Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

solecar":2cjsm7nc je napisao(la):
Mani me tih priča o subjektivnosti. Objasni ti nama , za početak , čemu potreba da nakon što je Igor objavio vest o početku radova na završetku ploče i prvog i drugog koloseka na Prokopu , ti prokomentarišeš kako to nikad neće biti

Igor je objavio početak radova na prvoj predfazi prve faze. Ili tako nešto. A ja sam komentarisao da će iz toga Prokop dobiti 10 koloseka ko zna kad. Nisam rekao nikad. Ok?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
WLABmz":zovplnr6 je napisao(la):
Autocitat:

WLABmz":zovplnr6 je napisao(la):
Prosto mi je, žao mi je što se na ovom forumu ne raspravlja o bitnim stvarima, nego o banalnim, to je samo pokazatelj (ne)stručnosti i (ne)poznavanja...ali tako je valjda svugde, zato nam je tako kako nam je.
Evo i za tebe da ne kukaš. Zaŝto Prokop mora imati 10 kolosjeka a NBG je dovoljno 5?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Зато што Прокоп има из три правца по два колосека, а НБГ по два из два правца.
 
Moze li nam neko dati odmah - sada, ikakvu drugu bolju stanicu a blizu ,,centra,, grada ? Ako moze gde i kada ? :roll:

Mleko je prosuto, druge stanice nemamo :dil:
a nije lepo na temi Prokopa (u nj. kući) ući i pljuvati ga , niko ne traži kovanje u zvezde , da ima mana.... ima :(

Hajde bar da ono što napišemo da bude ,,mudro,, i od pomoći , ne samo Prokopu vec i gradjanima Bgda :D

Iznošenje negativnosti sa predlogom koj je i ispravlja , to je uredu i treba što više tako i ukazivati :kk:
ali
iznositi negativnosti samo radi negativnosti ..... eto teme ,,šta mi smeta u Beogradu,,
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... &start=225
:sesir:
 
Evo put iz dileme. Radovi na Metro Thessaloniki. Bez metroa nebi nasli iskopine perioda cara Justiniana. Mozaike, zlatnice i glavne ulice sestog veka. Sve ce ovo biti prikazano na stanicama. Metro i arheologija to je jedno te isto.
768px-Thessaloniki_Metro_Tunnel_07.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534876#p534876:2j1b4fv4 je napisao(la):
Дошљак » Sat Apr 28, 2018 7:07 pm[/url]":2j1b4fv4]Зато што Прокоп има из три правца по два колосека, а НБГ по два из два правца.

Rakovica ima 3 kolosjeka iz pravca Knezevca, 2 iz Makisa i 2 sa sjevera...a na stanici 6 kolosjeka. Kako to objasnjavas?
 
RioBL":3tp57rct je napisao(la):
Zaŝto Prokop mora imati 10 kolosjeka a NBG je dovoljno 5?

Zato što je Prokop centralna stanica čvora i pored prolaznih vozova sa kratkim stajanjem mora pružati i mogućnost dužeg stajanja vozova. Na Novom Beogradu stajanje vozova duže od par minuta nije predviđeno.

RioBL":3tp57rct je napisao(la):
Rakovica ima 3 kolosjeka iz pravca Knezevca

Tačnije 2 iz Kneževca i 1 iz Jajinaca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534886#p534886:1tq8f1mj je napisao(la):
boca-ica » Sat Apr 28, 2018 7:38 pm[/url]":1tq8f1mj]
Hajde bar da ono što napišemo da bude ,,mudro,, i od pomoći , ne samo Prokopu vec i gradjanima Bgda :D

Pomoc Prokopu i gradjanima Beograda je da se privremeno suspendiraju planovi za zeljeznicki cvor koji su nastali krajem 60-tih godina i da se stvore novi koji vise odgovaraju realnosti danasnjeg Beograda.Odnosno da se ti planovi revidiraju. Ipak su stari 45 godina

Za to su potrebne dve stvari.
1. Da se prestanemo samoobmanjivati, da u Prokopu imamo novu glavnu zeljeznicku stanicu kojoj eto samo fali jos neka sitnica. Nit ce to ikad moci biti glavna zeljeznicka stanica (osim eventualno sluzbenim nazivom) nit joj fali par sitnica. Fali joj mnogo da uopste funkcionise kao normalna stanica.
2. Ako smo prihvatili stavku 1 kao realnost a ne kao "pljuvanje" i hejtovanje" Prokopa, onda mozemo ici dalje i vidjeti na koji nacin ulagati novac u infrastrukturu. Trebalo bi vidjeti sta nam ostaje nakon otimacine na Savskom Trgu i koja od preostalih stanica ima kakav potencijal i shodno tome vrsiti ulaganja.

