Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

tragac":ii0kul8j je napisao(la):
još uvek većina ljudi ide na Glavnu uključujući Rakovčane i Zemunce čak i kad znaju da im voz staje u komšiluku...

Šta da radimo kad su ljudi retardirani sadomazohisti...

Пантограф":ii0kul8j je napisao(la):
Не, централне станице су по свим плановима Прокоп и Нови Београд. А по важећем ГУП-у Београда: Прокоп, Нови Београд и Сајам.

To je samo tvoje pogrešno tumačenje grafičkog prikaza GUP. Nigde to nije napisano, niti je tačno.

RioBL":ii0kul8j je napisao(la):
Po cemu je Prokop glavna stanica? Ja razumjem da moze biti centralna jer se nalazi u geometrijskom centru cvora ali ne vidim ni jedan razlog da bude glavna.

Najveća stanica, na raskršću 3 glavna smera u gradu. Dovoljan razlog.

RioBL":ii0kul8j je napisao(la):
Ako stoje dva voza na jednom kolosjeku za dva suprotna smjera, znaci da si napravio terminus. Mislis li da tako treba da funkcionise Prokop?
.

Ukoliko kapaciteti u tom trenutku dozvoljavaju, na određenim kolosecima u određenim trenucima zašto da ne? Eto, tako funkcioniše Wien Hbf. I ta situacija čak daje duplo veći kapacitet nego GŽS, pošto su naši vozovi, osim noćnog za Bar kratki. A prolazna situacija daje višestruko veći kapacitet nego GŽS.

RioBL":ii0kul8j je napisao(la):
Sta se desava na Topcideru? Da li funkcionise kako su govorili. Kao terminus medjunarodnih vozova. Zadnje sto znam je da su nesto uredjivali na stanici.

Najverovatnije samo autovoz. Nisam siguran, ali sve mi izgleda da će se međunarodni vozovi garirati u garaži Plavog voza, a do Prokopa dolaziti preko Rasputnice G, od garaže do Rasputnice G "unatraške" i onda menjati smer, kao što je nekad voz Beograd - Bukurešt iz Glavne išao unatraške do Beograd Spoljne. U prilog tome ide to što je urađena nova međukolosečna skretnica kod Rasputnice G.

tragac":ii0kul8j je napisao(la):
Bilo bi lepo znati metodologiju kojom je određena lokacija Prokopa i orijentacija čvora. Beograd kad jedan urbanistički nedorečen grad se odriče jednog od retkih uspelih planskih rešenja u korist nečega što apsolutno ne prepoznaje potrebe putnika. Lokacije putničkih stanica u čvoru, osim stanice Novi Bg kao da je određivao autobuski lobi.

Problem je što je projekat novog čvora pravljen u vreme kada se verovalo da će paralelno sa tim biti mnogo što šta izgrađeno, a što nije do dan danas - saobraćajni koridor Deligradska - Gučevska, prilaz sa autoputa, metro kroz Prokop (za koji je ostavljena kaseta), itd...Sa svim tim zajedno, Prokop bi bio na jednom vrlo finom mestu. Pošto se desilo šta se desilo, danas je sve improvizacija...
 
Што се тиче Прокопа све у своје време... Кад буде озбиљнији систем ту ће бити сређено као и остатак града. Наравно трошак ће да буде вероватно 10 пута већи него да је рађено на време али мора се
 
a Savski amfiteatar ostaje za gistro arapske investicije...

WLABmz, još nisam čuo jak argument za ovakav čvor, osim toga da su putnici "retardirani sadomazohisti" jer ne prepoznaju tu ingenioznost koncepta BGŽ čvora...

Samo molim te nemoj ni ti a ni drugi pominjati BELAM ni u kom kontekstu, to bi obesmislilo svaku raspravu.
 
a ovo za autovoz je neopevana glupost tek. Sve duplo raditi. i dodatni kolosek za obavljanje tog duplog posla. Još jedna mana Prokopa - udaljenost od depoa i bez prostora za manevru. Kako god da okreneš, moraće se koristiti kapaciteti postojeçih tunela za dovoz od depoa do stanice i nazad. Umesto toga su mogli da uvedu da vozovi ka Zemunu polaze iz Resnika, a ovi ka jugu iz Zemuna, pa da im Prokop dpđe usput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534433#p534433:36wj53bd je napisao(la):
tragac » Čet Apr 26, 2018 2:02 pm[/url]":36wj53bd]
WLABmz, još nisam čuo jak argument za ovakav čvor, osim toga da su putnici "retardirani sadomazohisti" jer ne prepoznaju tu ingenioznost koncepta BGŽ čvora...

