Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

А шта је тачно препрека за тренутно коришћење станице Нови Београд за пријем и отпрему путника? Видим да је пре неки дан вечити заменик градоначелника био са свитом на станици и да се уредно попео степеницама из Антифашистичке борбе на перон. Јасно ми је да се шминка део испод перона и степенице, али огради се део који се тренутно ради, а путници усмере другим путем, евентуално се воз преусмери на неки други колосек. Ако је проблем благајна, онда нека кажу да могу да улазе само путници са картама купљеним преко сајта и апликације и повратним картама. Или барем да се привремено користи само за излазак путника.

У свету се реконструише и много већи станице и разни други објекти, али се не затварају већ се њихово коришћење и организација саобраћаја прилагођавају тренутном извођењу радова.
 
А шта је тачно препрека за тренутно коришћење станице Нови Београд за пријем и отпрему путника? Видим да је пре неки дан вечити заменик градоначелника био са свитом на станици и да се уредно попео степеницама из Антифашистичке борбе на перон. Јасно ми је да се шминка део испод перона и степенице, али огради се део који се тренутно ради, а путници усмере другим путем, евентуално се воз преусмери на неки други колосек. Ако је проблем благајна, онда нека кажу да могу да улазе само путници са картама купљеним преко сајта и апликације и повратним картама. Или барем да се привремено користи само за излазак путника.

У свету се реконструише и много већи станице и разни други објекти, али се не затварају већ се њихово коришћење и организација саобраћаја прилагођавају тренутном извођењу радова.
То је само у почетку, да људи науче где је Прокоп, па ће после да пусте и НБГ.
 
А шта је тачно препрека за тренутно коришћење станице Нови Београд за пријем и отпрему путника? Видим да је пре неки дан вечити заменик градоначелника био са свитом на станици и да се уредно попео степеницама из Антифашистичке борбе на перон. Јасно ми је да се шминка део испод перона и степенице, али огради се део који се тренутно ради, а путници усмере другим путем, евентуално се воз преусмери на неки други колосек. Ако је проблем благајна, онда нека кажу да могу да улазе само путници са картама купљеним преко сајта и апликације и повратним картама. Или барем да се привремено користи само за излазак путника.

У свету се реконструише и много већи станице и разни други објекти, али се не затварају већ се њихово коришћење и организација саобраћаја прилагођавају тренутном извођењу радова.

Mislim da su problem radovi na izgradnji i opremanju liftova koji dok se ne završe potpuno blokiraju prolaz na peronu.
 
Може да се користи део између степеништа и станичне зграде, тачно изнад Антифашистичке борбе. Нема надстрешнице на том делу, али боље и без надстрешнице него без целе станице.
 
Може да се користи део између степеништа и станичне зграде, тачно изнад Антифашистичке борбе. Нема надстрешнице на том делу, али боље и без надстрешнице него без целе станице.

KISS je dugačak 100 metara. Pitanje je da li od lifta do kraja perona ima toliko.
 
Има око 70 метара. Могу да не отварају прва и последња врата. Постоји разглас па се путници обавесте о томе. И нека са и на НБГ продају карте на средини воза.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220319-174449_Maps.jpg
    Screenshot_20220319-174449_Maps.jpg
    130 KB · Pregleda: 127
E sad, napravio bi čitavu zavrzlamu koju ni IŽS ni Srbija Voz ne bi znali da organizuju kako treba, zarad par dana ranijeg otvaranja stanice...
 
Наравно да је заврзлама за нерадничке фирме попут СВ и ИЖС. Боље и тако него да велики број људи стекне негативан први утисак о возу због неповезаности Прокопа.

Управо гледам како да са Бановог брда стигнем до Прокопа и већ ми је мука. Имајући у виду да 36 заправо иде на 20 минута, не гине ми планинарење преко Сењака. Има и варијанта 23/37/58 па трола из Кнеза Милоша, али онда опет следи пешачење. За НБГ нема таквих проблема, 13 ме вози директно, а може и 85.
 
Најгоре повезана станица од свих у граду. А могли су лепо да среде за сво ово време Вуков споменик и Панчевачки мост, па да Соко полети са Вуковог споменика.
 
Најгоре повезана станица од свих у граду. А могли су лепо да среде за сво ово време Вуков споменик и Панчевачки мост, па да Соко полети са Вуковог споменика.

По хиљаду и први пут, Вуков споменик и Панчевачки мост су стајалишта и немају могућност да буду почетне станице без блокирања саобраћаја целокупног крака БЖЧ.

Наравно да је заврзлама за нерадничке фирме попут СВ и ИЖС. Боље и тако него да велики број људи стекне негативан први утисак о возу због неповезаности Прокопа.

Овако би стекли опет негативан први утисак због непостојања благајне и радова у току, тако да исти ђаво. Мислим да просто из разлога безбедности одвијања железничког саобраћаја и путника није могуће урадити то што си предложио. Ево, кажу да 28. марта би требало да пусте станицу НБГ.
 
По хиљаду и први пут, Вуков споменик и Панчевачки мост су стајалишта и немају могућност да буду почетне станице без блокирања саобраћаја целокупног крака БЖЧ.
Upravo. Jednom zauvek:VUKOV SPOMENIK JE STAJALIŠTE!!!
 
Formalno, trebalo bi da krene iz Rakovice, kao i što bi voz za Niš trebalo da krene iz Zemuna. Ali stanica Rakovica nikad nije završena.
 
Већа је корист да креће из Панчева и успут покупи путнике и код Панчевца, Вука и Карађорђевог. Евентуално имамо и Карабурму у плану ако је Панчево далеко.
 
Nepraktično iz više razloga. Pančevo idealna polazna tačka. Ali kad se pusti teretni saobraćaj ka NS-u preko Inđije.

Nema od toga ništa. Povećanje obrta garniture za oko sat vremena, što znači manju iskorišćenost. Prokop i Novi Beograd su sasvim dovoljni. Navići će se ljudi na to.
 
Знам, и то је исто поражавајућа чињеница.
 
Nema od toga ništa. Povećanje obrta garniture za oko sat vremena, što znači manju iskorišćenost. Prokop i Novi Beograd su sasvim dovoljni. Navići će se ljudi na to.
Ne sad,ne odmah. U budućnosti,kad bude kupljeno još garnitura. Potpuno je jasno da u sadašnjoj situaciji nema načina da se to izvede.
 
Vrh