Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535486#p535486:2opazyez je napisao(la):
razgradjevinar » Sre Maj 02, 2018 7:16 pm[/url]":2opazyez]wlaz, problem huliganizma nema nikakve veze sa ovom temom i mora biti resen mnogo pre moguceg zavrsetka prokopa. nema potreba da pricamo na tu temu, to se podrazumeva. kad vec spominjes a ja cisto da oborim, posrnuli velikani, narocito veci, nas godinama bombarduju renderima svojih novih stadiona oko kojih su luksuzne zgrade.. pa nismo budale da mislimo da ce neko da plati par hiljada kvadrat pored stadiona na i oko kojeg su neredi svakih par dana.. da ne sirim temu, svi smo svesni da je huliganima mesto u zatvoru i da tamo moraju cim se steknu uslovi, tj ponovo uspostavi pravna drzava.

o benefitu koji bi imali navijaci iz provincije, pricam o normalnom svetu ne huliganima, da bi mnogima sirom sribije stadion prakticno bio dostupan koliko i nekom sa mirijeva ili altine da ne govorim

Izvini, ali problem huliganizma postoji od početka raspada SFRJ i čak je on i direktan povod za početak rata u SFRJ i to gle čuda, baš u vozu. Od tada nije urađeno ama baš ništa da se problem huliganizma reši. Niti postoji namera da se reši, što je otvoreno rekao sadašnji predsednik Srbije.

Namera da se završi Prokop postoji. Dakle izvesnije je da će se pre Prokop završiti nego huligani izlečiti, istrebiti ili šta god. Naročito niko neće rešavati problem hiuliganizma da bi eto izgradio stadion iznad železničke stanice. Stadioni dva najpopularnija kluba u Srbiji su jako blizu Prokopu i nema apsolutno nikakvog opravdanog razloga da oni budu na Prokopu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535470#p535470:31pp3fcb je napisao(la):
razgradjevinar » Sre Maj 02, 2018 5:14 pm[/url]":31pp3fcb]ako na ovom forumu treba da se objasnjava sta znaci nekom da mu metro stanica bude ne u blizini nego u podrumu onda bolje i da ne nastavljamo diskusiju. nije potrebno ja da guglam i kacim linkove na desetine lokacija sto podnezmnih sto nadzemnih metro i zelecnickih stanica na i oko kojih je izgradjeno na milione kvadrata, sto poslvnih sto stambenih. dajte mi molim vas jednu lokaciju u normalnoj dzavi na kojoj oko postojece metro stanice zvrlje zaprlozene livade ili preko koje stoji prayna betonska ploca? to sto ce/bi prokop pored metro stanice biti i glavna, ili bilo kakava, zeleznicka stanica samo je plus u smislu potencijala

miskovica sam naveo jer mi je prvi pao na pamet ali nije on bitan. ni on ni karici ni cepteri ni arapi ni jevreji. nije bitna ni autokomanda. ni brodogradiliste, ni luka, ni imt, ni imr...sve te lokacije i investitori imaju svoju neku pricu, ovde je bitan prokop i sav potencijal i vrednost koji on ima, uprkos manama a zahvaljujuci orgomnom ulaganju do sada

Ama, po stoti put:
1- gradskog metroa nema,
2- metro se ne gradi i očito da se neće ni graditi u skorije vreme,
3- najavljena prva linija od strane trenutne vlasti ne kači Prokop uopšte,
4- neka naredna vlast, ako i počne izgradnju metrou, gradiće ciljano neku logičniju liniju, tipa: Ustanička- Zemun, baš da bi udarili kontru prethodnoj vlasti i navodili kako su prethodnici bili budale, jer su imali plan da grade metro koji povezuje delove grada u kojima nema ničega, tako da ni u tom slučaju ne kači Prokop,
5- bogatim ljudima koji kupuju stanove u novim modernim kompleksima ne znači ništa, ali ama baš ništa, regionalna železnica i brzo stizanje do Batajnice, Ovče ili Resnika. Ne privlači ih ni blizina državne železnice kojom se putuje so Subotice ili Niša brzinom od 35 km/h. Tako nešto ih samo odbija zbog buke i zagađenja, tako da ni stambene kvm tu neće niko da gradi.

Hotel bi teoretski mogao možda da se gradi, ali prethodno bi moralo još dosta da se uloži u infrastrukturu i poveže Prokop sa najmanje nekoliko autobuskih linija sa centrom i NBg-om ili eventualno da se gradi hotel za lovačko društvo, uz obezbeđivanje pušaka posetiocima da bi mogli da idu u lov na divljač u okolini Prokopa :lool: .

Najjednostavnije i najlogičnije rešenje je preseljenje tezgi sa buvljaka na ploču Prokopa. Privremeno, naravno. Pa da vidiš bajo, kako bi Prokop živnuo :lol: . Mogu već da zamislim kako seljaci od Inđije, Beške i Vojke, zatim od Pančevačkih sela, pa sve do Kragujevca železnicom dovoze u torbama svoje proizvode: piliće, jaja, cveće da bi trgovali na Prokopu :) 8) :wink: . To bi bila najjeftinija varijanta, ali nijedna druga očito ne ide.