Posto sam ja prosao stavku 1 i sad sam na stavci 2, mogu reci da mislim da prioritet u pogledu zeljeznicke infrastrukture postaje stanica Novi Beograd i da je tu potrebno graditi najprije stanicnu zgradu, renoviranje peronske ploce, opreme i nastresnica. Vjerovatno i signalizacija i skretnice.

Sto se Prokopa tice, on je sad u najboljem stanju od svih zeljeznickih stanica u BG. Skretnice, signalizacija, peroni, informacioni sistem, itd, potpuno su novi i tu ne treba nista. Prioritet je naravno dovodjenje putnika ALI posto je u startu, u projektovanju cvora, kod Prokopa ta stavka potpuno zakazala, sada su mogucnosti za bitan napredak nikakve. Ono sto vjerujem da se moze uciniti i sto bi malo popravilo stvar je uredjenje pjesackih i biciklistickih komunikacija Prokopa, najprije prema Mostarskoj petlji i Sajmu. Pokusati iskoristiti relativnu blizinu Sajma tako da stanica bude glavna komunikacija sa Sajmom. Takodje i vezu prema mostaru jer je to saobracajno cvoriste GSP-a a i preko njega vodi najbliza veza sa BNV i obalom Save. Pored toga, uvodjenje jos nekoliko autobuskih linija kao i trajno taksi stajaliste.

Meni je zao sto je Beograd tako lako izgubio svoju glvnu zeljeznicku stanicu ali mi je jos zalije sto sivi u samoobmani da stanica u Prokopu moze da postane nova glavna zeljeznicka stanica. To je dvostruka steta koju siromasnu Srbiju tjera u jos vece siromastvo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534906#p534906:2mqyk2so je napisao(la):
WLABmz » Sat Apr 28, 2018 8:14 pm[/url]":2mqyk2so]
RioBL":2mqyk2so je napisao(la):
Zaŝto Prokop mora imati 10 kolosjeka a NBG je dovoljno 5?

Zato što je Prokop centralna stanica čvora i pored prolaznih vozova sa kratkim stajanjem mora pružati i mogućnost dužeg stajanja vozova. Na Novom Beogradu stajanje vozova duže od par minuta nije predviđeno.

Da li zelis da kazes da osim prolaznih linija mora postojati i terminalna, ili?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534866#p534866:12of7yhy je napisao(la):
RioBL » April 28th, 2018, 7:16 pm[/url]":12of7yhy]
solecar":12of7yhy je napisao(la):
Mani me tih priča o subjektivnosti. Objasni ti nama , za početak , čemu potreba da nakon što je Igor objavio vest o početku radova na završetku ploče i prvog i drugog koloseka na Prokopu , ti prokomentarišeš kako to nikad neće biti

Igor je objavio početak radova na prvoj predfazi prve faze. Ili tako nešto. A ja sam komentarisao da će iz toga Prokop dobiti 10 koloseka ko zna kad. Nisam rekao nikad. Ok?
"Ko zna kad" se odnosi i na "nikad".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534868#p534868:12of7yhy je napisao(la):
RioBL » April 28th, 2018, 7:19 pm[/url]":12of7yhy]
WLABmz":12of7yhy je napisao(la):
Autocitat:

WLABmz":12of7yhy je napisao(la):
Prosto mi je, žao mi je što se na ovom forumu ne raspravlja o bitnim stvarima, nego o banalnim, to je samo pokazatelj (ne)stručnosti i (ne)poznavanja...ali tako je valjda svugde, zato nam je tako kako nam je.
Evo i za tebe da ne kukaš. Zaŝto Prokop mora imati 10 kolosjeka a NBG je dovoljno 5?
Evo i za tebe da ne kukaš. Zašto moramo da ostavimo Prokop nedovršenim , a da sve pare koje imamo prebacujemo na uređivanje drugih stanica? Al' da odgovor ne bude da je za ona dva tri putnika sasvim dovoljno ovo što imaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534916#p534916:2p8u2io5 je napisao(la):
solecar » Sat Apr 28, 2018 8:37 pm[/url]":2p8u2io5]
Evo i za tebe da ne kukaš. Zašto moramo da ostavimo Prokop nedovršenim , a da sve pare koje imamo prebacujemo na uređivanje drugih stanica? Al' da odgovor ne bude da je za ona dva tri putnika sasvim dovoljno ovo što imaju.

