И то је то? само на два места високи перони?
Pa misliš li da ne mogu da se spuste platforme, znajući kad je napravljen npr. Koloseum, ili Kineski zid?
Овако, сада је август 2022. До августа 2026 неће се урадити ништа:
1. Неће се спустити перони
2. Неће бити ни почет мост Винча/Панчево
3. Све су прилике да неће бити ни нових композиција за БГвоз.
Време за контролу тврдње. август, сваке године.
Обећања политичара се не рачунају.
Redukcija rekuvanog BG: voza. Letnji red vožnje gradskog prevoza u najavi. Taman da i ovo malo što je ostalo da ga koristi, dignu ruke, jer u kombinaciji sa naplatom ulaskana stanice i našim mentalitetom, ima da reše sve probleme u funkcionisanju železnice.Može da se radi jedna po jedna strana, da saobraćaj ide jednim kolosekom uz redukciju BG voza (koji ionako grca sa brojem raspoloživih garnitura).
Redukcija rekuvanog BG: voza. Letnji red vožnje gradskog prevoza u najavi. Taman da i ovo malo što je ostalo da ga koristi, dignu ruke, jer u kombinaciji sa naplatom ulaskana stanice i našim mentalitetom, ima da reše sve probleme u funkcionisanju železnice.
Ovde se vidi da spuštanje celog perona nije jednostavno, a nisam siguran ni da li je izvodljivo jer bi morala da se buši greda na kojoj stoje stubovi:
Pogledajte prilog 143139
Sa druge strane, deluje da je spuštanje samih platformi jednostavno, nema mnogo betona, a postojeći može da se umesto bušenjem ukloni sečenjem. Začkoljica je u betoniranju nove platforme gde bi oplata izlazila na kolosek, ali ako sve pripreme, to može za nedelju dana da se završi.
Pogledajte prilog 143138
I naravno, ostaje pitanje prelaza gde bi najlakše bilo staviti stepenice, ali takođe i izuzetno opasno. Tako da, razumem odugovlačenje sa spuštanjem perona ovde, mislim da je lakše i jeftinije podići pola jednog perona u Rakovici, Prokopu i na NBGu, nego spustiti Vuk.
Slike su iz https://beobuild.rs/20-godina-stanice-vukov-spomenik-p1863.html
Pogledajte prilog 143336
Ne može, nije izvodljivo nikako, Apolo nije mogao sleteti na Mesec, u TV-u živi mali Milojko Pantić i prenosi utakmicu...
Ipak je 150 mm - 15 cm. Veliko je to.
Može da se radi jedna po jedna strana, da saobraćaj ide jednim kolosekom uz redukciju BG voza (koji ionako grca sa brojem raspoloživih garnitura).
Sa druge strane, deluje da je spuštanje samih platformi jednostavno, nema mnogo betona, a postojeći može da se umesto bušenjem ukloni sečenjem. Začkoljica je u betoniranju nove platforme gde bi oplata izlazila na kolosek, ali ako sve pripreme, to može za nedelju dana da se završi.