Pa čekaj, ako živiš pored stanice B, voz kojim putuješ staje u stanicama A i B, a ti ideš na voz u stanicu A prokuvanim, prepunjenim, smrdljivim GSP-om 45 minuta, onda jesi retardirani sadomazohista.

tragac":36wj53bd je napisao(la):
a ovo za autovoz je neopevana glupost tek. Sve duplo raditi. i dodatni kolosek za obavljanje tog duplog posla. Još jedna mana Prokopa - udaljenost od depoa i bez prostora za manevru. Kako god da okreneš, moraće se koristiti kapaciteti postojeçih tunela za dovoz od depoa do stanice i nazad. Umesto toga su mogli da uvedu da vozovi ka Zemunu polaze iz Resnika, a ovi ka jugu iz Zemuna, pa da im Prokop dpđe usput.

Autovoz je privremeno rešenje dok se ne uradi rampa u stanici Zemun.

Upravo je to i ideja novog čvora, da vozovi ka jugu polaze iz Zemuna (TPS Zemun), a ka severu iz Rakovice (TPS Kijevo). I taj autovoz za Bar će za par godina polaziti iz Zemuna, gde će se kola ukrcati na voz, stajati u Novom Beogradu, Prokopu i Rakovici, pa izvolte kome je stanica najbliža (ako nije retardirani sadomazohista).
 
@WLABmz

RioBL":p54xqqls je napisao(la):
Po cemu je Prokop glavna stanica? Ja razumjem da moze biti centralna jer se nalazi u geometrijskom centru cvora ali ne vidim ni jedan razlog da bude glavna.

Najveća stanica, na raskršću 3 glavna smera u gradu. Dovoljan razlog.[/quote]

Mislim da dam komentar kakv si ti dao Pantographu..."To je samo tvoje pogrešno tumačenje... Nigde to nije napisano, niti je tačno"
Stanica Zemun je veca a i Rakovica se nalazi ispred triangle samo s druge strane.

RioBL":p54xqqls je napisao(la):
Ako stoje dva voza na jednom kolosjeku za dva suprotna smjera, znaci da si napravio terminus. Mislis li da tako treba da funkcionise Prokop?
.

Ukoliko kapaciteti u tom trenutku dozvoljavaju, na određenim kolosecima u određenim trenucima zašto da ne?

Zasto da ne? Pa zato sto se time ponistava osnovna karakteristika Prokopa. Prolazna stanica u sistemu od 4 stanice gdje na svakoj stanici staje voz za svaki smjer. Valjda je zato slupano toliko novca za ovih 40 godina. A ne da se gradi terminus umjesto postojeceg terminusa na boljem mjestu.
Po tvojoj "zasto da ne" logici, ako bi imali voz za Nis, recimo, koji krece sa Prokopa, automatski bi smanjili broj potenzijalnih putnika. Putnici iz Novog Beograda i Zemuna, umjesto da iz tih dijelova ulaze u voz, moraju da ganjaju gradski prevoz do Prokopa!
U sustini, takvom logikom "zasto da ne" ponavlja se ista ona greska koja nas prati vec 40 godina. Razmisljamo samo kako da se vozovi sto lakse krecu a zaboravljamo da je voz bez putnika cisti gubitak.

Šta da radimo kad su ljudi retardirani sadomazohisti...
[/quote]

Zbog takvog razmisljanja i pogleda na putnike zeljeznica i jeste u krizi u kojoj je. I ne vidim da ce tu nesto da se promjeni. :(
Nisu ljudi retardirani mazohisti, vec putnici od kojih zeljeznica treba da zivi i zbog kojih treba da postoji

P.S.
Mogu reci samo da se u potpunosti slazem samo za zadnjim dijelom tvog posta
 
Prokop je vec 47 godina ista prica:
"Ali kad izgradimo ovo i ovo bice putnika"

1971: Gradimo novi zeleznicki cvor! Rezultat na terenu: nema putnika.
Odgovor: Normalno nismo jos nista izgradili!

