.....Posto sam ja prosao stavku 1 i sad sam na stavci 2, mogu reci da mislim da prioritet u pogledu zeljeznicke infrastrukture postaje stanica Novi Beograd i da je tu potrebno graditi najprije stanicnu zgradu, renoviranje peronske ploce, opreme i nastresnica. Vjerovatno i signalizacija i skretnice....
		
		
	 
Oprosti na iznudjenoj  grubosti ali džaba ti 1, 2, 3...333   :lol: 
  
Bgd. su potrebne prolazna stajališta-stanice ne treba nikakava glavna početno završne ni za vozove ni ni za autobuse 
Glavne početne i krajnje stanice
 jedu prostor i vreme  te ih treba rado ustupiti van Bgda 
gde ce na miru da se trans. sredstva operu, sevisiraju, opreme i urade provere ispravnosti i ukrcaj posade
to zahteva prostor i vreme koj uži deo grada NETRPI i ne treba nam 
to smo  gorko iskusili  a naročito razno razne pratece pojave koje idu uz to, od društvenih negativnosti do zagadjenja i zagušenja  :idea: 
NBgd. stanicu niko ne ukida  :!: 
Nbgd. žel. stanica ce se nalaziti uz novu  (nadam se samo prolaznu) atuobusku stanicu  :!: 
Nbg. žel. stanica i jeste predvidjena za renoviranje  :!: 
Prema prometu to renoviranje Nbgd. ce   se prilagoditi razvijoju potreba  :!: 
NBgd. stanica nije sporna ona je tu i bice još dugoooo  :!: 
Prema potrebama to sutra može postati i Rakovica i Krnjača bilo koja ali ni jedna 
nije Bgd čvorište  :!: 
Ovde pričamo o 
protočnom Prokopu jer sa bilo koje dr. stanice da dolazi šinsko vozilo mora proci kroz Prokop  :!: 
zašto misliš da Prokop mora da ima veci br. putnika koj započinju svoje putovanje  od  neke dr. stanice ?
I danas stanica Vukov spomenik ima veci promet putnika nego stara glavna žel. stanica  i niko Vuk ne naziva glavnom  :lol: 
Sasvim logično je da danas  NBgd ima veci promet ali NBgd nije čvorište 
moze li sistem postojati bez čvorišta - NE
čvorište moze biti na ledini , a eto Prokop kao čvorište je  ,,unapredjeno,,  i za stanicu što jeste pozitivno
i moze kao takva da ima daleko manje korisnika  nego Nbgd , Rakovica , Krnjaća ali to ne umanjuje njegovu bitnost
Prokop omogucava da putnik sa Nbgd ili Rakovice NEtreba da putovanje započinje prinudnim dolaskom na staru žel. stanicu -Savska
koja je van glavnog pravca i sa čoravim kolosecima koji jedu vreme
vec 
sa svoje prema mestu stanovanja  obližnje žel. stanice 
ako nije vec na gl. pravcu u vozu ka svom krajnjem odredištu,  putnik SIGURNO to postiže  u Prokopu ili nekoj dr. usputnoj  
bez gubitka vremena jer prokop jeste ČVORIŠTE i na njemu je suludo postojati polazak ili završetak i jedne linije  :!: 
Kao da nisi zapazio predhodni post gde vrlo očigledno ilustuje drastične razlike
 o velikoj brzini , kracem vremnu i novcu
koj Prokop svojim strateškim i funkcionalim mestom nadmocno nadoknadjuje  sve to.
Više bih voleo da ne odgovaraš na ovaj post vec da razmisliš  
sem 
ako nemaš neki jak argumet da oboriš i jedan bilo koj pasus 
a u tom slučaju 
evo unapred se izvinjavam za moju tupavost 
 
