.....Posto sam ja prosao stavku 1 i sad sam na stavci 2, mogu reci da mislim da prioritet u pogledu zeljeznicke infrastrukture postaje stanica Novi Beograd i da je tu potrebno graditi najprije stanicnu zgradu, renoviranje peronske ploce, opreme i nastresnica. Vjerovatno i signalizacija i skretnice....
Oprosti na iznudjenoj grubosti ali džaba ti 1, 2, 3...333 :lol:
Bgd. su potrebne prolazna stajališta-stanice ne treba nikakava glavna početno završne ni za vozove ni ni za autobuse
Glavne početne i krajnje stanice
jedu prostor i vreme te ih treba rado ustupiti van Bgda
gde ce na miru da se trans. sredstva operu, sevisiraju, opreme i urade provere ispravnosti i ukrcaj posade
to zahteva prostor i vreme koj uži deo grada NETRPI i ne treba nam
to smo gorko iskusili a naročito razno razne pratece pojave koje idu uz to, od društvenih negativnosti do zagadjenja i zagušenja :idea:
NBgd. stanicu niko ne ukida :!:
Nbgd. žel. stanica ce se nalaziti uz novu (nadam se samo prolaznu) atuobusku stanicu :!:
Nbg. žel. stanica i jeste predvidjena za renoviranje :!:
Prema prometu to renoviranje Nbgd. ce se prilagoditi razvijoju potreba :!:
NBgd. stanica nije sporna ona je tu i bice još dugoooo :!:
Prema potrebama to sutra može postati i Rakovica i Krnjača bilo koja ali ni jedna
nije Bgd čvorište :!:
Ovde pričamo o
protočnom Prokopu jer sa bilo koje dr. stanice da dolazi šinsko vozilo mora proci kroz Prokop :!:
zašto misliš da Prokop mora da ima veci br. putnika koj započinju svoje putovanje od neke dr. stanice ?
I danas stanica Vukov spomenik ima veci promet putnika nego stara glavna žel. stanica i niko Vuk ne naziva glavnom :lol:
Sasvim logično je da danas NBgd ima veci promet ali NBgd nije čvorište
moze li sistem postojati bez čvorišta - NE
čvorište moze biti na ledini , a eto Prokop kao čvorište je ,,unapredjeno,, i za stanicu što jeste pozitivno
i moze kao takva da ima daleko manje korisnika nego Nbgd , Rakovica , Krnjaća ali to ne umanjuje njegovu bitnost
Prokop omogucava da putnik sa Nbgd ili Rakovice NEtreba da putovanje započinje prinudnim dolaskom na staru žel. stanicu -Savska
koja je van glavnog pravca i sa čoravim kolosecima koji jedu vreme
vec
sa svoje prema mestu stanovanja obližnje žel. stanice
ako nije vec na gl. pravcu u vozu ka svom krajnjem odredištu, putnik SIGURNO to postiže u Prokopu ili nekoj dr. usputnoj
bez gubitka vremena jer prokop jeste ČVORIŠTE i na njemu je suludo postojati polazak ili završetak i jedne linije :!:
Kao da nisi zapazio predhodni post gde vrlo očigledno ilustuje drastične razlike
o velikoj brzini , kracem vremnu i novcu
koj Prokop svojim strateškim i funkcionalim mestom nadmocno nadoknadjuje sve to.
Više bih voleo da ne odgovaraš na ovaj post vec da razmisliš
sem
ako nemaš neki jak argumet da oboriš i jedan bilo koj pasus
a u tom slučaju
evo unapred se izvinjavam za moju tupavost