Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535309#p535309:3q3dxz4r je napisao(la):
Sam-2 » 01 May 2018 01:20 pm[/url]":3q3dxz4r]Jedna od velikih prednosti Prokopa u odnosu na bivsu stanicu, je dostupnost...
Bivsa stanica je dostupna putnicima samo iz smera Istoka,
dok je stanica "Centar" dostupna sa svih strana..

Када коментар који садржи болдовану реченицу - квинтесенцију одсуства размишљања о ономе што се пише (да скратимо: Прокоп је приступачнији од Главне једино становницима Дедиња, Сењака, Малешког брда, Бањице и дела Вождовца) - добије толики број препорука, то је јасан индикатор потпуне интелектуалне декаденције која обитава на овом форуму. Декаденције као одлучног одбијања разума и логике. Она не мора да буде штетна по уметност, али ће, богме, на железнички саобраћај оставити трајне последице.

Пост сам по себи, долазећи од запосленог на железници који сматра да је "Београду довољан друмски саобраћај", не изненађује, али је, наравно, лакоћа са којом нешто устврђује поприлично непристојна, јер се више људи досад на форуму поприлично потрудило да објасни зашто је, заправо, супротно. И шта треба учинити да се то поправи. А он чак ни то.

И то се подржава.

Наравно, познајемо толико колективну психологију: делу форумаша се смучило шта пишемо Карло, ја... пре свих РиоБЛ, који, заправо, није са раскида да тролује. Али, да се због таквим емоција заузима нелогичан став - то је ништа друго до велика интелектуална слабост. Ако пређе у хроничну, и ако захвати шире слојеве, то друштво и време узимају себи шансу да буду било какав фактор, у било чему. Тако се шире мочвара и муљ.

И, да - међу последњим постовима треба истаћи оне Роџера34, који је све схватио и објаснио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535267#p535267:36ktohtm je napisao(la):
sneaky » Tue May 01, 2018 9:12 am[/url]":36ktohtm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535257#p535257:36ktohtm je napisao(la):
RioBL » Uto Maj 01, 2018 7:47 am[/url]":36ktohtm]


Drugi razlog je sto Prokop u ovom trenutku ima dobre osnove da ispuni sve putne traznje koje se javljaju na njemu. Zaboravljamo da Prokop ima BG voz sa taktom od 15 minuta na jednoj liniji koja ga povezuje sa dobrim dijelom grada. Uz jos nekoliko autobusa da popune rupe tamo gdje BG voz ne moze, povezanost sredstvima javnog saobracaja bi bila vise nego dovoljna za trenutno stanje.

Samouverenost i nevidjeni entuzijazam za pisanje ovakvih poluinformacija, neko ce pomisliti da si usao u bg voz.

Naravno, bez ikakve potrebe da se napise sta je poluinformacija, glavni argument je da se neko vozio BG vozom a neko nije.

Propeler":36ktohtm je napisao(la):
Ako bi ovi sadašnji nesrećnici na vlasti gradili prvu liniju metroa koju su najavili od Makiša do Ade Huje ( mada očito neće ) od esencijalnog značaja bi bilo da ta linija prođe kroz Prokop zarad daljeg razvoja železničkog saobraćaja i samog Prokopa.

Zeljeznicki saobracaj u Beogradu uopste ne zavisi od metroa na Prokopu. Metro moze proci i pored stanice NBG a ironicno, proci ce pored stanice koja je Beogradu oteta i zbog cega se vrlo malo "strucnjaka na forumu" pocesalo po guzici.

Nijedan investitor ne želi da gradi tržni centar u jednoj vuk.j.b... kao što je trenutno Prokop, jer je to nerentabilno i biće još dugo, pa na tako nešto država ne bi trebalo ni da računa, već da sama završi zgradu

Ovde ima jedan problem. Svjestan si da investitor ne zeli da gradi u vuk.jb...(kako si napisao) ali ocekujes da na istom mjestu drzava gradi! Ne razumjem. Hoces da drzava propadne ili sta?
I drzava je investitor i to onaj koji bi trebao da investira u korist gradjana. Tim prije, investicije drzave su vazne i ne zelimo da se novac baca. Zar ne?

solecar":36ktohtm je napisao(la):
Nisam znao da se bolje vidi stanje stvari iz Banjaluke nego sa prozora zgrade koji direktno gleda na Prokop. Ja sve ove godine mislio da je ploča nedovršena , al' eto , čovek se uči dok je živ. :)

Dobro. Pored toga sto hoces da naglasis da sam ja iz Banjaluke, hoces i da kazes da se ne moze graditi na ploci jer ona treba da se dodatno prosiri na prva dva kolosjeka. I ti ocekujes da ce cim se to zavrsi...za par godina, investitori navaliti da grade trzni centar?

