Šta je novo?

Železnička stanica Vukov Spomenik

Hajde, malo samo ne koristiti ovaj forum i svaki gradski problem za ličnu promociju.
Ne mislim da promoviše stranku,ali je činjenica da opozicija kritikuje samo dešavanja u sistemu,ali ne i način na koji je osmišljen sistem gradske železnice. Nisu predstavili svoje planove,osim onoga da prva linija metroa treba da ide kroz prokop.
 
Hajde, malo samo ne koristiti ovaj forum i svaki gradski problem za ličnu promociju.
1. Što se i ti ne počneš angažovati i (samo)promovisati?
2. Ako je problem promocija, onda bi trebalo da se svaki sajt i pojedinac koji se promovišu sankcionišu, uslovno govoreći, a toga ovde imamo koliko god hoćeš.

Ne mislim da promoviše stranku,ali je činjenica da opozicija kritikuje samo dešavanja u sistemu,ali ne i način na koji je osmišljen sistem gradske železnice. Nisu predstavili svoje planove,osim onoga da prva linija metroa treba da ide kroz prokop.
Opozicija se bavi stvarima koje suštinski gotovo da ne služe ničemu i kao da se svojski trude ili da ostanu opozicija ili da čak ni to ne budu. Primera radi, I opozicija i pojedini v(b)logeri, zakačili se za to što prokišnjava Prokop dok traju radovi na ploči, a to što prokišnjava Karađorđev park i tek rekonstruisan NBG, to nikoga ne interesuje. Zato ne vidim ništa loše u tome da pojedinci ukazuju na probleme u gradu, koliko god da se to nekima čini da je preterivanje u samopromociji (govorim u množini).​
 
Poslednja izmena:
Infrastruktura železnice be like:

7jh4oz.jpg
 
Ja sam prvi pohvalio Vučka i za 28-cu i za stopiranje one nakazne rekonstrukcije Bulevara. Baš kao što podržavam i Po meri metro. Ali malo samo spustiti gas za “evo ja sutra gostujem ovde”, “moj tvit ovo”, “moje udruženje ono”…
 
Kako zamišljaš borbu za rešenje problema za Vukov spomenik i sve što radi "Po meri metro" , a da to ne bude medijski propagirano? I po čemu je ono što piše @vucko drukčije od onoga što pišu drugi, a ista je tematika (prijavljivanje komunalnih problema)? Da li bi ti bilo lakše da se sve to što se piše po twitter - u ili facebook - u, govorim generalno, prenosilo u vidu forumske poruke a ne linka?

P. S.
Pojedini vlogeri se promovišu ovde od strane drugih, maltene svaki njihov video koji okače na youtube.​
 
Bilo bi efektnije da nije toliko "ja pa ja". Imamo već jednog takvog na vlasti.
Osim toga, ranije je i Karlo bio u tom fazonu, pa ga sada malo ko uzima za ozbiljno.
 
Ja mislim da će neko tamo shvatiti koja je glupost ne spuštati perone, a možda je to samo plan da ispadne da oni kao slušaju narod (što ej opet pogubno jer time priznaju da im neznalice rade)

Jedino se plašim da će uz ubacivanje spuštanje perona rok biti produžen na 1000 dana.
 
za 3 pisljive stepenice 500 dana, e majko moja. U rusiji se menjaju i remontuju jedna po jedna - kao sto se vec pisalo kako se u iole normalnim zemljama radi. Takodje je interesantno da sam imao prilike da vidim u Petersburgu skroz otvoren eskalator iz 60/70ih i bez problema ga remontuju, za to postoje delovi, a za ove ne? Haha. JAKO PROST sistem. Klasicna kradja i otimacina
 
Vezano za tehničke mogućnosti primene različitih rešenja, imamo već imamo mesto na površini za liftove između površine i perona, u Ruzveltovoj 7. Mesto je pogodno da se izgradi par liftova većeg kapaciteta po sistemu uspinjače. To znači da se gornji i donji lift pokreću istovremeno i jedan drugom su preteg.

Prednosti i nedostaci lifta:
+ Pogodniji za kolica (dečja, invalidska)
+ Brzina samog dizanja. Na površini za 15 sekundi.
+ Opsluživanje više lokacija prilaza. Recimo, ako neko živi ili radi u Cvijićevoj, u Ruzveltovoj 7 mu je dosta bliže.
+ Za razliku od stepenica i pokretnih stepenica, ne trebaju mu podhodnici, kao dodatna prateća infrastruktura
- Za regulisanje (ne) preopterećenja potrebno je lice sa funkcijom obezbeđenja i na vrhu i dole. Korisnici dolaze udarno, tada kada voz dolazi.
- Čekanje dole na sledeći lift.
- Bezbednost. pokretne stepenice se čak i kao pokvarene mogu koristiti kao rezervni izlaz. Lift ne može
- Strah od lifta kod velikog broja ljudi. Zbog toga se često prave stakleni liftovi, ali na Vuku bi to bilo malo problematično.
- Kako osigurati mesto na površini? Za Vukov Spomenik to nije problem, već ima.

Interval para liftova je 30-40 sekundi minimum, ali kada vozovi ne nailaze može biti tipa 90 sekundi. Koristan efekat izražen u novcu od rada tih liftova može da prevaziđe iznos investicije. Potreban kapacitet jedne kabine lifta je 40-50 ljudi. Sa takvim liftovima bi stanica mogla da radi u toku remonta pokretnih stepenica, pod uslovom da na pravcu pokretnih stepenica postoji uvek dostupan avarijski izlaz. Čak i nakon zamene pokretnih stepenica, visokokapacitivni lift može ostati jako koristan prilaz stanici.

Na metro stanici De Pijp u Amsterdamu građenoj u skučenim uslovima mnogo ljudi koristi liftove, kojih je mnogo.
 
ja ne mogu da verujem da prilikom projektovanja stanice koja je izgradjena 90ih nije uzeto u obzir lako spustanje perona....zar nisu neku privremenu platformu mogli da naprave preko perona od 55??
 
ja ne mogu da verujem da prilikom projektovanja stanice koja je izgradjena 90ih nije uzeto u obzir lako spustanje perona....zar nisu neku privremenu platformu mogli da naprave preko perona od 55??

Тад је цео БГ чвор планиран био са високим перонима и возна средства за високе пероне. Међутим, није остварено.
 
Zar ne bi bilo jednostavnije i brže rešenje, kada dođe na red spuštanje visine perona na VS, da se naspe još 40cm tucanika i tako smanji razlika između perona umesto da razbijaju par stotina metara betona? Šine na VS leže na balastu od tucanika nisu fiksne ko na Prokopu i NBGD. Ili bi onda morali i tunel za toliko da povećaju da bi bilo isto fiksno rastojanje od KM? Da li EMV kao tramvaji mogu da menjaju visinu pantografa tokom vožnje shodno KM?
 
Poslednja izmena:
@rvr
A kako bi tih 40cm nasutog tucanika uskladio sa drugim delovima pruge, koji bi za visinu nasutog bili niži.
 
Vrh