Rok za završetak izgradnje stanične zgrade je 18 meseci, počev od 8.08.2022. Isti toliki rok je bio i za izgradnju autobuskog Skadra na NBG, od 5.03.2018. Nadam se da se istorija ovde neće ponoviti.
приватник ради, тако да се неће поновити
Rok za završetak izgradnje stanične zgrade je 18 meseci, počev od 8.08.2022. Isti toliki rok je bio i za izgradnju autobuskog Skadra na NBG, od 5.03.2018. Nadam se da se istorija ovde neće ponoviti.
Да се ја питам, ја би овуда протерао метро. Онако како је замишљеноza poredenje, stari Cipov plan stanicnog hola i novi. Zanimljivo da su glavne dimenzije skoro iste. Ali sirina hola u novom je 10 m veca i obuhavata i delimicno prostor preko 1 i drugog koloseka. Stari cretez je bi do drugog perona.Pogledajte prilog 142365
I BAS je privatna firma, pa su bili nesposobni da 4 i po godine mrdnu zgradu od temelja, iako su potrošili svih 21 miliona evra koliko je predviđeno za njenu izgradnju.приватник ради, тако да се неће поновити
Sad ako investitor ovo ne savrsava placa penale. Sta nas briga kad je njegov novac a ne nas.I BAS je privatna firma, pa su bili nesposobni da 4 i po godine mrdnu zgradu od temelja, iako su potrošili svih 21 miliona evra koliko je predviđeno za njenu izgradnju.
Prokop se bez nekog uspeha gradi već pola veka. Da li je preoptimistično verovati da će sada biti potpuno završen u roku od 18 meseci ?
I BAS je privatna firma, pa su bili nesposobni da 4 i po godine mrdnu zgradu od temelja, iako su potrošili svih 21 miliona evra koliko je predviđeno za njenu izgradnju.
Sve je to već izvedeno po CIPovom projektu, možeš da prelistaš temu da pogledaš kako izgleda stanje ispod ploče, ali betonski radovi su gotovi. Ako se smiluju da rade prilaz sa autoputa u skorije vreme, plan je da se zastakli vestibil do nivoa perona, a rupu za metro u fasadi će praviti kad/ako bude metroa. Ostavljena je mogućnost da se protera metro i u tom smislu zgrada je podeljena u nivou pothodnika. Što se tiče visine vestibila, da, ona bi po izgradnji metroa bila manja od deset metara, ali to je posledica toga što je poslednji projekat prilaza sa autoputa samo lepljenje tapete na ploču, umesto planiranog velikog hola.Sto stvara glavobolju - ispod hola su na drugom nivou su postavljeni kasete za metro. Kasete secu zgradu tacno u sredini. Sta ce biti sa juznom fasadom niko ne zna a i vestibula, ako ide metro bice samo neko prizemlje (10m) ako ne moze da bude do kote 105 (25 m).
U Hamburgu postoje sekcije na svakom koloseku, A, B, C... U grupama po tri slova, svaki kolosek na tri segmenta podeljen. Verovatno toga ima na mnogim drugim mestima.