Ploca pokriva 8 kolosjeka vec vise od 20 godina. Da je neko imao imalo interesa da otvori bilo sta, makar i trgovinu hlje*******om i mlijekom, otvorio bi u proteklih 20 godina na tom dijelu. Ne bi mu zeljeznica branila. Niti to ima ikakvog uticaja na prosirenje ploce.

Stvar je jednostavna. Bilo kakvi poslovni prostori ne mogu da se grade jer ne mogu da se prodaju. A ne mogu da se prodaju jer nema ljudi. Kad bude ljudi moci ce sve.

Дошљак":36ktohtm je napisao(la):
Пази Рио, није ни обала Саве код Газеле ништа боља и приоремљенија локација за тржни центар. До Прокопа је приступ колима из више делова града лакши него што ће у БнВ икада бити, пошто је приступачан из два градска аутомобилска главна чворишта, Мостара и Аутокоманде.

Slicno kao i ovo gore za Soleta. Mozemo se ja i ti Dosljak ubjedjivati gdje je bolje i ljepse ali ja i ti nismo investitori.

Nedavno je Vozd cini mi se kacio slike sa Prokopa. Lijepe slike ali antireklama za Prokop. Zasto? Kad neko ko zeli da gradi trzni centar u Beogradu pogleda te slike pitace gdje su ljudi na njima. Istovremeno, na temi o Savskom Amfiteatru kace se slike kojima se zeli kritikovati promenada i ukazati kako na njoj nema dovoljno mjesta. Kako je uska i kako se stvara guzva zbog biciklista, pjesaka, stambenih zgrada tik uz obalu. Kad isti investitor pogleda te "uzasne slike" odmah ce reci - ovde hocu trzni centar.

Mi smo nekad subjektivni i nerealni. Prizeljkujemo da se gradi ono sto bi mi voljeli. Ne moze.
 
Пази Рио, када су изграђени први међу већим тржним центрима, Ушће и Делта ситит, ни то нису биле локације са гомилом људи, али су имале добре позиције по питању јавног превоза и још битније приступа приватним аутомобилом. "Инвеститор" се "одлучио" за ТЦ на обали Саве пре изградње променаде, када су приобаљем ишли само бициклисти и по који пешак. Пешаци и бициклисти нису циљна група за трговинске ланце, већ породице које долазе својим колима, и то из целе Србије да би провеле дан у куповини. Прокоп ма колико био сада неприступачан, у тој некој будућности која се нажалост редовно одлаже ће ипак имати солидну друмску везу са јачим градским саобраћајницама, док ће ТЦ БнВ имати само неки апа-драпа булевар који ће се накарадно повезивати на трамвајски мост, бочним улицама мањег промера на Савску и својим завршетком на Војводе Мишића пре Сајма.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535391#p535391:6l8bly8w je napisao(la):
RioBL » Sre Maj 02, 2018 6:35 am[/url]":6l8bly8w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535267#p535267:6l8bly8w je napisao(la):
sneaky » Tue May 01, 2018 9:12 am[/url]":6l8bly8w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535257#p535257:6l8bly8w je napisao(la):
RioBL » Uto Maj 01, 2018 7:47 am[/url]":6l8bly8w]


Drugi razlog je sto Prokop u ovom trenutku ima dobre osnove da ispuni sve putne traznje koje se javljaju na njemu. Zaboravljamo da Prokop ima BG voz sa taktom od 15 minuta na jednoj liniji koja ga povezuje sa dobrim dijelom grada. Uz jos nekoliko autobusa da popune rupe tamo gdje BG voz ne moze, povezanost sredstvima javnog saobracaja bi bila vise nego dovoljna za trenutno stanje.

Samouverenost i nevidjeni entuzijazam za pisanje ovakvih poluinformacija, neko ce pomisliti da si usao u bg voz.