Nemojte samo da neko pomene izgradnju poslovnih zgrada, jer se ne grade ni na najelitnijim lokacijama na NBg-u, jer za to nema nikakve potrebe, s obzirom koliko su privreda i poslovanje skromni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535476#p535476:2tqudk0a je napisao(la):
WLABmz » Wed May 02, 2018 5:24 pm[/url]":2tqudk0a]
Dokle više da izmišljaš Rio? Kasete ispod Prokopa nisu napravljen jer je postojalo nekakvo mišljenje da će se okolina Prokopa izgraditi. Kako si to mislio da se samo izgradi, da padne sa neba? Da bi se izgradilo, mora da postoji namera da se izgradi, a ne mišljenje.

Za sve slucajeve ubistava postoji podjela na ubistva iz predumisljaja i ubistva iz nehata. Ubistvo iz predumisljaja nastaju kad neko smisli ubistvo i provede ga. A iz nehata, kad se desi "slucajno".

Ja ne vidim da su kasete na Prokopu nastale slucajno, dakle nastale su sa predumisljajem. Svakoj izgradnji mora predhoditi misljenje (predumisljaj) pretoceno u dokument koji se naziva plan. A namjera da se plan realizuje se pokazuje kasnije, kad se pocnu prikupljati finansijska sredstva. U slucaju jovinovog metroa to se jos nije desilo a sumnjam da ce se ikad i desiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535502#p535502:2fllgafk je napisao(la):
RioBL » Sre Maj 02, 2018 8:25 pm[/url]":2fllgafk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535476#p535476:2fllgafk je napisao(la):
WLABmz » Wed May 02, 2018 5:24 pm[/url]":2fllgafk]
Dokle više da izmišljaš Rio? Kasete ispod Prokopa nisu napravljen jer je postojalo nekakvo mišljenje da će se okolina Prokopa izgraditi. Kako si to mislio da se samo izgradi, da padne sa neba? Da bi se izgradilo, mora da postoji namera da se izgradi, a ne mišljenje.

Za sve slucajeve ubistava postoji podjela na ubistva iz predumisljaja i ubistva iz nehata. Ubistvo iz predumisljaja nastaju kad neko smisli ubistvo i provede ga. A iz nehata, kad se desi "slucajno".

Ja ne vidim da su kasete na Prokopu nastale slucajno, dakle nastale su sa predumisljajem. Svakoj izgradnji mora predhoditi misljenje (predumisljaj) pretoceno u dokument koji se naziva plan. A namjera da se plan realizuje se pokazuje kasnije, kad se pocnu prikupljati finansijska sredstva. U slucaju jovinovog metroa to se jos nije desilo a sumnjam da ce se ikad i desiti.

I koja je poenta ovog tvog pisanija? Naravno da su kasete ostavljene sa namerom da se izgradi metro, na jedinoj logičnoj trasi koja bi spajala centar sa Banovim Brdom i/ili Banjicom sa prolaskom kroz novu glavnu železničku stanicu. Dakle, kako je tada planirano, stanicu koja generiše mnogo veću količinu putnika neko što bi bilo kakva okolina Prokopa mogla generisati. Međutim, razvoj je stao...
 
Najjednostavnije i najlogičnije rešenje je preseljenje tezgi sa buvljaka na ploču Prokopa. Privremeno, naravno.

Pa da vidiš bajo, kako bi Prokop živnuo :lol: . Mogu već da zamislim kako seljaci od Inđije, Beške i Vojke, zatim od Pančevačkih sela, pa sve do Kragujevca železnicom dovoze u torbama svoje proizvode:
piliće, jaja, cveće da bi trgovali na Prokopu :) 8) :wink:

Naravno i idealno +1 :)
gornju ploču privremeno dodeliti gradskim pijacama na korišcenje (pa ce i ploča da donosi pare)
a nema kome tu da smeta ,
verujem da bi se stanari onih par solitera jako obradovali da ne moraju više da tegle sa Senjačke i Banjičke pijace
u jedno sam siguran , medju prvima Ksenija i ja bi se gurkali na Prokopu izmedju pilica, jaja i cveca :lol:
a Prokop ko čarobnim štapicem odma oživeo
:sesir:
 
buvljak je smislen predlog za privremeno resenje. takodje, u metro kasetama da se gaje pecurke, steta da i one ne budu iskoricene
 
eh koliko sam puta koristio Beovoz dok je buvljak bio na vrhuncu popularnosti. 5 din karta, 14 min voznja od Rakovice, usputno stajanje samo na Prokopu, ako se dobro secam jedno vreme ni tamo nije stajao.
 