Zato sto je bolje novac ulagati na mjesta gdje ce rezultati ulaganja biti veci.
Misaoni eksperiment:
Napravi dvije identicne stanicne zgrade. Jednu u Prokopu i jednu na NBG. U kojoj stanicnoj zgradi ces prije iznajmiti ili prodati poslovni prostor?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534909#p534909:dbnbsc45 je napisao(la):
RioBL » April 28th, 2018, 9:18 pm[/url]":dbnbsc45]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534886#p534886:dbnbsc45 je napisao(la):
boca-ica » Sat Apr 28, 2018 7:38 pm[/url]":dbnbsc45]
Hajde bar da ono što napišemo da bude ,,mudro,, i od pomoći , ne samo Prokopu vec i gradjanima Bgda :D

Pomoc Prokopu i gradjanima Beograda je da se privremeno suspendiraju planovi za zeljeznicki cvor koji su nastali krajem 60-tih godina i da se stvore novi koji vise odgovaraju realnosti danasnjeg Beograda.Odnosno da se ti planovi revidiraju. Ipak su stari 45 godina

Za to su potrebne dve stvari.
1. Da se prestanemo samoobmanjivati, da u Prokopu imamo novu glavnu zeljeznicku stanicu kojoj eto samo fali jos neka sitnica. Nit ce to ikad moci biti glavna zeljeznicka stanica (osim eventualno sluzbenim nazivom) nit joj fali par sitnica. Fali joj mnogo da uopste funkcionise kao normalna stanica.
2. Ako smo prihvatili stavku 1 kao realnost a ne kao "pljuvanje" i hejtovanje" Prokopa, onda mozemo ici dalje i vidjeti na koji nacin ulagati novac u infrastrukturu. Trebalo bi vidjeti sta nam ostaje nakon otimacine na Savskom Trgu i koja od preostalih stanica ima kakav potencijal i shodno tome vrsiti ulaganja.

Posto sam ja prosao stavku 1 i sad sam na stavci 2, mogu reci da mislim da prioritet u pogledu zeljeznicke infrastrukture postaje stanica Novi Beograd i da je tu potrebno graditi najprije stanicnu zgradu, renoviranje peronske ploce, opreme i nastresnica. Vjerovatno i signalizacija i skretnice.

Sto se Prokopa tice, on je sad u najboljem stanju od svih zeljeznickih stanica u BG. Skretnice, signalizacija, peroni, informacioni sistem, itd, potpuno su novi i tu ne treba nista. Prioritet je naravno dovodjenje putnika ALI posto je u startu, u projektovanju cvora, kod Prokopa ta stavka potpuno zakazala, sada su mogucnosti za bitan napredak nikakve. Ono sto vjerujem da se moze uciniti i sto bi malo popravilo stvar je uredjenje pjesackih i biciklistickih komunikacija Prokopa, najprije prema Mostarskoj petlji i Sajmu. Pokusati iskoristiti relativnu blizinu Sajma tako da stanica bude glavna komunikacija sa Sajmom. Takodje i vezu prema mostaru jer je to saobracajno cvoriste GSP-a a i preko njega vodi najbliza veza sa BNV i obalom Save. Pored toga, uvodjenje jos nekoliko autobuskih linija kao i trajno taksi stajaliste.

Meni je zao sto je Beograd tako lako izgubio svoju glvnu zeljeznicku stanicu ali mi je jos zalije sto sivi u samoobmani da stanica u Prokopu moze da postane nova glavna zeljeznicka stanica. To je dvostruka steta koju siromasnu Srbiju tjera u jos vece siromastvo.
Nazivali mi Prokop Glavnom (centralnom ili nekako treće kako je nekima najdraže) , ona je tu gde jeste i predviđena je za ono za šta je predviđena , svidelo se to nama ili ne. Što pre to prihvatimo kao realnost , onda možemo ićiu dalje.

Još jedna od pomoći će biti i ta da se prestanemo obmanjivati da će stvari biti bolje ako prestanemo sa ulaganjima u Prokop na neodređeno vreme i taj novac investiramo u druge stanice koje će na kraju biti poluzavršene , te ćemo tako na kraju imati poluzavršen železnički čvor.
 