1980: Izgradnja Novog Zeleznickog mosta! rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: ali kad izgradimo stanicu Prokop bice putnika!

1986: Napravili smo funkcionalnih 8 koloseka na Prokopu! Rezultat na terenu: nema putnikana Prokopu.
Odgovor: To je zato sto je Prokp zamisljen kao prolazna stanica ali kad napravimo dedinjksi tunel i juzni krak bice putnika!

1988: Pusten u saobracaj juzni krak! Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: To je zato sto nemamo vozove koji idu tuda, kad pustimo Beovoz bice putnika!

1992: Pusten Beovoz dragi ljudi! Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: To je zato sto nemamo severni krak, kad izgradimo Vracarski tunel bice putnika u Prokopu!

1995: Izgradjena najmodernija podzemna zeleznicka stanica u evropi Vukov Spomenik! Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: To je zato sto Prokop nije uradjen kako treba, kad napravimo novi projekat stanice bice putnika!

1996: Vadimo sine i projektujemo novu stanicu, najmoderniju u evropi! Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Pa vidite da gradimo novu stanicu!

1999:Obustavljeni radovi na Prokopu Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Pa vidis da nas bombarduju nanu ti hebem! Ali kad prodje bombardovanje i kad sklone Milosevica bice putnika!

MILIJARDU EVRA ULOZENIH KASNIJE!

2005: Sklonjen Milosevic proslo bombardovanje Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Ma Beovoz je bio Milosevicem projekat, kad pustimo mi nas BG Voz bice putnika a i treba da izgradimo jos 2 koloseka!

2010: Izgradjena jos 2 koloseka i pusten u promet BG Voz Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Ma to je zato sto linija ide samo do Pancevackog mosta i zato sto moramo da izgradimo bar jos 4 koloseka

2015: Izgradjena jos 4 koloseka i produzen BG voz Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Ma to je zato sto linija ide samo do Pancevackog mosta i zato sto nemamo prilazne puteve, kad izgradimo bice putnika!

2017: Izgradjeni prilazni putevi Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Ma to je zato sto treba da se prebace vozovi sa glavne na Prokop, kad to uradimo bice putnika!

2018: Prebacena vecina vozova sa Glavne na Prokop Rezultat na terenu: nema putnika na Prokopu.
Odgovor: Ma to je zato sto treba da izgradimo jos 2 koloseka da bi svi bili u funkciji, kad ih izgradimo bice putnika!

Slobodno nastavite pricu po zelji, koristiti sledece izraze: (Stanicna Zgrada, TPS zemun, povezivanje autobusom, TPS Kijevo, Trzni centar, izgradnja zgrada oko Prokopa, 2025, 2037, 2071...)








100 GODINA KASNIJE...
POSLE 29 EIB, ERBD, EU KREDITA I IPA FONDOVA, ULUPANIH 8 MILIJARDI EVRA, kupljenih 200 Stadlera 8me generacije, kupljenih 20 Alstom DUPLEX TGV-a za 350Km/h ...
... na prokopu...
... i dalje nema putnika...
 
RioBL":33zcnzvd je napisao(la):
Mislim da dam komentar kakv si ti dao Pantographu..."To je samo tvoje pogrešno tumačenje... Nigde to nije napisano, niti je tačno"
Stanica Zemun je veca a i Rakovica se nalazi ispred triangle samo s druge strane.

Stanica Zemun ima jednak broj koloseka kao Prokop jer je upravo planirana kao početna stanica za vozove ka jugu. 11. kolosek je za utovar autovagona. Koje triangle? Znaš li ti šta je triangla?