Naravno, bez ikakve potrebe da se napise sta je poluinformacija, glavni argument je da se neko vozio BG vozom a neko nije.
Da koristis BG voz znao bi da je takt od 15 min poluinformacija, ali eto, negde na googlu si procitao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535400#p535400:764o41jh je napisao(la):
Дошљак » 02 May 2018 08:50 am[/url]":764o41jh]Пешаци и бициклисти нису циљна група за трговинске ланце, већ породице које долазе својим колима, и то из целе Србије да би провеле дан у куповини.

При чему већина посетилаца у ТЦ Ушће долази јавним превозом (видети: пешачки прелаз испред предметног објекта).

Као и у било који објекат, на било коју локацију у градском подручју Београда, изузев вулканизера и аутомеханичара.
 
Nešto što bi moglo da bude od značaja za dalji razvoj Prokopa, osim neophodnog usmeravanja nekoliko linija gradskog autobusa preko Prokopa je i eventualno preseljenje OTC-a, tj. buvljaka baš na Prokop. To ne bi bilo popularno za ljude iz okolnih naselja, poput Senjaka i Dedinja, ali bi bilo u neku ruku privremenog karaktera, s obzirom da je izmeštanje sa NBg-a neophodno. Neophodno bi bilo i da se izgradi veći parking za automobile na Prokopu. Uostalom, Prokop i jeste faktički rupa, tako da su i Senjak i Dedinje, pa i ostala okolna naselja izdignuta i izolovana od te lokacije.

Usluge prigradske železnice već sad koristi dosta ljudi iz mesta koja su povezane sa trgovanjem na OTC-u. Ako bi se Beovoz u dogledno vreme produžio do Stare Pazove, Inđije i obnovila veza sa Pančevom, uz već postojeće oživljavanje linije do Resnika, to bi bio pun pogodak.

Naravno da će mnogi reći da to ne bi bio lep razvoj železnice 21. veka, ali moglo bi malo da pogura stvar.

Nakon toga bi se možda i pronašao investitor za izgradnju zatvoreni TC iznad same ploče ili bi mogli nekom da se rentiraju lokali ukoliko bi država finansirala završetak same zgrade.
 
Бувљак би ту можда могао да успе, а шопинг-мол, у конкуренцији сличних - на здравим локацијама...

Па, подсетимо се да је "Тригранит" група, она иста која пре 20 лета сагради "Вест енд" мол крај пештанске Западне (Nyugati) железничке станице, веома добро познат нашим туристима, кренула у посао градње на плочи у Прокопу... и одустала, спознавши колика је то "вукопустахија" (тако локацију Прокопа назива цењени архитекта Бранислав Јовин).

Ето, некоме Nyugati (и Keleti, и Deli) а некоме Прокоп, неком "Вест енд" а неком бувљак.
 
[/quote]
Nijedan investitor ne želi da gradi tržni centar u jednoj vuk.j.b... kao što je trenutno Prokop, jer je to nerentabilno i biće još dugo, pa na tako nešto država ne bi trebalo ni da računa, već da sama završi zgradu i da dalje razvija i usložnjava Bg Voz, kao i autobuske linije preko Prokopa naravno, a kada i ako dođe do značajnijeg razvoja i oživljavanja samog Prokopa, zakupci će doći. Ali, otom, potom.
[/quote]
Тако су причали и за Капитол Парк у Раковици па ево сад хаос од гужве сваки дан. Пре свега мислим да је из угла инвеститора ово беспотребно компликовано зезање са државним фирмама које функционишу недај боже. Лакше им је да купе своју ливаду и направе тржни центар. Плус, верујем да и власт нема воље да помогне. Ја чак не спомињем Прокоп као железничку станицу, него само као локацију за изградњу тржног центра, и стврано претерујете да је лоша локација!
 
Не, нажалост, ја мислим да се не претерује нимало, већ да је критика изузетно разложна и конструктивна, уз предлагање решења за побољшање стања (метро, пешачке комуникације, трамвај, линије јавног превоза).

Са друге стране, Прокопобранитељи свакако претерују у својој, вероватно искреној и дечачки чистој жељи да све буде како треба.
Јер, нажалост, неће бити.

У реалности - синоћ је у брзи воз из Ниша на станици Велика Плана ушао једнак број људи колико их је изашло у Прокопу. Био сам у њему. Да ли се може разумети колико је то бедан и јадан податак за Београд?
 
За железницу не говорим. Нпр да Прокоп није постојао до сад, него само ливада, да ли би неки инвеститор имао визију да ту направи тржни центар, ја искрено мислим да би.
 
