Ако сада пропусте прилику да спусте пероне бојим се да ћемо се начекати.
Ово је идеална прилика да са сада уради и једно и друго.
Логично је да људи немају свест о важности железнице генерално када је са изузетком ове нове пруге железница остала у 19. веку. Више је разлога зашто се људи из 90% наших градова одлучују за аутомобил и аутобус а најважнији разлог је време. Краће време путовања, већи број полазака и директне линије. Неки од примера, из Сомбора до Крагујевца, два града, два седишта округа се уз најбољу вољу не може доћи возом иако пруга постоји и на њој нема радова. Са друге стране, аутобусом се стиже за 5:45 без иједног преседања. Ко жели до Краљева мора да преседа не једном, не два него три пута, у Новом Саду, Београду и Пожеги, да крене ујутро и стигне увече док са друге стране аутобус стиже за 6:45 без иједног преседања. Спуштање перона на Вуку и пуштање неколико новосадских до Панчева је у некој блиској будућности најреалније и најбоље решење које тренутно имамо. Панвоз буџевина је буквално ништа, људи опет морају или на бус или на БГ воз да би дошли до Прокопа и наставили путовање железницом.