RioBL":33zcnzvd je napisao(la):
Po tvojoj "zasto da ne" logici, ako bi imali voz za Nis, recimo, koji krece sa Prokopa, automatski bi smanjili broj potenzijalnih putnika. Putnici iz Novog Beograda i Zemuna, umjesto da iz tih dijelova ulaze u voz, moraju da ganjaju gradski prevoz do Prokopa!
U sustini, takvom logikom "zasto da ne" ponavlja se ista ona greska koja nas prati vec 40 godina. Razmisljamo samo kako da se vozovi sto lakse krecu a zaboravljamo da je voz bez putnika cisti gubitak.

Naravno da vozovi za Niš ili Užice treba da kreću iz Zemuna i staju u Novom Beogradu, Prokopu, Rakovici. Sa tim se slažem i tako je i planirano. "Zašto da ne" sam napisao da u saobraćajnom smislu ne bi predstavljalo prevelik problem. Ali naravno da je gornje rešenje mnogo bolje.

RioBL":33zcnzvd je napisao(la):
Zbog takvog razmisljanja i pogleda na putnike zeljeznica i jeste u krizi u kojoj je. I ne vidim da ce tu nesto da se promjeni. :(
Nisu ljudi retardirani mazohisti, vec putnici od kojih zeljeznica treba da zivi i zbog kojih treba da postoji

Izvlačiš moje reči iz konteksta. Ako živiš u Rakovici i trebaš da odeš u Niš i voz hvataš u Prokopu umesto u Rakovici gde staje tvoj voz onda jesi retardiran.
 
@spaciotecte

Prva crtica u kojoj govoriš o tome da je 1971. izgrađen novi železnički čvor govori o neshvatanju poente. Novi železnički čvor još uvek nije izgrađen i gradi se brzinom puža nekakvim fazama i podfazama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534417#p534417:22j9naxy je napisao(la):
WLABmz » 26 Apr 2018 12:17 pm[/url]":22j9naxy]
Пантограф":22j9naxy je napisao(la):
Не, централне станице су по свим плановима Прокоп и Нови Београд. А по важећем ГУП-у Београда: Прокоп, Нови Београд и Сајам.

To je samo tvoje pogrešno tumačenje grafičkog prikaza GUP. Nigde to nije napisano, niti je tačno.


Ајде да нам ти онда тачно протумачиш шта значи када знак из легенде за "Главне путничке железничке станице" стоји на месту планираних станица Нови Београд, Прокоп и Сајам:

http://www.beoland.com/wp-content/uploa ... racaja.jpg
 
Mislim da nisi dobro razumeo WLAB, rekao sam da je 1971 doneta odluka da se izgradi novi zeleznicki cvor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534446#p534446:zy4m4w0s je napisao(la):
WLABmz » Thu Apr 26, 2018 2:05 pm[/url]":zy4m4w0s]
Stanica Zemun ima jednak broj koloseka kao Prokop jer je upravo planirana kao početna stanica za vozove ka jugu. 11. kolosek je za utovar autovagona. Koje triangle? Znaš li ti šta je triangla?

Znas li ti koliko Prokop ima kolosjeka? Osam (8). Zemun ima deset (deset). Ako si u broj kolosjeka na Prokopu uracunao i one koji su planirani a nisu izgradjeni a izgradice se "ko zna kad", onda bar budi korektan pa reci za Prokop da ce "ko zna kad" biti glavna stanica. Cak i ako se izgradi svih 10 kolosjeka tek ce se izjednaciti se po tom broju sa Zemunom. Ostaje jos jedan, najvazniji parametar da bi se neka stanica mogla nazvati glavnom...broj putnika. A po tom parametru Prokop nikad nece biti glavna stanica.

Ja shvatam da ti gledas stvari u buducnosti, ali ona je neizvjesna. Ne znamo sta ce biti, a ono sto je sad to znamo.

Naravno da vozovi za Niš ili Užice treba da kreću iz Zemuna i staju u Novom Beogradu, Prokopu, Rakovici. Sa tim se slažem i tako je i planirano. "Zašto da ne" sam napisao da u saobraćajnom smislu ne bi predstavljalo prevelik problem. Ali naravno da je gornje rešenje mnogo bolje.

Uredu. Onda se slazemo. Nisam te najbolje razumio. Zvucalo mi je kao da branis takvu shemu.