Па, ја га богме не бих градио, јер би тај мол жестоко шлајфовао поред постојећих (и будућих), на много атрактивнијим местима.
А из потпуно истих разлога не бих ту градио ни станицу.

Претпостављам да је квалитетан канцеларијски простор адекватно, ако не и једино одрживо решење за плочу Прокопа.
 
panto, ja sam mozda naivan ali sam ubedjen da ce gradjevinski prostor oko i na prokopu, onoga trenutka kada ispod prokopa prodje linija metroa imati enormnu vrednost i da nece biti ali bas nikakav problem da se nadje investitor. kao i za bilo koju drugu neizgradjenu lokaciju u blizini buducih stanica. metro ma koliko mi bili bedni ce kad tad biti izgradjen. kada se to desi mnogo toga u ovome gradu bice redefinisano, od cene kvadrata na pojedinim lokacijama i njihove potraznje do pozicija saobracajnih cvorova, da li se slazemo oko toga? ako ne onda zaista bas razlicito percipiramo ulogu metroa u funkcionisanju jednog grada.

da predupredim eventualnu pricu oko para, ta metro linija je neophodna sa ili bez propopa, a kako je u prokop vec investirano u tom pravcu (kasete) trasa preko prokopa je u toj meri i jeftinija od neke novoizmisljene.


dalje ulaganje u prokop ja ne vidim kao bacanje para, naprotiv, vidim to kao sasvim razuman korak ciji je jedini problem sto kasni 30-40 godina, a ne sto ce taj korak biti napravlje. da li mislis da bi prokop danas bio pust i nepozeljan investitorima da ispod njega prolazi linija koja povezuje 300-400 000 ljudi sa centrom grada i oko milion ljudi sa najvecim gradskim izletistem (adom)? da li mislis, da smo normalni, da miskovic ne bi radije gradio delta planet na prokopu nego na autokomandi ili da na prokopu ne bi mogao da nikne neki west 65, central garden ili skyline...
 
Линија метроа је свакако неопходна, и то је било једино средство да се Прокоп учини иоле смисленом станицом: ни тада не добром, јер, таква би била и на атрактивној градској локацији, и имала би метро, и трамваје, и аутобусе, и пешачку доступност (не мож` добар фудбалер само да уме да дрибла, мора макар и да добро додаје лопту, а пожељно је и да има шут, и преглед игре, а богме и да је брз, и јак), али мање лошом, то да.

Као што видимо, дошли ови напредни и - прецртали метро на Прокопу. Уз то и први прецртали железницу у Савском амфитеатру. Дабл-дабл учинак!

Да ли би Мишковић пре градио Дејта сити на Аутокоманди него на Прокопу... да и Прокоп и Аутокоманда имају метро, као што је требало?
Па, би.
 
O Miškoviću možemo da kažemo mnogo toga rđavog, ali da je loš privrednik i da ne ume da proceni u šta treba, a u šta se ne isplati investirati, ne možemo.

Na Prokopu ne mogu da se grade stambeni kvadrati, jer to tek niko ne bi hteo da gradi. Šta bi značilo nekom ko živi u velikom gradu, da bude u blizini železničkog čvorišta i da mu tutnje vozovi pored glave svakodnevno. Ništa. To bi smatrao lošim, naravno i tu ne bi kupio stan. Uostalom, u takvim novijim kompleksima bi stanove teoretski kupovali bogatiji koji se prevoze automobilom i avionom. Ne koriste železnicu. To ih uopšte ne bi privlačilo, čak bi ih odbijalo.

Ovde bi mogli da se grade samo kvadrati za trgovanje, mada tek kada se Prokop bolje poveže autobuskim i automobilskim vezama sa drugim delovima grada i eventualno linijom metroa. Međutim, od metroa očito neće biti ništa još dugo, a i nemaju plan da prva metro linija poveže Prokop, što je ludilo.

Zato bi OTC tu mogao da odigra bitnu ulogu, ako bi tu bio prebačen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535448#p535448:2ptvmxqo je napisao(la):
abrines » Wed May 02, 2018 2:56 pm[/url]":2ptvmxqo]За железницу не говорим. Нпр да Прокоп није постојао до сад, него само ливада, да ли би неки инвеститор имао визију да ту направи тржни центар, ја искрено мислим да би.