“Beograd-Prokop” zaista nije privlacno ime.
“Beograd-Centar” je u najmanju ruku obmana.
“Beograd-Glavna” nema smisla u cvoru koji je ismisljen kao sistam nekoliko gradskih stanica.

Kada vec imamo nekoliko centralnih stanica kojd nose imena pokojnika- Vukov spomenik, Karadjordjev park, pa cak Tosin Bunar- prikladno bi bilo da nastavimo sa tradicijom.

Predlazem “Beograd-Josip Broz Tito”, em je stanica projektovana za njegova zivota em pociva u komsiliku ( za ljubitelje poezije moze i “Beograd-Kuća cveća”)
 
.....Posto sam ja prosao stavku 1 i sad sam na stavci 2, mogu reci da mislim da prioritet u pogledu zeljeznicke infrastrukture postaje stanica Novi Beograd i da je tu potrebno graditi najprije stanicnu zgradu, renoviranje peronske ploce, opreme i nastresnica. Vjerovatno i signalizacija i skretnice....
Oprosti na iznudjenoj grubosti ali džaba ti 1, 2, 3...333 :lol:

Bgd. su potrebne prolazna stajališta-stanice ne treba nikakava glavna početno završne ni za vozove ni ni za autobuse
Glavne početne i krajnje stanice jedu prostor i vreme te ih treba rado ustupiti van Bgda
gde ce na miru da se trans. sredstva operu, sevisiraju, opreme i urade provere ispravnosti i ukrcaj posade
to zahteva prostor i vreme koj uži deo grada NETRPI i ne treba nam
to smo gorko iskusili a naročito razno razne pratece pojave koje idu uz to, od društvenih negativnosti do zagadjenja i zagušenja :idea:

NBgd. stanicu niko ne ukida :!:
Nbgd. žel. stanica ce se nalaziti uz novu (nadam se samo prolaznu) atuobusku stanicu :!:
Nbg. žel. stanica i jeste predvidjena za renoviranje :!:
Prema prometu to renoviranje Nbgd. ce se prilagoditi razvijoju potreba :!:
NBgd. stanica nije sporna ona je tu i bice još dugoooo :!:
Prema potrebama to sutra može postati i Rakovica i Krnjača bilo koja ali ni jedna nije Bgd čvorište :!:

Ovde pričamo o protočnom Prokopu jer sa bilo koje dr. stanice da dolazi šinsko vozilo mora proci kroz Prokop :!:
zašto misliš da Prokop mora da ima veci br. putnika koj započinju svoje putovanje od neke dr. stanice ?
I danas stanica Vukov spomenik ima veci promet putnika nego stara glavna žel. stanica i niko Vuk ne naziva glavnom :lol:

Sasvim logično je da danas NBgd ima veci promet ali NBgd nije čvorište
moze li sistem postojati bez čvorišta - NE
čvorište moze biti na ledini , a eto Prokop kao čvorište je ,,unapredjeno,, i za stanicu što jeste pozitivno
i moze kao takva da ima daleko manje korisnika nego Nbgd , Rakovica , Krnjaća ali to ne umanjuje njegovu bitnost

Prokop omogucava da putnik sa Nbgd ili Rakovice NEtreba da putovanje započinje prinudnim dolaskom na staru žel. stanicu -Savska
koja je van glavnog pravca i sa čoravim kolosecima koji jedu vreme
vec sa svoje prema mestu stanovanja obližnje žel. stanice
ako nije vec na gl. pravcu u vozu ka svom krajnjem odredištu, putnik SIGURNO to postiže u Prokopu ili nekoj dr. usputnoj
bez gubitka vremena jer prokop jeste ČVORIŠTE i na njemu je suludo postojati polazak ili završetak i jedne linije :!:

Kao da nisi zapazio predhodni post gde vrlo očigledno ilustuje drastične razlike o velikoj brzini , kracem vremnu i novcu
koj Prokop svojim strateškim i funkcionalim mestom nadmocno nadoknadjuje sve to.

