Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535171#p535171:3fatjsvb je napisao(la):
tragac » 30 Apr 2018 08:09 pm[/url]":3fatjsvb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535153#p535153:3fatjsvb je napisao(la):
razgradjevinar » 30 Apr 2018 06:59 pm[/url]":3fatjsvb]ja vidim cetiri resenja ovog do sada nevidjenog problema u istoriji urbanizma

1. zatrpati prokop
2. ukinuti i postojece antibiotik linije
3. ostaviti kako je sad
4. organizovati gradski saobracaj shodno potrebama

ja mora da sam lud sto mi se cetvorka cini sasvim razumnim izborom?
Nisi lud, ali nisi ni u pravu, jer treba uložiti brdo para u infrastrukturu da bi imao efikasan gradski prevoz do prokopa.

ok, znaci ti smatras da treba odabrati jednu od prve tri opcije?
 
Cini mi se da je Tragac mislio na metro do Prokopa kad je pominjao "brdo para u infrastrukturu"
 
razgradjevinar":2ic8rgin je napisao(la):
, ali sada nakon ulozenog vremena i novca ne preostaje nam nista drugo nego da prokop privedemo nameni, u meri u kojoj nam je to potrebno

Koja je to mjera? Metro?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
u meri u kojoj razumni ljudi povezuju svoju glavnu zeleznicu stanicu sa gardom. uvesti 5-6 novih autobuskih linija ka svim vaznijim pravcima. resen problem.

to kosta? naravno da kosta.. u kojoj oces valuti, oces u fontanama, dekingu, zalivanju promenade, novogodisnjoj rasveti, jelci.. ?
 
razgradjevinar":24qr13ye je napisao(la):
u meri u kojoj razumni ljudi povezuju svoju glavnu zeleznicu stanicu sa gardom. uvesti 5-6 novih autobuskih linija ka svim vaznijim pravcima. resen problem.

Ako je to mjera, slaźemo se.


Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Istina da kad vec ne mogu metro da izgrade do Prokopa zasto ne dovedu par linija autobusa, valjda imamo dovoljno vozila za tako nesto.
Ne deluje kao neresiv problem svakako.
 
to je trenutno moguce. sutra. moglo je juce, moglo je od prvog dana "otvaranja" prokopa. mogao je neko i morao da sedne i smili sta i kako sa gradskim saobracajem oko prokopa.. sramota je sto to uopste sada razmatramo, to je takav amaterizam i neukost da ja nemam pravi komentar..

metro, jednog dana.. valjda se svi slazemo da ako nista treba da se nadamo napretku i razvoju, ma koliko to sada izgledalo nemoguce
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535179#p535179:bncegj3l je napisao(la):
spatiotecte » 30 Apr 2018 08:25 pm[/url]":bncegj3l]Cini mi se da je Tragac mislio na metro do Prokopa kad je pominjao "brdo para u infrastrukturu"
Na bilo koji vid javnog prevoza. Ne zaboravi da i autobusi kao gabaritna vozila zahtevaju dovoljno prostora. Ne samo prostor za terminuse koga na Prokopu svakako ima u izobilju, nego i prilaz. Govorimo o 15-ak linija sa taktom 7 minuta recimo. Dalje, treba provući tramvaj od Autokomande, Slavije i Mostara. Metro - ako ga uopšte budemo gradili, moraćemo da gradimo tako da prva linija povezuje centar sa Prokopom.

Na kraju treba napraviti i javnu garažu sa nekoliko stotina mesta, a pošto ima prostora onda i višednevni parking/garažu jer je to ipak železnička stanica sa koje će sutra recimo ići voz Railjet klase kao najbliža veza za Budimpeštu, Beč, i konkurentan avionu do Praga, Minhena, Ciriha.
 
nacija koja napravi okretnicu pored narodnog pozorista ili ispred hotela i bolnice na savskom trgu ima znanje i kapacitet da zbidzi okretnicu na prokopu.

sto se tice prilaza napisacu dve reci, venac zeleni
 
Tramvaj je išao Savskim trgom mnogo pre nego što je sagrađena ta bolnica. A koji je konkretno problem što imamo okretnicu "iskosa sa desne strane" u odnosu na Narodno pozorište?
 
tragac, govorim o autobuskim okretnicama. ako se ne varam ispred hotela su vazda parkirani neki autobusi

tramvaju svaka cast , sto se tice prokopa ako se nekada ukaze potreba da se tramvajem vezu mostar i autokamanda pa usput prodje i pored prokopa ili se nadju sredstva pa se preko dedinja tramvajem prokop veze za banjicu a pasarelom za klinicki centar tim bolje ali za prokop i nas gradjane je prioritet ipak metro.