I ja mislim tako. Medjutim, Prokop je zeljeznicka stanica u vlasnistvu zeljeznice i zeljeznica ne zeli da proda plocu za izgradnju, vec zeli da napravi svoju zgradu u kojoj bi izdavala prostore. Jedini nacin da to realizuje je da dovede putnike na Prokop. Putnici na zeljeznickim stanicama su ono sto prodaje prostore na istim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535453#p535453:2bilkywt je napisao(la):
razgradjevinar » Wed May 02, 2018 3:42 pm[/url]":2bilkywt] ja sam mozda naivan ali sam ubedjen da ce gradjevinski prostor oko i na prokopu, onoga trenutka kada ispod prokopa prodje linija metroa imati enormnu vrednost i da nece biti ali bas nikakav problem da se nadje investitor. kao i za bilo koju drugu neizgradjenu lokaciju u blizini buducih stanica.

Problem sa ovim je sto je to upravo suprotno od onog kako treba da bude. Metro se nigdje u svijetu ne gradi kroz neizgradjeno podrucje sa idejom da ce izgradnjom metroa poceti i stanogradnja na nekom podrucju. Metro je previse skupa stvar da bi se napravio pa onda cekao neko drugi da pocne sa izgradnjom stambenih i poslovnih prostora. Rizik je jednostavno prevelik. Narocito za Beograd.

U pogledu lokacije trase za metro, racionalna su samo dva slucaja:
1. izgradnja duz saobracajno opterecene trase (recimo Terazije - Zemun)
2. izgradnja u sklopu sireg gradjevinskog projekta (recimo gradnja Novog Beograda ili sada BNV)

Kasete ispod Prokopa su napravljene jer je upravo postojalo "misljenje" da ce okolina Prokopa biti razvijena. Ne samo zeljeznicka stanica. Kako se to nije desilo, male su sanse za metro na Prokopu. Jedino ako se izgradi njegovo neposredno okruzenje.

da predupredim eventualnu pricu oko para, ta metro linija je neophodna sa ili bez propopa, a kako je u prokop vec investirano u tom pravcu (kasete) trasa preko prokopa je u toj meri i jeftinija od neke novoizmisljene.

I ovo mislim da je pogresno. Kasete na Prokopu su dugacke oko 100m a trasa koja bi isla od KC do Sajma ili Autokomande preko Prokopa, trebala bi biti dugacka skoro 2km na toj dionici. Znaci mozemo ugrubo reci da u Prokopu imamo 5% jeftiniju trasu od neke "novoizmisljene".
 
ako na ovom forumu treba da se objasnjava sta znaci nekom da mu metro stanica bude ne u blizini nego u podrumu onda bolje i da ne nastavljamo diskusiju. nije potrebno ja da guglam i kacim linkove na desetine lokacija sto podnezmnih sto nadzemnih metro i zelecnickih stanica na i oko kojih je izgradjeno na milione kvadrata, sto poslvnih sto stambenih. dajte mi molim vas jednu lokaciju u normalnoj dzavi na kojoj oko postojece metro stanice zvrlje zaprlozene livade ili preko koje stoji prayna betonska ploca? to sto ce/bi prokop pored metro stanice biti i glavna, ili bilo kakava, zeleznicka stanica samo je plus u smislu potencijala

miskovica sam naveo jer mi je prvi pao na pamet ali nije on bitan. ni on ni karici ni cepteri ni arapi ni jevreji. nije bitna ni autokomanda. ni brodogradiliste, ni luka, ni imt, ni imr...sve te lokacije i investitori imaju svoju neku pricu, ovde je bitan prokop i sav potencijal i vrednost koji on ima, uprkos manama a zahvaljujuci orgomnom ulaganju do sada
 
Prokop je pogodan i za izgradnju hotelskog objekta na ploci uz komercijalni sadrzaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535467#p535467:2juw2p99 je napisao(la):
RioBL » 02 May 2018 05:00 pm[/url]":2juw2p99]

Problem sa ovim je sto je to upravo suprotno od onog kako treba da bude. Metro se nigdje u svijetu ne gradi kroz neizgradjeno podrucje sa idejom da ce izgradnjom metroa poceti i stanogradnja na nekom podrucju.

posto ovakvu tvrdnju smatram besmislenom dalje necu ni da citam. izvini,mozda si u nastavku napisao i nesto vazno i korisno ali posle ovakve tvrdnje nemam dalje zelju da razmenjujemo ideje
 
RioBL":1ghqde0w je napisao(la):
Kasete ispod Prokopa su napravljene jer je upravo postojalo "misljenje" da ce okolina Prokopa biti razvijena. Ne samo zeljeznicka stanica. Kako se to nije desilo, male su sanse za metro na Prokopu. Jedino ako se izgradi njegovo neposredno okruzenje.