Više bih voleo da ne odgovaraš na ovaj post vec da razmisliš
sem
ako nemaš neki jak argumet da oboriš i jedan bilo koj pasus
a u tom slučaju
evo unapred se izvinjavam za moju tupavost
:sesir:
 
@ Boca,
Sad je i meni jasno da ti Boco nisi razumio ono sto ti je Karlo pisao o razlikama izmedju tzv zavrsnih i prolaznih stanica cim si u prvoj recenici napisao da Beogradu trebaju prolazne a ne zavrsne. A cvjek ti je napisao da su razlike zanemarive. Tako da ti svoje misljenje o tome ne bi promjenio ni da ja pokusam da nresto napisem. Tako da ni necu o tome ali hocu o ovom sto me pitas...

Ovde pričamo o protočnom Prokopu jer sa bilo koje dr. stanice da dolazi šinsko vozilo mora proci kroz Prokop :!:
zašto misliš da Prokop mora da ima veci br. putnika koj započinju svoje putovanje od neke dr. stanice ?
I danas stanica Vukov spomenik ima veci promet putnika nego stara glavna žel. stanica i niko Vuk ne naziva glavnom :lol:

Ja ne samo da mislim i pisem da Prokop ne mora da ima veci broj putnika od drugih stanica u cvoru, vec da ne moze da ima. Razlog zbog kog tako mislim sam iznosio mnogo puta i u najkracem, se svodi na "projektantsku gresku nastalu zbog zanemarivanja planiranja protoka putnika i stavljanja akcenta na kretanje vozova umjesto na kretanje putnika pomocu vozova".

A za Vukov Spomenik - ako ga niko ne naziva "glavnom" a ima toliki promet putnika, kako onda mozemo Prokop nazvati "glavnom stanicom"?

Glavna z.s. u Beogradu je dobila taj naziv jer je od svog nastanka, stvarno bila glavna zeljeznicka stanica. Sad ste i vi i ja ostali bez te stanice a ovo sto je od zeljeznice ostalo, tzv novi zeleznicki cvor nedovrseni je skup objekata nastao po konceptu koji nije predvidjao u svom sastavu nikakvu glavnu stanicu, vec 4 jdnakovazne stanice i to ponavljamo svako malo i ne vrijedi jer se stalno nadje neko ko ce da napise kako je Prokop nova glavna zeljeznicka stanica. Cak ne da ce biti, vec da to vec jeste. Tragikomicno.

A ono sto je stvarno tragicno a nimalo komicno, je to sto se zaista i radi na tome da Prokop postane glavna z.s.
To je opasan proces koji izlazi iz okvira orginalnog plana za novi zeleznicki cvor i stvara od preostalih elemenata sistema jednog mutanta koji nije sposoban da bude finansijski ni prakticno odrziv.

Ja jesam za reviziju planova iz 60-tih ali ne na nacin da se od Prokopa pravi glavna stanica u cvoru.

Panonski, tebe iznenadjuje, kao i mnoge vjerujem, moja "izjava" da nisam nikad bio na Glavnoj z.s. Zasto?
Jel mislis da "onaj koji nije bio na Glavnoj ne zna nista o zeljeznici?" Ako tako mislis, onda 99% inzinjera saobracaja u svijetu ne zna nista o zeljeznici. Naravno da ne mislis tako.

Tebe, kao i mnoge, cinjenica da ja nikad nisam bio na Glavnoj, iznenadjuje iz prostog razloga sto ne mozes da shvatis da ovo o cemu pricamo nema nikakve veze ni sa polom, godinama, rasom, mjestom boravka, visinom, tjelesnom tezinom a ni sa tim gdje smo sve kroz zivot svoje guzice nosili. Neko je proputovao citav svijet ali nista nije vidio.

Ja iz svoje plave stolice sa tockicima vidim i neke nevidljive stvari :wink:
 
Zasto me iznenadjuje? Ocigledno su stotine tvojih postova zasnovane na fantazijama iz plave stolice sa tackicama, umesto na realnim osnovama.
Mislim da onaj koji nije bio na Glavnoj ne zna mnogo o Glavnoj.


Pozivam te da dodjes u moj grad, Novi Sad i da uhvatis voz do Beograda, do glavne stanice. Kada se voz dovuce (sto bi Boca rekao do coravih koloseka, mnogo mi je to smesno bilo), odvoji sat vremena da istrazis stanicu i njeno okruzenje. Imaj u vidu da je veliki deo rugla odatle uklonjen i da sada sve mnogo pristojnije izgleda. Zatim uhvati voz do Novog Beograda i sacekaj neki za Prokop. Obavezno istrazi ono sto je do sada izgradjeno i uhvati bg voz do Vukovog spomenika. Kada sve to istrazis, napisi nam svoje vidjenje ovde, na osnovu onoga sto si video i doziveo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535025#p535025:3oril1oz je napisao(la):
tragac » Ned Apr 29, 2018 2:45 pm[/url]":3oril1oz]Pa Glavna je i zapuštena jer su odavno bili fokusirani na gradnju Pokopa srpske železnice.