P.S.
Ipak, nazivati ljude retardima zato sto ne mogu ili ne znaju da koriste ono sto je njima namjenjeno, nije uredu. Nadam se samo da oni koji bi trebalo da brinu o putnickom saobracaju ne misle o svojim putnicima kao retardima.
 
Pre će Prokop biti glavna (centralna) nego što će GŽS ostati u funkciji.
 
To je samo zato sto imamo debile na vlasti koji su tako to resili.
Da nam je Merkelova ili Makron predsednik drzave nikad ne bi doneli odluku da se gasi glavna.
 
RioBL":3kwcdft5 je napisao(la):
Znas li ti koliko Prokop ima kolosjeka? Osam (8). Zemun ima deset (deset). Ako si u broj kolosjeka na Prokopu uracunao i one koji su planirani a nisu izgradjeni a izgradice se "ko zna kad", onda bar budi korektan pa reci za Prokop da ce "ko zna kad" biti glavna stanica. Cak i ako se izgradi svih 10 kolosjeka tek ce se izjednaciti se po tom broju sa Zemunom.

Na Prokopu će biti izgrađeno svih 10 koloseka, početak radova na tome se upravo izvodi. Bez ta 2 koloseka, ne može da se ništa izgradi, ni stanična zgrada ni prilaz autoputu.

Ako smatraš da Prokop ne može biti "glavna" stanica, koja to stanica po tvom mišljenju treba da postane glavna kada se sadašnja glavna zatvori za 2 meseca?

RioBL":3kwcdft5 je napisao(la):
Ipak, nazivati ljude retardima zato sto ne mogu ili ne znaju da koriste ono sto je njima namjenjeno, nije uredu. Nadam se samo da oni koji bi trebalo da brinu o putnickom saobracaju ne misle o svojim putnicima kao retardima.

Ja ovde nisam niti dužnosnik Srbija Voza niti Vlade Srbije tako da mogu da nazivam retarde retardima. A naravno da oni koji brinu o putničkom saobraćaju neće da nazovu retarde retardima jer su i sami retardi. Neće valjda retard da nazove retarda retardom... :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534462#p534462:2yjl2oie je napisao(la):
solecar » Čet Apr 26, 2018 3:58 pm[/url]":2yjl2oie]Pre će Prokop biti glavna (centralna) nego što će GŽS ostati u funkciji.

Ne znam čemu ovakav post. GŽS se zatvara za dva meseca, to je već odavno poznato.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534033#p534033:2goglqbr je napisao(la):
boca-ica » 24 Apr 2018 07:42 pm[/url]":2goglqbr] mudro izbegao odgovor još od
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533220#p533220:2goglqbr je napisao(la):
boca-ica » 20 Apr 2018 14:55[/url]":2goglqbr]
molim te ,
kako za mene prestavljaš čoveka koj se daleko više od mnogih razume u žel. saob. - da ipak odgovoriš na to prosto postavljeno pitanje evo ga ponovo

Šta je bolje za tranzitnog putnika koj ne izlazi iz voza u Beogradu.

Protočni Prokop ili stara žel. stanica


Pri tome molim te , potkuj to nekom minutažom,
При планирању мог времена, форум никако нема приоритет. Стога, било ко нека очекује чекања на одговор, или да му никада не одговорим, зато што ми нешто промакне.

Е сада је питање, транзитни путник, или транзитно воз? Пренећу ти везано за транзитног путника следеће искуство. Холандија је земља трећа у Европи по тачности путничких возова, а већина линија саобраћа сваких пола сата. Путујем из Хертогенбоша за Бејсд, око 30-так километара са преседањем у Хелдермалсену. Воз Хертогенбош-Ден Хаг за 15 минута прелази око 22 километра до Хелдермалсена, а тамо управо гледам како воз Хелдермалсен-Дордрехт одлази, а следећи имам за пола сата. Када ми дошао следећи, за 6 минута прелазим око 8 километара. Дакле, 21 минут у вожњи, 30 у чекању.