Dokle više da izmišljaš Rio? Kasete ispod Prokopa nisu napravljen jer je postojalo nekakvo mišljenje da će se okolina Prokopa izgraditi. Kako si to mislio da se samo izgradi, da padne sa neba? Da bi se izgradilo, mora da postoji namera da se izgradi, a ne mišljenje. Metro stanica u Prokopu je u svim planovima do ovog poslednjeg postojala kao tranzitna stanica na pravcu Trg Republike - Terazije - Slavija - KBC - Prokop - Banovo Brdo/Banjica (jedno od ta dva ili oba sa račvanjem linija u produžetku ispod Dedinja). Dakle, najlogičnije i najpravilnije rešenje - Banjica i Banovo Brdo, dva dela grada čiji građani muku muče sa prevozom do centra dobijaju direktnu brzu metro liniju ka centralnoj železničkoj stanici, KBC, Slaviji i suvom centru grada!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535471#p535471:10ujdu3u je napisao(la):
Igor » 02 May 2018 05:19 pm[/url]":10ujdu3u]Prokop je pogodan i za izgradnju hotelskog objekta na ploci uz komercijalni sadrzaj.

prokop, po mom skromnom misljenju, je idealan za moderan gradski stadion koji bi bio izgradjen kroz jano-privatno partnerstvo a koji bi pored ostalog sluzio i kao zajednicki stadion za posrnule velikane. u sklopu svega njihove ruine odnosno zemljiste koje zauzimaju trebalo bi prodati, dati velikanima njihov deo para od toga da nastave sa postojanjem i poslovanjem i za vjek vjekova ih skinuti sa drzavne sise

naravno, nisam toliko lud da mislim da u srbiji nesto tako moze stavrno da se desi, nego kad vec iznosimo svoje ideje, po hiljaditi put :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535477#p535477:zuy7ofcq je napisao(la):
razgradjevinar » Sre Maj 02, 2018 6:32 pm[/url]":zuy7ofcq]
prokop, po mom skromnom misljenju, je idealan za moderan gradski stadion koji bi bio izgradjen kroz jano-privatno partnerstvo a koji bi pored ostalog sluzio i kao zajednicki stadion za posrnule velikane.

Katastrofalna ideja. Pa danas svi izbegavaju da idu na stadione zbog kriminalaca na tribinama, kvazinavijača. Zamisli čekaš voz i treba da se plašiš da ti neko otkine glavu...A da ne pričam kako bi završio inventar na Prokopu, što se već desilo posle jedne utakmice na JNA. Stadione što dalje od naseljenih područja, negde u njivu gde mogu da se huligani lemaju i ne smetaju nikome...
 
Бизнис парк, као јавно-приватно партнерство са неким Израелцима, или са ГТЦ-ом и сл. После Airport Cityja - Railway City.

Не видим друго решење.


Ако би било метроа, и та плоча би много више вредела.
 
wlaz, problem huliganizma nema nikakve veze sa ovom temom i mora biti resen mnogo pre moguceg zavrsetka prokopa. nema potreba da pricamo na tu temu, to se podrazumeva. kad vec spominjes a ja cisto da oborim, posrnuli velikani, narocito veci, nas godinama bombarduju renderima svojih novih stadiona oko kojih su luksuzne zgrade.. pa nismo budale da mislimo da ce neko da plati par hiljada kvadrat pored stadiona na i oko kojeg su neredi svakih par dana.. da ne sirim temu, svi smo svesni da je huliganima mesto u zatvoru i da tamo moraju cim se steknu uslovi, tj ponovo uspostavi pravna drzava.

o benefitu koji bi imali navijaci iz provincije, pricam o normalnom svetu ne huliganima, da bi mnogima sirom sribije stadion prakticno bio dostupan koliko i nekom sa mirijeva ili altine da ne govorim
 
Било би занимљиво видети трансформацију целог тог потеза Малешког брда уз аутопут до Прокопа из стамбене у пословну зону.
 
Vrh