Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

za poredenje, stari Cipov plan stanicnog hola i novi. Zanimljivo da su glavne dimenzije skoro iste. Ali sirina hola u novom je 10 m veca i obuhavata i delimicno prostor preko 1 i drugog koloseka. Stari cretez je bi do drugog perona.Pogledajte prilog 142365
Да се ја питам, ја би овуда протерао метро. Онако како је замишљено
 
CIPovo resenje glavnog hola predvidelo je staklenik od 2700 kvadrata. To smo izbegli.
CIP centralni hol.jpg
povrsina CIP.jpg
 
приватник ради, тако да се неће поновити
I BAS je privatna firma, pa su bili nesposobni da 4 i po godine mrdnu zgradu od temelja, iako su potrošili svih 21 miliona evra koliko je predviđeno za njenu izgradnju.

Prokop se bez nekog uspeha gradi već pola veka. Da li je preoptimistično verovati da će sada biti potpuno završen u roku od 18 meseci ?
 
Sto stvara glavobolju - ispod hola su na drugom nivou su postavljeni kasete za metro. Kasete secu zgradu tacno u sredini. Sta ce biti sa juznom fasadom niko ne zna a i vestibula, ako ide metro bice samo neko prizemlje (10m) ako ne moze da bude do kote 105 (25 m).
 
I BAS je privatna firma, pa su bili nesposobni da 4 i po godine mrdnu zgradu od temelja, iako su potrošili svih 21 miliona evra koliko je predviđeno za njenu izgradnju.

Prokop se bez nekog uspeha gradi već pola veka. Da li je preoptimistično verovati da će sada biti potpuno završen u roku od 18 meseci ?
Sad ako investitor ovo ne savrsava placa penale. Sta nas briga kad je njegov novac a ne nas.
 
U holu ima ih osam. Sahtovi su vec postavljeni, nema izmena plana kao ni kod eskalatora.
 
U Hamburgu postoje sekcije na svakom koloseku, A, B, C... U grupama po tri slova, svaki kolosek na tri segmenta podeljen. Verovatno toga ima na mnogim drugim mestima.

Znam da će mnogo vode proći Dunavom i Savom dok mi ne dostignemo takvu frekvenciju saobracaja, ali ovde treba da označe tako i da počnu da navikavaju ljude na deo perona na kome čekaju voz.

Neko je napisao da će sa svake strane pokretne stepenice voditi isključivo u jednom smeru, ili sam pogrešno razumeo?
 
Sto stvara glavobolju - ispod hola su na drugom nivou su postavljeni kasete za metro. Kasete secu zgradu tacno u sredini. Sta ce biti sa juznom fasadom niko ne zna a i vestibula, ako ide metro bice samo neko prizemlje (10m) ako ne moze da bude do kote 105 (25 m).
Sve je to već izvedeno po CIPovom projektu, možeš da prelistaš temu da pogledaš kako izgleda stanje ispod ploče, ali betonski radovi su gotovi. Ako se smiluju da rade prilaz sa autoputa u skorije vreme, plan je da se zastakli vestibil do nivoa perona, a rupu za metro u fasadi će praviti kad/ako bude metroa. Ostavljena je mogućnost da se protera metro i u tom smislu zgrada je podeljena u nivou pothodnika. Što se tiče visine vestibila, da, ona bi po izgradnji metroa bila manja od deset metara, ali to je posledica toga što je poslednji projekat prilaza sa autoputa samo lepljenje tapete na ploču, umesto planiranog velikog hola.
 
Videh danas iz trole da su počeli sa postavljanjem dodatne ograde oko Rudog. Nisam uspeo da fotografišem jer smo bili u pokretu, pa ako neko bude fotografisao, da obrati pažnju i na to.
 
U Hamburgu postoje sekcije na svakom koloseku, A, B, C... U grupama po tri slova, svaki kolosek na tri segmenta podeljen. Verovatno toga ima na mnogim drugim mestima.

није само у Хамбругу, већ по целој Немачкој и Аустрији. знам да у Британији и Шведској нема секција, али за Француску, Холандију и Данску не могу да се сетим
 
Moma na Prokopu, najavio otvaranje radova najlepsoj stanici Evrope a mozda i kosmosa. http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?izb=v&&GalID=574329
I kako ne bi kad se gradi 45 punih godina - bice Taj Mahal savremenog sveta. U prilogu tanjuga su 5 videa a Novosti su samo preneli izjavu.
Al svakako najlepsa ce biti stanica Beograda. Sta je avangardni sadrzaj Prokopa imamo tek da vidimo. Najava eskalatora do klinickog centra kad vec ne bude metro?
 
Hahahahah, ne, ne brini se, Prokop neće biti završen još bar deceniju. Kad vidiš da sklanjaju Maleško brdo i prave pristup sa autoputa, onda treba da se zabrineš. A i obilaznica dok stigne do Pančeva, pitanje je da li ćemo biti tu da je isprobamo. Ostaje Klinički centar, ali i tu će samo zgradu završiti, a organizacija, raspored po zgradama, a naročito parkiranje su Gordijevi čvorovi koje niko nema hrabrosti da preseče.

Sve u svemu, rekao bih da će ova zgrada možda prouzrokovati kijamet, ali crnu rupu teško.
 
Vrh