакше.
Po podacima sa portala javnih nabavki:Руске степенице су могле да се ремонтују, али цена тог ремонта је осетно нижа од нових немачких.
Ми смо на Саобраћајном факултету учили из књига из 1970-тих везано за саму пругу и контактну мрежу, а деценијама се ништа није мењало. Ја сам нисам долазио у посед новијих правилника. Могуће да има та измена пар сантиметара, али то не мења суштину. Горњи део товарног профила теретних возова се сужава у случају простог подизања нивелете колосека.Šefe, u rukama držim najnoviji važeći pravilnik koji kaže 5020 mm, ne znam odakle ti ta vrednost...
Ви сте дошли у додир са пројектантима који умеју да добро одраде статику, исконтролишу уградњу армираног бетона који ће издржати тешке земљотресе, и на крају пусте пругу која не задовољава саобраћајне и траспортне потребе. Ево нам перон на Тошином бунару који не може да прими дупли Стедлер. Ево нам двоколосечне распутнице са стајалиштем Карађорђев парк, која је изграђена као таква, а не четвороколосечна железничка станица, па нам возови из Ресника чекају на улазак на стајалиште у тунелу. Колико је тек примера прекратких колосека за теретне возове, који су такви остајали и после реконструкција?Pritom sam se u međuvremenu raspitao kod projektanta, minimalna visina KM se može koristiti bez ikakvih ograničenja.
Znači to je definitivno najjeftinije i najbrže rešenje, ako se ikad nabave novi vozovi za sistem gradske železnice.