Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412456#p412456:3c0tytd4 je napisao(la):
MarcBg » 24 Oct 2016 04:45 pm[/url]":3c0tytd4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412382#p412382:3c0tytd4 je napisao(la):
RioBL » Pon Okt 24, 2016 12:53 pm[/url]":3c0tytd4]
...за развој транспортне мреже већ сада треба размишљати о резервисању траса, као најтеже решивог сегмента развоја.

Kljucna stvar! :kk:

Zeljeznica (a na zalost samim tim i drzava) posjeduje velike prostorne povrsine u gradu koje moze i treba rezervisati i na njima planirati buducnost sinskog saobracaja u Beogradu. Ne treba tu neka ogromna povrsina za jednu ili dvije trase ali apsolutno odustati od cjelokupnog prostora u savskom i dunavskom amfiteatru i prepustiti ga sumnjivim investitorima zarad stanogradnje sa drumskom infrastrukturom vise je nego tragicno za zeljeznicu a samim tim i Beograd.

Ovde se radi o drugim stvarima.

Onaj koji prodaje luksuzno zemljiste ne moze da ga proda kao luksuzno ukoliko mu danju i nocu prolazi voz pored fensi zgrade,stana i sl.

Zato se verovatno i odstupilo od sinskog saobracaja u tom delu.




Мхм, је л се зато одустало и од укопане пруге?? Занимљив резон за град где су здравствено и на сваки други начин најугроженији становници ДРУМСКИХ саобраћајних коридора, попут Бранкове, Сарајевске, Деспота Стефана...

А где се оно беше граде скупи станови у оквиру пројекта "Вест 65"? Да није поред пруге? :)
 
Kako zemljište može da bude luksuzno? Zemljište se može koristiti u luksuzne namene, ali nije luksuzno samo po sebi. I ko kaže da će na zapadnoj strani Savske ulice biti luksuzni objekti? Planirani su objekti iste spratnosti kao i na staroj, istočnoj strani Savske ulice i logično je očekivati da će to biti ista masovna, ekonomska stanogradnja kao što su i ovi postojeći.
Najluksuznije objekte treba očekivati u prvom redu do reke Save, a to je dobrih 300 metara udaljeno od Savske ulice gde prolaze železnički koloseci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412456#p412456:1sw14xrh je napisao(la):
MarcBg » 24 Oct 2016 04:45 pm[/url]":1sw14xrh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412382#p412382:1sw14xrh je napisao(la):
RioBL » Pon Okt 24, 2016 12:53 pm[/url]":1sw14xrh]
...за развој транспортне мреже већ сада треба размишљати о резервисању траса, као најтеже решивог сегмента развоја.

Kljucna stvar! :kk:

Zeljeznica (a na zalost samim tim i drzava) posjeduje velike prostorne povrsine u gradu koje moze i treba rezervisati i na njima planirati buducnost sinskog saobracaja u Beogradu. Ne treba tu neka ogromna povrsina za jednu ili dvije trase ali apsolutno odustati od cjelokupnog prostora u savskom i dunavskom amfiteatru i prepustiti ga sumnjivim investitorima zarad stanogradnje sa drumskom infrastrukturom vise je nego tragicno za zeljeznicu a samim tim i Beograd.

Ovde se radi o drugim stvarima.

Onaj koji prodaje luksuzno zemljiste ne moze da ga proda kao luksuzno ukoliko mu danju i nocu prolazi voz pored fensi zgrade,stana i sl.

Zato se verovatno i odstupilo od sinskog saobracaja u tom delu.
Онај ко овако нешто напише, па макар и помисли, биће да никада није ни видео нити схватио шта значи развој великих градова ван трећег света. Пословно и употребо највреднији део Њујорка је Средњи Менхетн уз две најпрометније железничке станице у САД, а можемо безброј таквих примера наводити у Јапану, Енглеској, Русији, Кини, Италији...
 
@MarcBg

To je jedna od vrlo cestih zabluda. Zapravo je suprotno. Postojanje zeljeznice u centru grada dize vrijednost i zemljistu i objektima na njemu. pri tome, treba naglasiti, jer se to izgleda (ne)namjerno brka - pod "zeljeznica" se misli na putnicki zeljeznicki saobracaj a ne na kontejnere sa robom cisterne sa naftom ili vagone s ugljem kako neki izgleda zamisljaju kad im se spomene zeljeznica.

