hromoplast
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.08.2022.
- Poruke
- 167
- Pohvaljen
- 357
Infrastruktura je dobila neki opasan keš za Vuk. Od tih para je urađeno krečenje, nabavka mašina za pranje podova, opremanje WCa, zamenjeno osvetljenje i sređena dva ulaza. Raspisani su i tenderi za info table i eskalatore. Koliko sam shvatio, ostaju stari okviri, ali se umesto onih žutih matričnih tabli postavljaju LCD ekrani.@hromoplast: Da li ti je poznato šta će se raditi pored eskalatora (hajde sada lokale na stranu)? Da li će se spuštati peroni i da li će se sređivati oni "propali" ulazi u stanicu (sa raspalim malim eskalatorima)? Bilo je neke reči da će se menjati i oni stari monitori za polaske...
Ulazi u tržni centar su u nadležnosti grada, i verovatno neće biti obnovljeni. Mali eskalatori koji pripadaju stajalištu sigurno neće biti zamenjeni.
Za spuštanje perona sam pročitao u novinama, ali nemam informaciju da li je planirano spuštanje. Na portalu nema ništa na tu temu. U suštini je ovo bila savršena prilika da se tako nešto uradi, jer bi nakon ozbiljnih građevinskih radova moglo i da se izmesti donje okretište eskalatora na novu niveletu perona.
Ne radi se remont, nego se seku eskalatori i ugrađuju novi. Remont se radi dok su eskalatori u eksploataciji. Jedan po jedan se rasklapaju, popravljaju ili zamenjuju delovi i onda vraćaju nazad. Noseća konstrukcija ostaje na mestu. Mislim da su prošli put vučni lanci išli u Mađarsku na remont, a ostalo je rađeno kod nas. Ovaj put bi remont morao da bude obimniji, ali i dalje bez zatvaranja.Само размишљам:
Беше, ескалатори у Вуковом споменику су руски?
Е сад, колики је промет био у Вуковом споменику у односу на нпр. једну метро станицу у Санкт Петербургу која има ескалаторе сличне дужине?
Е сад, замислите да станицу метроа у Санкт Петербургу затворе на годину и по дана због ремонта ескалатора...
...која смо ми ____________ (уписати епитет по жељи).
Ali avaj, radi se rekonstrukcija, a stajalište zatvara.
Već postoji otvor na ćošku kod tehničkih fakulteta, samo što ga je grad prekrio asfaltom.Ne razumem ovo baš najbolje.
Praviće otvor negde gore na trotoaru pa će kranom izvlačiti reduktor na svetlo dana?
Remont se radi na osnovu radnih časova, nije bitno da li vrti prazan ili sa putnicima. Opterećenje putnicima može eventualno da utiče na period zamene ležajeva u točkićima stepenika, mada je i to normirano radnim časovima.Што је сулудо. Зашто би комплетно мењали ескалатор који се 25 година користио у релативно малом интензитету? Кажем, упоредити колико људи пређе преко ескалатора у некој станици у Москву и овде. Управо због ремоната се праве три ескалатора, да би док се један ремонтује друга два били у функцији. Ово је обично прање пара и мучење народа. Још једна недопустива ствар која ће проћи у овој менталној вуко*ебини.
Direktno na peron.Gde vodi onaj ulaz za invalide u Ruzveltovoj? Direktno na perone ili? Kontam da ako ide do perona, mogli su njega da koriste dok rade remont pokretnih stepenica.
Nije moguće, jer za ugradnju novih mora da se ruši cela konstrukcija, uključujući i balustrade.Ja bi dodao pitanje:
Da li eskalatori uopšte mogu da rade ako se jedan demontira? Da li je konstrukcijski moguće da se jedan po jedan zamenjuju?
Pretpostavljam da je ograničenje originalnih projektanata bilo tehnološke prirode, jer su u isto vreme koristili fluorescentne cevi 6500 K i natrijumove sijalice visokog pritiska koje su 2000 K. Razvojem modernih premaza, fluo cevi su postale toplije, ali verovatno nije bilo zgodne zamene za natrijum, dok nije sve zamenjeno belim LED.Što da
Koliko bolje stanica izgleda sa ovim hladnijim svetlom.
U suštini bi trebalo da je jednostavno da se to uradi, jedino pitanje je oko visine kontaktnog provodnika. Ako je u tunelu primenjena normalna visina od 5500 mm, moguće je smanjiti do minimalne visine od 5020 mm - taman dovoljno za tih 40 cm.Zar ne bi bilo jednostavnije i brže rešenje, kada dođe na red spuštanje visine perona na VS, da se naspe još 40cm tucanika i tako smanji razlika između perona umesto da razbijaju par stotina metara betona? Šine na VS leže na balastu od tucanika nisu fiksne ko na Prokopu i NBGD. Ili bi onda morali i tunel za toliko da povećaju da bi bilo isto fiksno rastojanje od KM? Da li EMV kao tramvaji mogu da menjaju visinu pantografa tokom vožnje shodno KM?
Napominjem da ne znam na kojoj visini je sada kontaktni provodnik, niti kakve druge posledice bi imalo takvo rešenje. Možda neko ograničenje brzine?
Kao menjač u kolima, samo što ima jednu brzinu.A šta je raj reduktor i koliko velik treba da bude da ne može vozom da se izvuče?
Ima bar desetak tona i okvirno je 3x3x3 metra. Glavne osovine takođe imaju desetak tona. U suštini nije frka da se iznese vozom, nego je verovatno lakše izvući kroz šaht 10 metara na gore nego spustiti niz kosi tunel 30 metara do perona.