Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Која је логика да између степеништа за излазак на пероне тј. лифтова и контејнерске благајне налази друмска саобраћајница? Зар није могао контејнер-благајна да буде ближе лифтовима и степеништу? Тоалет такође.
 
Kamendin je mogao biti najbolje povezan sa cak 4 linije samo da su hteli da naprave podvoznjak na mestu pruznog prelaza, a ne da ga zatvore i naprave nadvoznjak koji nije povezan sa Zemun Poljem.
2km dalje, u pravcu ka Batajnici su napravili i eno ga potpopljen stoji i dalje. Možda zato nisu. A slažem se da bi Kamendin postao mini čvorište da ima prelaz.
 
Буквално су требали да ставе зидове од панела од степеништа до лифтова, затворе простор и ту сместе шалтер салу-чекаоницу и тоалете. Ово никакве логике нема да се онолико шета до контејнерске благајне па натраг до лифтова или степеништа. Стари шалтер-контејнер поред степеништа је био неупоредиво боље решење. Простор испод подеста степеништа је могао исто да се искористи за смештање неге просторије, овако ће бити мртав угао у ком ће се гомилати смеће.
 
Sređuju onaj aneks čiste ubacuju neke stvari kao da ga spremaju za puštanje samo ne kapiram za koga
 
Koliko vremena ce biti potrebno da st*** unisti liftove sta mislite? Dana ili nedelja??
 
Mislim da za centralni deo Novog Beograda (Blokovi 29, 30 i dr.) sad baš fali trasa stare 67ice, odnosno linija koja će ih povezati sa stanicom. Jer je za presedanje preblizu i nezgodno, a za pešačenje previše (bar 20 minuta laganim hodom).
 
Mislim da za centralni deo Novog Beograda (Blokovi 29, 30 i dr.) sad baš fali trasa stare 67ice, odnosno linija koja će ih povezati sa stanicom. Jer je za presedanje preblizu i nezgodno, a za pešačenje previše (bar 20 minuta laganim hodom).
Linija 17 pokriva donekle.
 
Slabo to, treba se pentrati po petlji gore-dole. Bolju vezu predstavljaju 70 i 74 koji staju dole na autoputu, ali je to opet loše, posebno u povratku.
 
Mislim da za centralni deo Novog Beograda (Blokovi 29, 30 i dr.) sad baš fali trasa stare 67ice, odnosno linija koja će ih povezati sa stanicom. Jer je za presedanje preblizu i nezgodno, a za pešačenje previše (bar 20 minuta laganim hodom).
Eh, pa normalno. Obavezno je do od ulaza u 'kontejner stanicu' gde staje tramvaj idu još dve frekventne autobuske linije - jedna za Zemun, preko Opštine NB, druga za B. kosu. To je apsolutni minimum, jer su to delovi grada (uz blokove) koji gravitiraju toj stanici.

U nekom od onih planova koje je radio Dispečarski fakultet, bilo je predviđeno da se dovede 74 (da još malo kruži kroz Španskih boraca, Milankovića i AFB), a ono što bi bilo bolje, to je da 94 umesto u 45. bloku terminira na Kosi, kao i da se uvede sasvim nova linija, npr. 86, Zemun Gornji grad - Čukarička padina (Bele vode) preko Mosta na Adi i pored stanice.
 
Danas sam bio vredan pa sam obišao ovo novo lepo mesto u gradu koje je sada posle one prašnjave kiśe solidno prljavo i vapi za krpom. Uživajte...
20220329_120030.jpg
20220329_115812.jpg
20220329_120112.jpg
20220329_120107.jpg
20220329_120240.jpg
20220329_120143.jpg
20220329_115918.jpg
20220329_120256.jpg
20220329_120250.jpg
20220329_115950.jpg
20220329_120416.jpg
20220329_115943.jpg
20220329_120411.jpg
20220329_120010.jpg
20220329_115958.jpg
 
Vrh