Svoje floskuletine molim te zadrzi za sebe. Tvoj zakljucak da ja nesto ne ''kapiram'' proizlazi iz toga da ti jednostavno opisujem kako funkcionise zeleznica de facto (kao sto napisah u postu iznad, ako ti tako inteligentan znas sta to znaci) u nasem glavnom gradu.Nema glavne stanice ima 4 stanice podjednako vazne u sistemu Bg cvora (Zemun / Nbg / Prkop / Rakovica) i takav sistem je odlican, a primer iz Berlina (ali i gomila drugih gradova) govori o tome da je takav sistem i smislen i potvrdjen u praksi. To sto ljudi ne kapiraju govori o njihovoj informisanoti a i inteligenciji, a to sto ne kapira to ni vlast, govori da je vlast po meri gradjana.
Kada te 4 stanice podjednako vazne u sistemu budu izgledale kao 4 glavne stanice BG cvora a ne kao kokosinjac i budu generisale dovoljan broj putnika onda tek mogu da nazovem tu stanicu glavnom. Ustvari, mi nemamo niti jednu krstenu glavnu stanicu jer ni jedna nema pratecu infrastrukturu. Do tada je svako poredjenje Prokopa sa Berlin Hbf a kamoli onog rugla Novog Beograda sa Berlin Spandau smesno i zastrasujuce.
Opet se vracam na osnovnu postavku problema, NBG bez stanicne zgrade, veze sa metroom, javnom garazom, terminusom gradskih i prigradskih autonuskih linija i ostalim propratnim stvarima jednostavno ne moze da se nazove nekakvnom glavnom stanicom niti moze da integrise BAS.
Ako ce Prokop vec dobiti sve te sadrzaje (i cuveni trzni centar) postavlja se logicno pitanje - zasto se tu ne integrise BAS, jer Prokop ima najveci potencijal i najblizi je centru, tik uz autoput te bi ubedljivo najvise putnika gravitiralo ka Prokopu.