Jeste smislen jer sad skoro bez ulaganja ploca moze i da se koristi i da donosi pare a i gradjani da se brze i bolje priviknu
Bolje i takva funkcija ploce nego da jos godinama zvrji prazna
 
Počela je završna faza izlivanja ploče na beogradskoj stanici Prokop. Ona se proširuje za 130 metara sredstvima iz kuvajtskog kredita. Novost je da se odustalo od traženja partnera za koncesiju za samu staničnu zgradu, jer će se i ona zidati iz kreditne linije koju daje Kuvajt.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... okopu.html
 
Onda to, valjda, znači da će ono prazne ploče što preostane posle izgradnje stanice dati na prodaju.
Nadam se da nemaju nameru da sagrade nekakvu gigantsku staničnu zgradu...
 
Ako je po snimku na gornjem linku, deluje da je zgrada preko cele ploce.
 
Stanicna zgrada ce obuhvatiti sve perone i sluzice kao veza bocnih slobodnih prostora (trzni centar, parking...?)
 
Velika je muljačina oko tog Kuvajtskog kredita, hteli su u par navrata da povuku novac zbog nameštanja tendera a sad navodno daju novac za celu straničnu zgradu.
 
Igor":1nc4rw80 je napisao(la):
Stanicna zgrada ce obuhvatiti sve perone i sluzice kao veza bocnih slobodnih prostora (trzni centar, parking...?)
Meni deluje kao da će tu neki tržni centar da naprave , gledajući snimak.
 
Prva faza obuhvata staničnu zgradu (ovo zastakljeno i crveno u sredini stanice). Sa severne strane je predviđen parking, a sa južne tržni centar. Oni nisu obuhvaćeni prvom fazom (čitaj ko zna kad će i da li će ikad).
 
@solecar
Pisali smo o jos uvek aktuelnim planovima za Prokop na sledecem linku
http://beobuild.rs/novi-peroni-i-planov ... p2594.html

Centralno je postavljena stanicna zgrada a bocno su trzni centar i garaza.
03-situplan.jpg
 
zamisljena stanica ima kompleksnu geometriju sa vise nivoa u horicontalnoj zonaciji
nivo donjeg platoa i vestibila 85,9 m
pothodnik prvog perona 93,6 m
visina vestibila 7,7 m
najveca visina krovne konstrukcije stanice 138,5 m
ukupna visina stanice 53 m
nivo perona 98,15-98,20 m
nivo brda sa soliterima (Dedinjska strana) 114,5-117 m
pasarela sa Dedinjske strane 114,5 m
nivo centralnog hola 105,5 m
nivo galerija iznad centralnog hola 111,5 m
visina krova centralnog hola 125-126,2 m
visina centralnog hola 19,5- 20,7 m

razlog ove sadasnje podvaze je iznuden kompleksnosti juznog dela stanice do kote 105. imamo ovde vestibil, veliki pothodnik prvog perona, bifurkaciju metroa, sluzbene i tehnicke prostorije. hipsometijska razlika juznog dela Prokopa je 85,9-105,2 m. sa time omugcava ugradnju sve ove prostorije. ocigledno je da se ovo 1996 nije moglo zavrsiti. Tek posle izgradnje ovog dela, Prokop se moze zvati stanicom. meni je logicno da je ovo kljucna faza.
 
"Znači Rakovica, Prokop, Zemun i Novi Beograd su sve prolazne stanice, što znači da će putnici tamo gde stanuju uzimati vozove, ne treba da dolaze na glavnu železničku stanicu. Ulaze na svojoj stanici i svi vozovi će biti u tim stanicama u svim pravcima", navodi Milutin Ignjatović, direktor CIP-a.

Ovo već ima nekog smisla, samo mi je teško da zamislim Avalu (ili u perspektivi Railjet) kako terminira u Rakovici.
 
Фино. И, онда, зашто данас брзи воз из Ниша не вози преко Новог Београда до Земуна, него користи Прокоп као чеону станицу, губећи путнике?

А воза за Суботицу има у Раковици да се начекају.
 
To sam baš i ja hteo da pitam, pošto će biti u svim pravcima, da li će voz za Suboticu ustvari polaziti iz Rakovice i dalje prolaziti kroz Prokop, Novi Beograd...
 
Како ја на то гледам, док се на направи ТПС Кијево, неће.

Са друге стране, Штадлери се одржавају у Земуну, а воз за Ниш ипак креће из Прокопа...
 
Da, mislim da ipak neće Prokopu tako lako oduzeti epitet "glavne stanice". Što se tiče TPC Kijevo, neču da mračim, ali nisam siguran koliko je relano da se završi u bliskoj budućnosti. Mislim da je i Pruga pisala o tome, ali ko železničare pita bilo šta.
 
Predstoji rekonstrukcija TPS-a u Zemunu kao i radovi na pruzi Beograd - Stara Pazova tako da je moguce to jedan od razloga zasto vozovi polaze sa Prokopa sto je mimo logike cvora.
 
Da li je moguće da prvi komentarišem koliko je ružno ovo što su nam prikazali na renderu?

Nije valjda da će da nam uvale još jedan podsetnik na arhitekturu iz 90ih?

Ovo ima da bude ozbiljan konkurent za najružniji (novi) objekat u gradu.
 
Vrh