W
WLABmz
Guest
tragac":ii0kul8j je napisao(la):još uvek većina ljudi ide na Glavnu uključujući Rakovčane i Zemunce čak i kad znaju da im voz staje u komšiluku...
Šta da radimo kad su ljudi retardirani sadomazohisti...
Пантограф":ii0kul8j je napisao(la):Не, централне станице су по свим плановима Прокоп и Нови Београд. А по важећем ГУП-у Београда: Прокоп, Нови Београд и Сајам.
To je samo tvoje pogrešno tumačenje grafičkog prikaza GUP. Nigde to nije napisano, niti je tačno.
RioBL":ii0kul8j je napisao(la):Po cemu je Prokop glavna stanica? Ja razumjem da moze biti centralna jer se nalazi u geometrijskom centru cvora ali ne vidim ni jedan razlog da bude glavna.
Najveća stanica, na raskršću 3 glavna smera u gradu. Dovoljan razlog.
.RioBL":ii0kul8j je napisao(la):Ako stoje dva voza na jednom kolosjeku za dva suprotna smjera, znaci da si napravio terminus. Mislis li da tako treba da funkcionise Prokop?
Ukoliko kapaciteti u tom trenutku dozvoljavaju, na određenim kolosecima u određenim trenucima zašto da ne? Eto, tako funkcioniše Wien Hbf. I ta situacija čak daje duplo veći kapacitet nego GŽS, pošto su naši vozovi, osim noćnog za Bar kratki. A prolazna situacija daje višestruko veći kapacitet nego GŽS.
RioBL":ii0kul8j je napisao(la):Sta se desava na Topcideru? Da li funkcionise kako su govorili. Kao terminus medjunarodnih vozova. Zadnje sto znam je da su nesto uredjivali na stanici.
Najverovatnije samo autovoz. Nisam siguran, ali sve mi izgleda da će se međunarodni vozovi garirati u garaži Plavog voza, a do Prokopa dolaziti preko Rasputnice G, od garaže do Rasputnice G "unatraške" i onda menjati smer, kao što je nekad voz Beograd - Bukurešt iz Glavne išao unatraške do Beograd Spoljne. U prilog tome ide to što je urađena nova međukolosečna skretnica kod Rasputnice G.
tragac":ii0kul8j je napisao(la):Bilo bi lepo znati metodologiju kojom je određena lokacija Prokopa i orijentacija čvora. Beograd kad jedan urbanistički nedorečen grad se odriče jednog od retkih uspelih planskih rešenja u korist nečega što apsolutno ne prepoznaje potrebe putnika. Lokacije putničkih stanica u čvoru, osim stanice Novi Bg kao da je određivao autobuski lobi.
Problem je što je projekat novog čvora pravljen u vreme kada se verovalo da će paralelno sa tim biti mnogo što šta izgrađeno, a što nije do dan danas - saobraćajni koridor Deligradska - Gučevska, prilaz sa autoputa, metro kroz Prokop (za koji je ostavljena kaseta), itd...Sa svim tim zajedno, Prokop bi bio na jednom vrlo finom mestu. Pošto se desilo šta se desilo, danas je sve improvizacija...