Колико често у Србији иду возови за преседање са воза на воз? Колико су брзи и тачни? Колико су поуздана преседања на аутобус у Београду? Све у свему, схватио си да се мени као транзитном путнику кроз Хелдермалсен савршено фућка да ли је воз два километра лево-десно, и конкретних сума сумарум максимум 4 минута више, који би происходили из таквог померања станице у условима одличног техничког одржавања колосека и оптималних колосечних веза.

Конкретном транзитном, и баш транзитном путнику, много је важније да има директну линију, него да ли ће стати у Остружници, Прокопу, Дунав станици, или уопште неће стати. Транзит је 10-15% свих путничких кретања у Београдском округу свим видовима превоза,

Ако бисмо о реалној транспортној тражњи, за везу целе Западне Србије са Новим Садом је довољно имати 2 пара директних возова дневно Ужице-Нови Сад-Ужице. Са још неколико стајања у Београду, ту се скупе још и путника и то је то. У Београду би морао нешто дуже да стоји у свим комбинацијама као најпогоднијем месту за "пеглање" кашњења.

Локација је много вреднија ствар. Већина људи жели да дође до негде! У том смислу, Нови Београд, Раковица, Прокоп и Земун заједно имају мању вредност од Савског трга. Једино Вуков споменик по том питању може да му парира, и против сваке здраве логике је коришћење истог само и само за БГ:ВОЗ. О томе шта су то прва, друга и трећа зона неке локације сам писао и раније, и нећу поновити. Узгред, и са станицом на Савском тргу, возови за југ су стајали у Раковици, а ка Срему на Новом Београду и у Земуну. Уколико би извршили дубоку интеграцију 4 пролазне станице, онда би се већ било могуће направити систем превоза са делом возова усмерених на центар града, а делом возова усмерених на 4 реонске станице. Овде говорим о оптималном моделу, а не оно што се ради по актуелним плановима.

А сада конкрено: Ако већ држиш толико до Прокопа, да је добро решење са неколико лако поправљивих мана, онда у акцију, са речи на дело. Крени са "ратом" са дописима институцијама, а пре истог изађи на терен и скупи минимум 1000 потписа.

Ми доле потписани пунолетни грађани захтевамо од надлежних градских тела побољшање приступачности нове железничке станице на Прокопу.
1) Преусмерење дела аутобуских линија тако да стају испред Железничке станице Београд центар. Конкретно:
- Линије 46 и 55 да се преусмере између Мостарске петље и Аутокоманде са Аутопута на новоизграђену саобраћајницу уз Београд центар.
- Линија 51 да уместо на Савски трг буде преусмерена на нову станицу Београд центар. На окретницу у Драгана Манцеа близу станице преусмерити још 91, 92, 551, 553.
- Линија 44 Топчидерско брдо-Трг републике-Дунав станица да се из Кнеза Милоша преусмерити испред станице "Београд центар", а ка центру града преко Аутокоманде, Славије и Краља Милана. Укинути 36, а са тим возилима појачати 44.
- Линију 34 ка болницама на Дедињу вратити да иде сваких 15 минута уклопљено са БГ:ВОЗ-ом, како је било раније.
2) Дозволити формирање такси станице.
3) Дозволити формирање зоне киоска на проширеном делу тротоара прекопута главног улаза у станицу.
4) БГ:ВОЗ да цео дан радним даном иде на 15 минута, а викендом и празником на пола сата.


Ја ти могу помоћи технички, али не заборави да живим 1700 километара од Београда.
 
Karlo del Ponte +1 :kk:
Hvala na odgovoru i za posveceno vreme :)

Ja nešto pisao i pitao, ti nešto pisao i odgovorio .... to je što je ... napisano pa nek se čita :D
Veliki pozdrav i neka su ti što kraći i što brži tih 1.700 km do Beograda :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534417#p534417:36e71kp8 je napisao(la):
WLABmz » 26 Апр 2018, 13:17[/url]":36e71kp8]Najverovatnije samo autovoz. Nisam siguran, ali sve mi izgleda da će se međunarodni vozovi garirati u garaži Plavog voza, a do Prokopa dolaziti preko Rasputnice G, od garaže do Rasputnice G "unatraške" i onda menjati smer, kao što je nekad voz Beograd - Bukurešt iz Glavne išao unatraške do Beograd Spoljne. U prilog tome ide to što je urađena nova međukolosečna skretnica kod Rasputnice G.

