astrodule
Professional
Nije baš 5 minuta. Samo na semaforu se može izgubiti 2-3 minuta. Ima tu oko 800-1000m pešačenja do Airport Cityja (mogu kasnije da izmerim tačno)
Ima i varijanta stanica NBG pa 94 do Airport City-ja. Naravno, pogledaj na aplikaciji da li 94 nailazi uskoro.Ma idem u Huawei zapravo a tu sam kod Karađorđevog parka. Pa da vidim koliko ranije da krenem
Termini su takvi 15-16h da mi je bolje vozom nego kolima napred nazad, pod uslovom da ne treba da se kruži previše od stanice
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
А корисници железнице у Београду баш масовно долазе аутомобилом на железничку станицу па да то има неког неког битног утицаја на однос броја путника на НБГ и Прокопу. На НБГ је силазило више путника и кад није постојао никакав паркинг, а Прокоп имао исти број паркинга као и сад.
Slazem se s'tim sto na Tosinom Bunaru bi ga izvisili za IC i Regio tako da tu besplatni parking ne pomaze mnogo.Naplaćivanje celodnevnog parkinga osobama koje koriste voz je kontraproduktivno. Evo, recimo ja sa NBG (Fontana) hoću da idem u NS. Kako da dođem do stanice NBG?
Autom mi je to 5 minuta i umesto da stimulišu ljude da koriste P&R oni rade upravo suprotno.
Tošin bunar barem ima besplatan parking (doduše, do njega imamo mnogo bolji prevoz nego do Buvljaka)
Буквално би за сваку станицу било лепше, лакше за изградњу и одржавање и јефтиније да имају један кров изнад свих перона и колосека.
To se danas retko gde radi i za veće stanice, a kamo li za male. Većina stanica koje imaju lučni krov su građene u 19. i u prvoj polovini 20. veka. Prosto, trebalo je uraditi kvalitetniju nastrešnicu koja pokriva celu širinu perona. To da pokriva celu dužinu perona je nepotrebno, s obzirom da je dužina perona u Novom Beogradu preko 400 metara. Vreme dugačkih vozova je, na žalost, odavno prošlo u Srbiji.