Naprimjer,
Ovo je najstrozi centar 8-milionskog Londona gdje su stanovi x puta skuplji od ovih sto ce biti u BNV. Na ovoj slici sam bijelom bojom oznacio NADZEMNE zeljeznicke kolosjeke i 5 NADZEMNIH zeljeznickih stanica...

Pogledajte prilog 1

Dakle, ovo je samo dio infrastrukture koji se vidi iz vazduha...nadzemno. I da budem jasniji, ovo nisu pruge sa 1 ili 2 kolosjeka kao u BG, vec sa 7, 8 ili 10 kolosjeka. Na njima ne prolaze vozovi i dan i noc, vec iz minute u minut. Istovremeno po nekoliko vozova ulazi i izlazi iz stanice i sve to "pred prozorima" stanovnika centra Londona.

To je grad u kom ne samo da nekretnine imaju najbogatiji ljudi svijeta, vec grad koji zaposljava najbolje inzinjere, umjetnike, naucnike, doktore, programere, itd, iz cijelog svijeta.

A ovo ispod, je jedna kasaba na Balkanu...



Slikano u istoj razmjeri kao i London i tu zapravo prestaje svaka slicnost s Londonom. Na ovoj slici sam bijelom bojom oznacio jednu jedinu 2 kolosjecnu nadzemnu prugu (podzemnih uopste nema) i jednu jedinu stanicu, za koju se izgleda uzaludno zalaze manja grupa ljudi bez ikakvog uticaja u drustvu.

Treba li napomenuti da iz ove kasabe za koju predsjednik pripadajuce joj drzave tvrdi da ce biti centar "ovog diijela Evrope", svakog dana odlaze najpametniji i najsposobniji mladi ljudi i to bas u onaj grad s prve slike. No, izgleda da nema veze jer cemo izgraditi "elitne stambene objekte" kad se rjesimo buke i smetnje od ove jedne ali izgleda najgore zeljeznicke stanice u istoriji urbanizma. Kakva je to jadna elita koja ce tu zivjeti!?
 
+1 Odlicno objasnjeno Rio, samo sto je sinofobija u Srbiji nikad jaca nego u ovim danasnjim vremenima.
 
Ta slika iz Beograda nije baš fer. Nije ucrtana pruga oko Kalemegdana - ok, to nije putnička železnica, ali svejedno je pruga koja je tu gde jeste i koja predstavlja nepremostivu prepreku, osim kod Beton hale i kod Kule Nebojše, i smetnju pešacima. Takođe je deo mape podesno izabran da se ne vide nadzemne deonice novog čvora.

Bio je ovde negde pre koju stranu i argument o Engleskom šetalištu u Nici. Bio sam tamo, pruga, naravno, nije nigde blizu glavnog dela promenade. Začuđen time gledao sam mape i video da zaista pruga prilazi blizu, ali daleko od centra grada i mesta gde sam ja bio. Previše je lako štelovati argumente u svoju korist a oponente proglasiti šinofobima...
 
MIslim da Rio nije prikazao pruge novog cvora jer se one ne ukidaju.
Ovde je poenta pruge koja se izbacuje iz centra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412542#p412542:34nbf38e je napisao(la):
ACR » 24 Oct 2016 09:05 pm[/url]":34nbf38e]
Bio je ovde negde pre koju stranu i argument o Engleskom šetalištu u Nici. Bio sam tamo, pruga, naravno, nije nigde blizu glavnog dela promenade. Začuđen time gledao sam mape i video da zaista pruga prilazi blizu, ali daleko od centra grada i mesta gde sam ja bio.


Дакле - пруга заиста пролази близу. Тако је, хвала, нема на чему.
 
