Ne dovlače oni u toj meri, koliko dolaze sa raznih strana i sipaju tu. A onda ovi iz nehigijenskih naselja razvlače po okolini, pale itd.Та депонија се уредно уклања на сваких пар месеци али наши суграђани ромске националности се баве делатношћу сортирања отпада управо на том месту и депонију формирају у року од месец дана од чишћења
мени ти недовршени зидови дају неки супер шмек станици. оно што треба средити су улаз и међу ниво где су рампе, јер стварно трагично изгледајуБоље да се паре уложе у перон, ја сам увек чекао воз доле. Осећај недовршености ми ствара она конструкција плафона изнад перона и онај необрађени зид тунела сада у графитима, а то се лако може решити.
Da, to je ta famozna "privremena" mera mešovitog saobraćaja "samo na kratko", jedno pola veka dok se čvor ne završi.За то време је висок перон постављен као стандард за Београдски железнички чвор, али смо до краја 20. века исти имали само у њему. Конкретно 1)Панчевачки мост, 2)Вуков споменик 3) Раковица 4) Прокоп(стари) 5)Земун. Важан разлог за тежњу ка ниским перонима није само промена технике шинских средстава, него и могућност проласка вангабаритних терета кроз путничке станице и стајалишта. Такође у путничко-теретним станицама и укрсницама са растојањем међу станичним колосецима 4,75м није ни могуће направити безбедан висок перон. Чак и у Раковици су постојале примедбе на небезбедан преузак перон за високе пероне.
Нове информације о начину градње Вуковог споменика нам говоре само да цена неће бити цирка милион, већ цирка 10 милиона евра за промену, али не да је то неизводљиво. Ако желимо да доведемо у ред капацитет и квалитет за транспорт Врачарског тунела, много већи изазов је Карађорђев парк, конкретно, продужити пероне и направити излаз са ескалатором ка Народној Библиотеци.
Многи овде сањају неке интервале типа 10 минута за БГ:ВОЗ, али на пругама са мешовитим саобраћајем то је проблем. Овде треба планирати 15 минута на оси Батајница-Панчево, 15 минута на оси Карабурма-Раковица и да могу да се користе градско-приградски возови дужине 150 метара за цирка 1500 путника. Ако се то уради у почетним фазама улагања у озбиљне градско-приградске железнице, биће безболније.
Stajališta na autoputu bi mogla da se zamene novim kod pruge (što bi bilo super jer bi uklonilo stajališta sa uključenja), ali tu postoji problem stubova u smeru ka Gazeli, kao i skučen postor za uvučeno stajalište sa trakom za ubrzavanje. Sa suprotne strane ima prostora i za servisnu saobraćajnicu koja može da se sprovede između stubova kao isključenje na kojem je sada stajalište sa južne strane.Dugoročni plan jeste da se deo čvora između Batajnice, Kijeva i Ovče u potpunosti zatvori za teretni saobraćaj. Teretnjaci sever-jug i sever-zapad treba da idu preko Ostružnice, a teretni saobraćaj ka Rumuniji preko Vinče. Prvi deo se trenutno praktikuje, ali je užasno rešenje jer se preko Ostružnice vozi u međustaničnom odstojanju zbog oštećenja i otuđenja pružnog kabla, a drugi deo će morati da sačeka izgradnju nove pruge.
Što se Karađorđevog parka tiče, koliko ja znam, on nije originalno bio predviđen, već je improvizovan oko ulaznog portala Vračaskog tunela. Svakako bi trebalo da bude pretvoren u mnogo funkcionalnije stajalište, sa tim što bih ja voleo da se nekako omogući direktan pristup iz pravca autoputa, obzirom da je dole autobusko stajalište 17, 18, 46, 55 i gomile prigradskih linija koja ide autoputem. U principu bi ceo transportni čvor kod Franša mogao biti bolje rešen, za sve vidove saobraćaja.
nemamo mi tu kulturu. Dobro je sto ljudi ne padaju kada koriste eskalatore.Prva slika kao teleport u nekakav paralelni univerzum... možda i jedno od objašnjenja stanja u državi.
Inače, lepo je videti da Vukov spomenik ima putnike, nadam se da će skorije da se dosete da nekakvim mini reklamama podsete ljude da stoje samo sa jedne strane eskalatora, a ne sa obe.
Када журим и ја бих хтео да људи стоје на једној, а шетају на другој, али то стојање на једној страни је разлог за већину оних лавина људи када се покваре степенице, а пошто су степенице овде стрме и једноделне мсм да би буквл неко погинуо на дну те гомилице људи.Inače, lepo je videti da Vukov spomenik ima putnike, nadam se da će skorije da se dosete da nekakvim mini reklamama podsete ljude da stoje samo sa jedne strane eskalatora, a ne sa obe.
Problem sa slavom stanice je?Slava stanice? Uskoro ce i eskalatori dobiti slavu, svaki svoju.
Za tvoju informaciju u toj stanici ima zaposlenih koji nisu pravoslavni hrišćani,ima ateista,ima svakojakih profila ljudi. A koji svake godine dolaze da uveličaju taj dan i koji ga doživljavaju kao rođendan stanice. Ogromna većina zaposlenih tamo nju doživljava kao svoju drugu kuću i prema tome se tako i ponaša.Svaka kanta za đubre da ima slavu, svaka klupa da ima svoju slavu, svaka slava da ima svoju slavu. Ako nema dovoljno slava izmisliti ih.
Izopačeno je da železnička stanica ima slavu. Živimo u sekularnoj državi. U toj stanici nisu svi zaposleni pravoslavni hrišćani niti je stanica živo biće da ima slavu.