Budući izgled Prokopa, u skladu sa sklopljenin ugovorom, pored stanične zgrade i prateće garaže, podrazumeva izgradnju poslovno-komercijalnog prostora, odnosno 8 poslovnih objekata (A1-B2, E, F, G, H), kao i objekata (C1-D2) koji se naslanjaju na samu staničnu zgradu. Pojedinačne BRGP ovih 12 objekata kreću se od 4394 m2 (objekat A1) do 4804 m2 (objekat D1), koliko iznosi najveća površina. Kako za našu stranicu iz biroa
urbanistickicentar navode, ceo kompleks zauzima ukupnu BRGP od 74 941 m2. Sama stanična zgrada predstavlja prizemni objekat sa visokom staklenom fasadom i plafonom, koji pogledom na Savski venac, Voždovac i Vračar pruža utisak ulaska u grad. Stanična zgrada zauzima površinu od 5650 m2 i u visini je sa poslovnim objektima visokim i po 5 etaža, što dovoljno govori o pogledu koji će formirati. Na samom boku objekta (prema Novom Beogradu) biće formirana i garaža (spratnosti P+5) sa 540 parking mesta i površine 15 275 m2. Projektom je predviđena izgradnja ukupno 890 parking mesta, računajući i spoljni parking. Kako navode iz kompanije ,,Railway City" (investitori projekta) za našu stranicu, plan je da radovi počnu u trećem kvartalu ove godine. ,,Plan je da prva faza bude izgrađena do kraja 2022. godine, a da kompleks u celosti bude izgrađen tokom 2024.godine." navodi se između ostalog u odgovoru na naš upit. Autor rešenja je arh. Gojko Radić iz biroa PFB Design, poznatiji kao autor West 65 Tower-a. Urbanističko rešenje takođe je završeno od strane biroa
urbanistickicentar i na javnoj prezentaciji je od juče do 25. januara. Iz Railway City-a takođe za našu stranicu dodaju da je Ispitivanja nosivosti i stanja postojeće armirano-betonske konstrukcije izvršio je Institut za materijale i konstrukcije, Građevinskog fakulteta u Beogradu. Njihova procena je da su neophodne značajne intervencije na ojačanju ploče pre dalje izgradnje.