sto se tice parkiranih strokavih autobusa iskosa od glavnog trga u gradu, ako je neophodno da se tu parkiraju onda u redu
 
Mogu li i ja da dobijem parče metroa do podruma? Ne zanosite se, Prokop je već gotov a Metro je tek u planovima i to možda. Tramvajska veza se može relativno brzo završiti.
 
ja bih na primer podrzao sirenje tramvajske mreze od slavije, pasarelom preko prokopa i dalje ka banjici kao i sirenje po novom beogradu ali zaista smatram da je metro uz povezivanje aerodroma sa gradom nekom sinskom vezom nesto sto nam je zaista nepohodno i prioritet svih prioriteta a sto bi donelo nemerljivo vecu korist sirem krugu ljudi nego sto je to bilo kakvo sirenje tramvajsk ili drumske infrastrukture. kosta, ali to nije luksuz, to je potreba. i moramo da krenemo odmah sa tim, ali ne pokvareno ko sto ovi planiraju nego planski i posteno

danas sam bas smorio na ovoj temi pa cu da vas postedim daljih mudrolija veceras, uz zakljucak - prokop je biser koji ceka da zasija :)

srecan neradni dan sutra i svako dobro..
 
http://www.beogradcvor.rs/buducnost.html

1. Zinulo nam je d... za ultraskupih 80 hektara pod kolosecima u Savskom amfiteatru. Zato smo napravili novi čvor koji će pored toliko željenih hektara za gradnju koječega doneti i poboljšanje infrastrukture za putničke vozove.

2. Da bi čvor uopšte funkcionisao neophodan nam je metro koji će povezati nove stanice sa ostalim delovima grada.

3. Sagradili smo čvor i izmestili novu stanicu. Metro nismo ni pipnuli, ali su ovih 80 hektara najzad NAŠI...aj zovemo neke Arape da zamaskiraju činjenicu da mi to gradimo. A vi putnici dođite do voza kako znate i umete. Uostalom ko vam je kriv što ste bednici i ne idete svuda kolima kao mi nego se kotrljate vozom. Hahahahaha bezgaćani!!!!
 
Ono što se može odmah uraditi je preusmerenje recimo dve linije preko Prokopa. Oni umesto toga nameravaju da naprave totalni haos time što će sve linije sa Savskog trga da stave na okretnicu ispod Mostara , pa niti ćeš imati pristup centru kao što je sada slučaj , niti ćeš imati pristup Prokopu. I onda se čudimo što nam je tako dobro. I ovako zna da bude problem da se uđe u 37 , a zamisli tek kakva će tada biti navala na solo 37 i 58 , plus na zglobni 23.
 
Prevoz oko prokopa svakako moze da se uredi tako da pozicija bude ne samo jednako dobra, nego i bolja od glavne. Problem je sto protok putnika tesko da moze da opravda takvu investiciju (i pri tome ne mislim na trenutni broj putnika na prokopu, vec na iskoriscenost zeleznice uopste). Da li bi se broj putnika u vozovima nesto znacajnije povecao da prokop dobije par autobusa ili mozda cak metro? Ja mislim da ne bi. Time je mozda najisplativije ostaviti kako jeste, ali bih rekao da je u ovom slucaju to potpuno suludo resenje.

Kako to dugorocno (mozda) moze da se resi? Tako sto se prokop zavrsi, sa nekim trznim/trzno-poslovnim sadrzajem na ploci, izgradnjom na maleskom brdu, prostoru BIPa... Dakle, podici taj kraj na nivo koji sam po sebi iziskuje saobracajnu povezanost (i idealno metro liniju). U suprotnom je prokop samo teret, posto zahteva i ulaganja i tumbanje prevoza kako bi bio dobro povezan, a realni protok putnika je mali.

Edit: I da, kraktorocno treba naci nacin da se nesto od prevoza prouvce tuda sto pre, tako da se kakava-takva pokrivenost dobije, ali sa sto manjim opterecenjem ostatka mreze. Ne zato sto je isplativo, vec zato sto je to neki osnovni red.
 
roger34, ovde su nesposobni da liniju minibusa koja prolazi kroz Miljakovac spuste do ž.st. Rakovica, ali je i bez toga svakako puštena u rad krajnje besmislena linija BG Voza do Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535224#p535224:73g5t6wu je napisao(la):
roger34 » April 30th, 2018, 11:32 pm[/url]":73g5t6wu]Prevoz oko prokopa svakako moze da se uredi tako da pozicija bude ne samo jednako dobra, nego i bolja od glavne. Problem je sto protok putnika tesko da moze da opravda takvu investiciju (i pri tome ne mislim na trenutni broj putnika na prokopu, vec na iskoriscenost zeleznice uopste). Da li bi se broj putnika u vozovima nesto znacajnije povecao da prokop dobije par autobusa ili mozda cak metro? Ja mislim da ne bi. Time je mozda najisplativije ostaviti kako jeste, ali bih rekao da je u ovom slucaju to potpuno suludo resenje.