Netačno! U glavnu nije ulagano decenijama. A tek od dolaska SNS-a na vlast u Beogradu je odlučeno da se ona ukloni.
 
@ Boca,
Sad je i meni jasno da ti Boco nisi razumio...
E...jbg... al ajd kad me teraš da .... :

Za poredjenje kolika je razlika kada voz samo zastane na Prokopu
u odnosu na razliku kada mora taj isti voz
da sidje sa gl. pravca i ode na staru žel. stanicu , pa se vrne na gl. pravac

upotrebi merni instrumet metar merimo razliku predjenog puta :!:
upotrebi merni instrumet časovnik merimo razliku proteklog vremena :!:

Takav dobijeni ARGUMET okači ovde
pa ako je u korist gl. žel. stanice
i ne ja, nego NIKO na ovom svetu, nece moci da ti ospori da je stara žel. stanica bolja :D

Ako merni argumeti idu u korist Prokopu
Preorjetiši upotrebu svog znaja, veštine i volje, pri prisanju na ovoj PROKOPOVOJ temi .... za njegov boljitak a ne za ruženje

Ah da ... akcenat je na Beogradskiom putniku
upotrebi taj isti metar i isti časovnik
da uporediš razliku od Slavije do Savske sa trasom Deligradske od Slavije do Gučevske (Prokop)

Ostali delovi grada imaju svoje daleko bliže usputne žel stanice koje ih još lakše i brže dovode do Prokopa


:sesir:
 
prokop sa svojim neposrednom okolinom je prostor sa ogromnim potencijalom. sama ploca, malesko brdo, bip i okolne parcele su prostor koji ce na kraju imati sasvim dovoljno stanovnika i korisnika da sami po sebi generisu vise nego dovojno putnika i na zeleznici i na metou. klinicki centar sa jedne strane, stadioni sa trece, kuca cveca i park sa trece a mostarska petlja i sve oko nje sa cetvrte strane samo ce generisati dodatne korisnike.

stanica nbg ima takodje svoju svrhu i veliku ulogu u buducem normalnom funkcionisanju saobracaju u beogradu, i ona je trenutno u sred nicega a pre ili kasnije postace bitan saobracajni cvor

iako se ovde po forumu provlaci teza da je prokop profitirao fosiranjem beograda na vodi licno mislim da je mozda i najveca cena koju placamo i koju cemo placati upravo zanemarivanje ogromnih potencijala prokopa i ledina oko buvljaka, lokacija koje bi neka normalna vlast, sacinjena od ljudi a ne od olosa, iskorstila za nekakav prirodan projekat "beograd na sinama" a ne na ovo zlo u savskom amfiteatru
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535036#p535036:2p10z3ml je napisao(la):
boca-ica » Sun Apr 29, 2018 3:17 pm[/url]":2p10z3ml]...
upotrebi merni instrumet metar merimo razliku predjenog puta :!:
upotrebi merni instrumet časovnik merimo razliku proteklog vremena :!:

Takav dobijeni ARGUMET okači ovde
pa ako je u korist gl. žel. stanice
i ne ja, nego NIKO na ovom svetu, nece moci da ti ospori da je stara žel. stanica bolja :D

Pobogu Bocu. Ono sto odbijas da shvatis a sto ti je i Karlo pokusao reci je da nije sve u brzini. Niko ne spori da se vozovi duze zadrzavaju u terminalnim a krace u prolaznim stanicama, ali to postaje nebitno ako vozovi ne ispunjavaju svoju osnovnu svrhu. Da prevoze putnike.
Vozovi nisu na trkama da im se stopericom mjeri brzina. Voz je prevozno sredstvo a ne trkace.