Kad poraste, Beograd na Vodi bi verovatno želeo da bude kao Frankfurt na Majni...
A u Frankfurtu, sa strane starog grada postoji železnički kolosek uz obalu reke, baš kao u Savamali. Koriste ga za polaske nostalgičnih vozova koje vuče parnjača. Bio, prošetao, nikakava nepremostiva prepreka, nikakva smetnja pešacima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412547#p412547:2cn5ix39 je napisao(la):
Пантограф » 24 Oct 2016 08:31 pm[/url]":2cn5ix39]
Дакле - пруга заиста пролази близу. Тако је, хвала, нема на чему.

Pruga prolazi blizu produžetka ulice koja se zove Englesko šetalište. Ne prolazi nigde blizu mesta gde se ljudi zapravo šetaju i na koje zapravo mislimo kad kažemo Englesko šetalište. Pošteno poređenje bi bilo kao kad bismo rekli Bulevar kralja Aleksandra, a mislili na onaj finalni deo, posle Liona pa ka Smederevskom putu.

Ako ćemo pošteno, prolazi još i bliže kod Kana, paralelno sa plažom koja spaja Kan i susedni Mandelieu-la-Napoule. Ne vidim šta to dokazuje, ni ono u Nici ni to nisu ni približno uporedivi prostori sa SA, jer ne govorimo o centru Nice i o centru Kana.
 
Е, тако, закопавај се још дубље: Кан, има и Ментон, и још места на Азурној обали... И Ница, јужно од центра, ка аеродрому, где пруга пролази на 100 метара од обале...
Железнице су супер. Уживај.
 
Zasto se toliko plasite 2 metalna predmeta spojeni drvenim ili betonskim pragom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412542#p412542:3961004z je napisao(la):
ACR » Mon Oct 24, 2016 9:05 pm[/url]":3961004z]Ta slika iz Beograda nije baš fer. Nije ucrtana pruga oko Kalemegdana - ok, to nije putnička železnica, ali svejedno je pruga koja je tu gde jeste i koja predstavlja nepremostivu prepreku, osim kod Beton hale i kod Kule Nebojše, i smetnju pešacima. Takođe je deo mape podesno izabran da se ne vide nadzemne deonice novog čvora.

Moja namjera nije ni bila da prikazem ni citav Beograd ni citav London vec samo uze centralne dijelove tih gradova. Posto dionice novog cvora nisu u centru, one nisu ni prikazane. Dodatno, nije mi bila namjera da pokazem sta sad postoji u Beogradu vec sta je minimum minimuma koji mora ostati u njegovom centru da bi uopste imao sansu za rast i razvoj.

Jer grad bez zeljeznice u centru, ne moze biti metropola.
 
[/quote]
Онај ко овако нешто напише, па макар и помисли, биће да никада није ни видео нити схватио шта значи развој великих градова ван трећег света. Пословно и употребо највреднији део Њујорка је Средњи Менхетн уз две најпрометније железничке станице у САД, а можемо безброј таквих примера наводити у Јапану, Енглеској, Русији, Кини, Италији...
[/quote]

Ma jasno, samo kapiram da se vode misljenjem da Njujork je Njujork i da se tamo nekretnine vec kupuju bez obzira na uslove i ne pravi toliko problem oko toga jer "sve ide", a da bi privukao ljude da kupuju "luksuz" bas u Beogradu moras im obezbediti "besprekorno zamisljene uslove" po nasim standardima.

I i dalje mislim da se celpokupna zeleznica seli bas iz tog razloga.Da bi se zemljiste oslobodilo, a posle dobro prodalo.
 
bože me sačuvaj.......

Šta sve neću pročitati. Njujork je Njujork pa tamo sve prolazi......

Da se prekrstim levom i desno, Pa da li u njujorku postoje mirijeva i kaluđerice ili je to u beogradu....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412620#p412620:1m721krv je napisao(la):
MilisaV » 25 Oct 2016 10:38[/url]":1m721krv]bože me sačuvaj.......

Šta sve neću pročitati. Njujork je Njujork pa tamo sve prolazi......

Da se prekrstim levom i desno, Pa da li u njujorku postoje mirijeva i kaluđerice ili je to u beogradu....

