Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.456
- Pohvaljen
- 49.242
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412456#p412456:3c0tytd4 je napisao(la):MarcBg » 24 Oct 2016 04:45 pm[/url]":3c0tytd4][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412382#p412382:3c0tytd4 je napisao(la):RioBL » Pon Okt 24, 2016 12:53 pm[/url]":3c0tytd4]...за развој транспортне мреже већ сада треба размишљати о резервисању траса, као најтеже решивог сегмента развоја.
Kljucna stvar! :kk:
Zeljeznica (a na zalost samim tim i drzava) posjeduje velike prostorne povrsine u gradu koje moze i treba rezervisati i na njima planirati buducnost sinskog saobracaja u Beogradu. Ne treba tu neka ogromna povrsina za jednu ili dvije trase ali apsolutno odustati od cjelokupnog prostora u savskom i dunavskom amfiteatru i prepustiti ga sumnjivim investitorima zarad stanogradnje sa drumskom infrastrukturom vise je nego tragicno za zeljeznicu a samim tim i Beograd.
Ovde se radi o drugim stvarima.
Onaj koji prodaje luksuzno zemljiste ne moze da ga proda kao luksuzno ukoliko mu danju i nocu prolazi voz pored fensi zgrade,stana i sl.
Zato se verovatno i odstupilo od sinskog saobracaja u tom delu.
Мхм, је л се зато одустало и од укопане пруге?? Занимљив резон за град где су здравствено и на сваки други начин најугроженији становници ДРУМСКИХ саобраћајних коридора, попут Бранкове, Сарајевске, Деспота Стефана...
А где се оно беше граде скупи станови у оквиру пројекта "Вест 65"? Да није поред пруге?