Osim toga, ta razlika je u nekoliko minuta. Putniku koji je u tranzitu kroz BG a cije putovanje traje nekoliko sati, tih par minuta ne znaci mnogo. Medjutim, najveci broj putnika u daljinskom saobracaju nisu putnici u tranzitu kroz BG vec su to ljudi kojima je odrediste BG. Oni kad izadju u BG, njih zabole neka stvar sta ce masinovodja sa vozom. I sta je sad pametnije? Izaci u susret nekolicini putnika u tranzitu i skratiti im putovanje za nekoliko minuta ILI vecini putnika kojima je cilj Beograd i olaksati im kretanje i dovesti ih na Savski Trg?

Treca stvar koja se zaboravlja kad je rijec o kretanju putnika. Ogromna vecina putnika ne pocinje i ne zavrsava svoje putovanje na zeljeznickoj stanici. Svi oni moraju nekud dalje. Kud dalje s Prokopa? Izuzetak iz ovog su radnici koji rade na zeljeznickoj stanici pa idu na posao ili putnici koji koriste usluge stanicnog hotela, no takvi hoteli postoje samo u velikim gradovima koji imaju velike, najcesce stanice sa coravim kolosjecima


Preorjetiši upotrebu svog znaja, veštine i volje, pri prisanju na ovoj PROKOPOVOJ temi .... za njegov boljitak a ne za ruženje

Ja sam iznosio i iznosim ono sto mislim da bi bilo dobro za Prokop. Zaboravljas pjesacku stazu kroz senjacki tunel za koju sam iznosio ilustracije i podrzao bas tebe u toj ideji. Ali ne mogu i necu da podrzavam svaku zamisao za koju mislim da je stetna.

upotrebi taj isti metar i isti časovnik
da uporediš razliku od Slavije do Savske sa trasom Deligradske od Slavije do Gučevske (Prokop)

Uporedio. Googlov metar.

Pogledajte prilog 1



I sta si htio da time dokazemo?
1,6km vs 1km.
Duza staza krivuda gore dole, lijevo desno po nesigurnim stazama kroz sumnjivo okruzenje.
Kraca staza ravna kao strijela, okruzena javnim ustanovama, kioscima, restoranima, prolazi pored dva parka i dva muzeja (od kojih je jedan zeljeznicki) a uz to jos na svakih nekoliko minuta naidje tramvaj ili taksi.

Kakav zakljucak trebam izvuci? Eto ja ne znam. Proglasen sam mentalnim bolesnikom.
 
]WLABmz Netačno! U glavnu nije ulagano decenijama. A tek od dolaska SNS-a na vlast u Beogradu je odlučeno da se ona ukloni. [/quote je napisao(la):
UKLONITI podrazumeva rusenje a to nije tacno... Pravi termin je UKIDANJE saobracaja ! Zgrada ostaje.

Odluku nije donela aktuelna vlast vec je to ideja jos od vremena gradonacenlnika Branka Pesica 1974. :dil:

Postoji naslovna strana "Novosti" o otvaranju autoputa kroz Beograd, gde na konferenciji za stampu,
Branko Pesic u prisustvu Tita, najavljuje GRADNJU NOVE ZELEZNICKE STANICE ...

Ako se vratite desetak strana ove teme, imate taj foto, ali i plan Bg cvora iz 1970-ih, na kojem su bojom
oznacena postrojenja koja se trajno uklanjaju.....Cela pruga od Topcidera do Gl st. kao i pruga oko Kalemegdana.

Pametnom dosta...

PS..
Postoji li plava kapa na tockicima ???
 
Ni ovo nije sasvim tacno Sam.

Jeste bilo predvidjeno ukidanje saobracaja na Glavnoj, ali SAMO daljinskog. Prema GUP-u iz 1976 glavna zeljeznicka stanica treba da postane mjesto ukrstanja linija REGIONALNOG METROA. A regionalni metro nije nista drugo nego gradsko-prigradska zeljeznica. Nesto slicno sto sad pokusavamo sa BG vozom. Dakle zeljeznicki saobracaj bi ostao.

Tek je sa dolaskom SNS-a na vlast UKINUT SAV ZELJEZNICKI SAOBRACAJ.
 
Rio sam kažeš da vozovi prevoze putnike
a trebao si da upotrebiš , metar i sat za vozove
a ti upotrebljavaš samo metar
i to ne za vozove koj prevoze putnike nego za merenje pristupa Beogradskih putnika
OK... neka ti bude...
i šta si dokazao ?
da je razlika u udaljenosti tričavih 500 metara
i zbog toga treba da nemenjamo na bolje strvari u Bgdu :lol:

živ ti bio nama
:sesir:
 
Vrh