Kako to dugorocno (mozda) moze da se resi? Tako sto se prokop zavrsi, sa nekim trznim/trzno-poslovnim sadrzajem na ploci, izgradnjom na maleskom brdu, prostoru BIPa... Dakle, podici taj kraj na nivo koji sam po sebi iziskuje saobracajnu povezanost (i idealno metro liniju). U suprotnom je prokop samo teret, posto zahteva i ulaganja i tumbanje prevoza kako bi bio dobro povezan, a realni protok putnika je mali.

Edit: I da, kraktorocno treba naci nacin da se nesto od prevoza prouvce tuda sto pre, tako da se kakava-takva pokrivenost dobije, ali sa sto manjim opterecenjem ostatka mreze. Ne zato sto je isplativo, vec zato sto je to neki osnovni red.
Nema to veze sa protokom putnika , jer kako onda objašnjavaš da isti taj protok putnika opravdava da se izgradi okretnica ispod Gazele (Mostrarska petlja) , za šta nisam čuo da je neko rekao da je sjajno rešenje , i da je mnogo bolje od trenutne situacije?
 
Нажалост колико год маштали о функционалном Прокопу, вези са аутопутем, надвожњаку Делиградска, тролејбусу, метроу и трамвају до Прокопа, реалност нас је ошамарила са овим радовима на трећими дужине колосека који фале, на чекању на проширење Драгана Манцеа како би могао да се пусти тролејбус. Пролазим често преко Газеле, гледам онај силни бетон тржног центра до Газеле који граде и размишљам па зар нису могли то да га изграде на Плочи прокопа и заврше исти коначно? Ми овде имамо добре предлоге и идеје за Прокоп, чак су и његови противници изнели најконструктивније предлоге за аутобуске линије, али власт има битније приоритете фонтане, променаде, јелке и украсе, пасареле на тврђави...
 
Sto se tice metroa na Prokopu...

Moje misljenje je u ovom trenutku NE.

Prvi razlog je sto metro ne treba graditi tamo gdje bi zeljeli da se poveca broj putnika, vec ga treba graditi tamo gdje IMA putnika. Ako gradimo metro na mjestima gdje NEMA putnika izlazemo se finansijskom riziku jer metro nije igracka, sklopi-rasklopi, Kako mozemo biti sigurni da ce biti putnika?

Drugi razlog je sto Prokop u ovom trenutku ima dobre osnove da ispuni sve putne traznje koje se javljaju na njemu. Zaboravljamo da Prokop ima BG voz sa taktom od 15 minuta na jednoj liniji koja ga povezuje sa dobrim dijelom grada. Uz jos nekoliko autobusa da popune rupe tamo gdje BG voz ne moze, povezanost sredstvima javnog saobracaja bi bila vise nego dovoljna za trenutno stanje.

Zato treba polako i oprezno ulagati. Metro ce na Prokop doci onda kad za to bude vrijeme.

@Dosljak,
pitas se zasto se trzni centar ne pravi na Prokopu umjesto ispod Gazele. Razlog je jednostavan. Investitor koji ulaze svoj novac u taj trzni centar, prepoznao je LOKACIJU kao pogodnu za svoju investiciju. Nije dovoljno napraviti betonsku plocu na koti 105 i reci "izvolte". Zato ce razvoj zeljeznicke stanice Prokop ici jako tesko i sporo. I eventualna stanicna zgrada na Prokopu je rizicna jer bi se tesko nasli zakupci poslovnih prostora izgradjenih tamo. Tako stoje stvari. C'est la vie!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535257#p535257:3cnu05yy je napisao(la):
RioBL » Uto Maj 01, 2018 7:47 am[/url]":3cnu05yy]


Drugi razlog je sto Prokop u ovom trenutku ima dobre osnove da ispuni sve putne traznje koje se javljaju na njemu. Zaboravljamo da Prokop ima BG voz sa taktom od 15 minuta na jednoj liniji koja ga povezuje sa dobrim dijelom grada. Uz jos nekoliko autobusa da popune rupe tamo gdje BG voz ne moze, povezanost sredstvima javnog saobracaja bi bila vise nego dovoljna za trenutno stanje.

Samouverenost i nevidjeni entuzijazam za pisanje ovakvih poluinformacija, neko ce pomisliti da si usao u bg voz.
 