а могли су да почетну ставе у Раковицу. маневарка одвуче целу композицију од Топчидера до Раковице и крене лепо ка Прокопу и даље
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534510#p534510:mhpak5wd je napisao(la):
spatiotecte » 26 Apr 2018 18:46[/url]":mhpak5wd]Znaci niste se razumeli.
Oooo.... jesmo , jesmo se odlično razumeli :p
 
Gledajući kolosečnu situaciju Prokopa u smeru juga zaključujem sledeću situaciju:

1) u smeru Rakovice može se pristupiti sa svih 10 koloseka i iz smera Rakovice može se pristupiti svim 10 koloseka;
2) u smeru Karađorđevog Parka može se pristupiti sa koloseka br. 8, 9 i 10;
3) iz smera Karađorđevog Parka može se pristupiti kolosecima br. 1, 2 i 3.

Uzimajući u vid ove činjenice, čini se da bi najbolja organizacija stanice i čvora bila:

- druga manja TPS bi u nedostatku sredstava mogla biti prilagođena u Makišu, gde postoji prostor i kapacitet - stvar dogovora između Srbija Voza i Srbija Karga.

- koloseci 1 i 10, odnosno peroni I i VI rezervisani za BG:voz na sadašnjoj osi Ovča - Batajnica, a u budućnosti možda i neke linije koje bi počinjale u Pančevu ili Karaburmi, a završavale na Aerodomu, sa obaveznim čitačem bus-plus kartice, bez koje se ne može ući na peron.

- ostali peroni (II, III, IV, V) slobodni za pristup, dakle bez linije BG:voza koji bi iz Resnika ili Makiša išao ka Prokopu. Za to ne bi postojalo potrebe jer bi svi vozovi u smeru juga i severa bili prolazni na tom pravcu i kupili putnike na više stanica.

- koloseci 2 i 9 se koriste za vozove u unutrašnjem saobraćaju u smeru Vršca i Zrenjanina koji bi polazili iz TPS Zemun sa usputnim stajanjima.

- koloseci 5 i 6 se koriste za vozove u unutrašnjem saobraćaju u smeru Niš, Užice, Požarevac koji polaze iz TPS Zemun sa usputnim stajanjima i u smeru Novi Sad, Subotica, Šid koji polaze iz TPS Makiš sa usputnim stajanjima.

- koloseci 3, 4, 7, 8 se koriste za međunarodne vozove i unutrašnje vozove višeg ranga koji bi imali nešto duže stajanje od onih u unutrašnjem saobraćaju, ali bi takođe u smeru severa polazili iz TPS Makiš sa stajanjem u Rakovici i Novom Beogradu, u smeru juga iz TPS Zemun sa stajanjem u Zemunu (duže stajanje za autovoz), Novom Beogradu, Rakovici i u smeru Banata (u opticaju samo koloseci 3 i 8 ) iz TPS Zemun sa stajanjem u Zemunu i Novom Beogradu. Ovi koloseci se koriste i kao dopuna kolosecima 2, 5, 6 i 9 u slučaju poremećaja u saobraćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534468#p534468:341lg5a3 je napisao(la):
WLABmz » Thu Apr 26, 2018 3:32 pm[/url]":341lg5a3]
Ako smatraš da Prokop ne može biti "glavna" stanica, koja to stanica po tvom mišljenju treba da postane glavna kada se sadašnja glavna zatvori za 2 meseca?

To ce da kazu brojevi. Kad se zatvori glavna stanica, izbroji se broj putnika na ostalim stanicama i vidi koja stanica se najvise koristi.Drugi parametar je broj kolosjeka. Mozemo i to prebrojati pa reci...Po broju kolosjeka glavna stanica je "ta i ta". Po kretanju putnika glavna stanica je "ta i ta".
Inace izgleda mi da bi epitet glavne stanice u BG po broju putnika koji ju koriste mogla postati stanica NBG. Njoj bih dao i prioritet u rekonstrukciji i izgradnji. Ni ova stanica nema stanicnu zgradu na primjer.
 
Vrh