Šta je novo?

Železnička stanica Vukov Spomenik

I na kraju se stanica ipak zatvara, a perone neće raditi? Je li ih iko pitao kako će da reše problem sa visinskom razlikom izmedju novih eskalatora i spuštenih perona koje planiraju da rade tek kasnije?
 
Сумњаш да ће возови пролазити док се ради реконструкција?
 
Pa normalno da će prolaziti, neće valjda da blokiraju tunelske cevi jer se rade pokretne stepenice.
 
Izvinite, nisam se dobro izrazio. Saobraćaj će funkcionisati neometeno, nego sam mislio na to što će na godinu i po dana zatvoriti stanicu za putnike i što ih nije briga. Već mi se javljaju poznanici koji su besni i pitaju kako da sprečimo zatvaranje stanice.

Rekla mi je prijateljica da je juče videla inženjere koji su nešto gledali sa nacrtima kod eskalatora, kao i da su joj rekli da će bit zatvaranje stanice.
 
Нажалост нема шансе да се ово затварање спречи. Оно што морамо да видимо да издејствујемо јесте да у току затварања среде и пероне па да се ПА воз пусти од Прокопа.
 
Ја нешто нисам чуо да су почели пројекат за спуштање перона, тако да, ако и бољем случају под притиском јавности и почну да пројектују (што је опет сложено јер треба да се ураде уговори, обезбеде пројкетнани, уради задатак, па и сам пројекат. Нешто ми говори, да се паралелно неће радити.
 
Проблем је што ни јавност нема свест о проблему висине перона. Железница је код нас и даље неки тамо трећи свет, људи виде Сокола на ТВ кажу алал вера, али по Србији се и даље путује колима или аутобусом. Коме год поменеш воз гледаће те као будалу. Нико овде ни на форуму неће ићи нпр. до Ниша возом.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Па кад треба времена бише него пешке да идеш.
 
Ако сада пропусте прилику да спусте пероне бојим се да ћемо се начекати.
Ово је идеална прилика да са сада уради и једно и друго.
Логично је да људи немају свест о важности железнице генерално када је са изузетком ове нове пруге железница остала у 19. веку. Више је разлога зашто се људи из 90% наших градова одлучују за аутомобил и аутобус а најважнији разлог је време. Краће време путовања, већи број полазака и директне линије. Неки од примера, из Сомбора до Крагујевца, два града, два седишта округа се уз најбољу вољу не може доћи возом иако пруга постоји и на њој нема радова. Са друге стране, аутобусом се стиже за 5:45 без иједног преседања. Ко жели до Краљева мора да преседа не једном, не два него три пута, у Новом Саду, Београду и Пожеги, да крене ујутро и стигне увече док са друге стране аутобус стиже за 6:45 без иједног преседања. Спуштање перона на Вуку и пуштање неколико новосадских до Панчева је у некој блиској будућности најреалније и најбоље решење које тренутно имамо. Панвоз буџевина је буквално ништа, људи опет морају или на бус или на БГ воз да би дошли до Прокопа и наставили путовање железницом.
 
Poslednja izmena:
Ne bih da vas razočaram, ali jedina nabavka koja je iole približna temi jeste "Израда Технолошке студије развоја Београдског железничког чвора неопходне за израду све даље планске и техничке документације на подручју Града Београда."
Znači projektant (Saobraćajni Institut CIP) eventualno može ove godine da predvidi adaptaciju visine perona u celom čvoru na 550 mm, ali se u izvođenje sigurno neće ući do sledeće godine, a verovatno ni tada.
 
колекција малоумних морона. каква је филозофија да се спусте перони за 40 цм? па то су могли да испројектују већ 3 пута до сада од када су најавили да ће затворити станицу
 
Џони, да се разумемо испројектовати није свемирски брод али треба време. И новац. И не може свако да пројектује а не може без пројекта. А то да нико није у стању да саобрази да постоји таква потреба - нема оправдања.
 
Наравно. Али потребна је воља и тврда контрола
 
Џони, да се разумемо испројектовати није свемирски брод али треба време. И новац. И не може свако да пројектује а не може без пројекта. А то да нико није у стању да саобрази да постоји таква потреба - нема оправдања.

не треба да граде нову станицу, па да им треба годину дана или колико. максимум три месеца
 
Могли би да стигну. Уосталом ваљда је логично да се ескалатор наручи мало дужи таман на нову висину. Сад је време дс се диже џева по медијима. Власт сада има вољу да слуша, овај да гаси мале пожаре
 
Којим темпом иде прича о спуштању перона, мислим да ће се перони пре спустити сами од себе трењем обуће путника о површину перона...
За сва решења до сада смо морали да се добрано находамо, па тако и овај пут. Бар ђонова имамо.
 
Zatvaranje stanice Vukov spomnik radi zamene eskalatora nervira Beograđane i goste mu. Nespuštanje perona o istom trošku nervira grupu ljudi. Predviđeni vremenski period zatvaranja stanice nervira sve.​
 
Којим темпом иде прича о спуштању перона, мислим да ће се перони пре спустити сами од себе трењем обуће путника о површину перона...\
mozda se skupimo mi sa foruma, svako po jedan hilti i polako da spustamo..
 
Могли би да стигну. Уосталом ваљда је логично да се ескалатор наручи мало дужи таман на нову висину. Сад је време дс се диже џева по медијима. Власт сада има вољу да слуша, овај да гаси мале пожаре
Nema potrebe da se produžavaju eskalatori jer centralni peron u suštini ne može da se spusti.
Bočni peroni nisu toliko veliki problem, ali bi moralo da se radi novo osvetljenje. Ali sve to svakako čeka studiju CIP-a...
 
Studiju za sta koliko su glupi
Naravno da moze da se spusti centrno ostrvo perona nije ispod termonuklearna centrala
Ok ako žele da uštede mogu naprave blage kose rampe ako je dozvoljeno
A kakve veze ima osvetljenje sa peronima da nece kroz pod žice da vuku
 
Vrh