Пази Рио, није ни обала Саве код Газеле ништа боља и приоремљенија локација за тржни центар. До Прокопа је приступ колима из више делова града лакши него што ће у БнВ икада бити, пошто је приступачан из два градска аутомобилска главна чворишта, Мостара и Аутокоманде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535257#p535257:2r7p1sa0 je napisao(la):
RioBL » May 1st, 2018, 8:47 am[/url]":2r7p1sa0]@Dosljak,
pitas se zasto se trzni centar ne pravi na Prokopu umjesto ispod Gazele. Razlog je jednostavan. Investitor koji ulaze svoj novac u taj trzni centar, prepoznao je LOKACIJU kao pogodnu za svoju investiciju. Nije dovoljno napraviti betonsku plocu na koti 105 i reci "izvolte". Zato ce razvoj zeljeznicke stanice Prokop ici jako tesko i sporo. I eventualna stanicna zgrada na Prokopu je rizicna jer bi se tesko nasli zakupci poslovnih prostora izgradjenih tamo. Tako stoje stvari. C'est la vie!
Nisam znao da se bolje vidi stanje stvari iz Banjaluke nego sa prozora zgrade koji direktno gleda na Prokop. Ja sve ove godine mislio da je ploča nedovršena , al' eto , čovek se uči dok je živ. :)
 
Jedna od velikih prednosti Prokopa u odnosu na bivsu stanicu, je dostupnost...
Bivsa stanica je dostupna putnicima samo iz smera Istoka,
dok je stanica "Centar" dostupna sa svih strana..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535257#p535257:3do93ern je napisao(la):
RioBL » Uto Maj 01, 2018 7:47 am[/url]":3do93ern]Sto se tice metroa na Prokopu...

Moje misljenje je u ovom trenutku NE.

Prvi razlog je sto metro ne treba graditi tamo gdje bi zeljeli da se poveca broj putnika, vec ga treba graditi tamo gdje IMA putnika. Ako gradimo metro na mjestima gdje NEMA putnika izlazemo se finansijskom riziku jer metro nije igracka, sklopi-rasklopi, Kako mozemo biti sigurni da ce biti putnika?

Drugi razlog je sto Prokop u ovom trenutku ima dobre osnove da ispuni sve putne traznje koje se javljaju na njemu. Zaboravljamo da Prokop ima BG voz sa taktom od 15 minuta na jednoj liniji koja ga povezuje sa dobrim dijelom grada. Uz jos nekoliko autobusa da popune rupe tamo gdje BG voz ne moze, povezanost sredstvima javnog saobracaja bi bila vise nego dovoljna za trenutno stanje.

Zato treba polako i oprezno ulagati. Metro ce na Prokop doci onda kad za to bude vrijeme.

@Dosljak,
pitas se zasto se trzni centar ne pravi na Prokopu umjesto ispod Gazele. Razlog je jednostavan. Investitor koji ulaze svoj novac u taj trzni centar, prepoznao je LOKACIJU kao pogodnu za svoju investiciju. Nije dovoljno napraviti betonsku plocu na koti 105 i reci "izvolte". Zato ce razvoj zeljeznicke stanice Prokop ici jako tesko i sporo. I eventualna stanicna zgrada na Prokopu je rizicna jer bi se tesko nasli zakupci poslovnih prostora izgradjenih tamo. Tako stoje stvari. C'est la vie!

Ako bi ovi sadašnji nesrećnici na vlasti gradili prvu liniju metroa koju su najavili od Makiša do Ade Huje ( mada očito neće ) od esencijalnog značaja bi bilo da ta linija prođe kroz Prokop zarad daljeg razvoja železničkog saobraćaja i samog Prokopa. Ukoliko bi linija zaobišla Prokop, i Prokop i Železnica bi još više izgubili na konkurentnosti u odnosu na druge vidove saobraćaja i smanjile bi se mogućnosti opstanka, kako Prokopa, tako i skoro čitave železnice.

Tržni centar u Savskom amfiteatru ne finansira nikakav investitor, nego poreski obveznici kroz jednu veliku pljačku i to je do sad milion puta rečeno. Nijedan investitor ne želi da gradi tržni centar u jednoj vuk.j.b... kao što je trenutno Prokop, jer je to nerentabilno i biće još dugo, pa na tako nešto država ne bi trebalo ni da računa, već da sama završi zgradu i da dalje razvija i usložnjava Bg Voz, kao i autobuske linije preko Prokopa naravno, a kada i ako dođe do značajnijeg razvoja i oživljavanja samog Prokopa, zakupci će doći. Ali, otom, potom.
 
Vrh