Па наравно да не

Они су такве ствари одабно уклонили из постојања, а ускоро ћемо и ми
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412563#p412563:s29kimw7 je napisao(la):
Пантограф » 24 Oct 2016 08:59 pm[/url]":s29kimw7]Е, тако, закопавај се још дубље: Кан, има и Ментон, и још места на Азурној обали... И Ница, јужно од центра, ка аеродрому, где пруга пролази на 100 метара од обале...
Железнице су супер. Уживај.

Sa vama je ionako nemoguće diskutovati, svaki argument koji se ponudi vi ćete da ismejete bez ikakvog obrazloženja. Srećom, nemate podršku javnosti za svoje stavove, jer da imate, isterali biste svoje.
Zato ću i ja da završim u istom maniru:
Šine će biti počupane iz Savskog amfiteatra. Uživaj. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412622#p412622:3jkrfkyx je napisao(la):
ACR » 25 Oct 2016 10:48 am[/url]":3jkrfkyx] Srećom, nemate podršku javnosti za svoje stavove, jer da imate, isterali biste svoje.

Мала, мала, мала група... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412620#p412620:z29qbs24 je napisao(la):
MilisaV » 25 Oct 2016 10:38 am[/url]":z29qbs24]
Da se prekrstim levom i desno, Pa da li u njujorku postoje mirijeva i kaluđerice ili je to u beogradu....

Шта бре ти имаш против Миријева, шта му то фали?! :lol: Боље је од Бронкса или Харлема... :mrgreen:
Додуше ови данашњи властодршци га потпуно занемарише и заобиђоше, све паре у НБГ, али ко зна сад је у Скупштину Звездаре ушла ГГ Миријево па можда се нешто преокрене... :cry:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412651#p412651:1vy4tm94 je napisao(la):
Veliki Vracar » 25 Oct 2016 11:48 am[/url]":1vy4tm94]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412622#p412622:1vy4tm94 je napisao(la):
ACR » 25 Oct 2016 10:48 am[/url]":1vy4tm94] Srećom, nemate podršku javnosti za svoje stavove, jer da imate, isterali biste svoje.

Мала, мала, мала група... :mrgreen:


:blah:
 
Predlog da tema promeni naziv u "Uklanjanje šina iz centra zbog prodaje zemljišta po skupocenoj ceni". :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412687#p412687:8nm20zen je napisao(la):
solecar » 25 Oct 2016 03:15 pm[/url]":8nm20zen]Predlog da tema promeni naziv u "Uklanjanje šina iz centra zbog prodaje zemljišta po skupocenoj ceni". :)
...sa sahranjivanjem putničke železnice u Srbiji u luksuzni mauzolej". Da takav bi naslov bio primereniji. :kafa:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412622#p412622:8nm20zen je napisao(la):
ACR » 25 Oct 2016 10:48 am[/url]":8nm20zen]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412563#p412563:8nm20zen je napisao(la):
Пантограф » 24 Oct 2016 08:59 pm[/url]":8nm20zen]Е, тако, закопавај се још дубље: Кан, има и Ментон, и још места на Азурној обали... И Ница, јужно од центра, ка аеродрому, где пруга пролази на 100 метара од обале...
Железнице су супер. Уживај.
Sa vama je ionako nemoguće diskutovati, svaki argument koji se ponudi vi ćete da ismejete bez ikakvog obrazloženja. Srećom, nemate podršku javnosti za svoje stavove, jer da imate, isterali biste svoje.
Zato ću i ja da završim u istom maniru:
Šine će biti počupane iz Savskog amfiteatra. Uživaj. :)
Заборавио си да кажеш и да смо изгубили на изборима. И да кажеш која је то странка, која разматра озбиљна унапређења транспортног система Србије у свом програму, са железницама као кичмом целог система функционисања државе. Хајде, па нисмо ваљда једина земља у Европи која нема странке са таквим политичким програмом.

И не разумем да се осећаш исмејаним, када сам наводиш примере у којима железница у близини даје додатну вредност луксузним некретнинама и комерцијално највреднијим туристичким садржајима?
 
Ja sam ranije bio za to da pruga ostane u SA i da se sacuva glavna zeleznicka, ali posle nekoliko meseci citanja komenatara forumasa iz Banjaluke i gledanja njegovih satelitskih snimaka imam neopisivu zelju da licno odem i cupam sine.
 
Vrh