[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411560#p411560:3oi066iq je napisao(la):
Veliki Vracar » Wed Oct 19, 2016 10:17 am[/url]":3oi066iq]
А ко мисли да прави "укопане коридоре са бар два колосека" кроз мочвару нека прво заради пар стотина милиончића (јер је недопустива и класична пруга по дунавској обали) па нека уложи и нека гради али не од буџетске цркавице
Vračar, mora se graditi. Ako se želi napredak a želi se, ako se želi rast i tazvoj grada, a želi se, onda moramo ulagati i graditi.
Osim toga, ukopavanje 2 kolosjeka od Gazele do Savskog Trga, je najjeftinija vrsta tuneliranja koja je moguća u Beogradu. radi se o manje od 1000m trase, na potpuno čistoj dionici, u vlasništvu željeznice, bez potrebe za rušenjem, ekproprijacijom i slično.
Alternativa je grad zarobljen automobilima, bez uslova za rast i razvoj. U takvom gradu šete uzrokovane ne postojanjem adekvatnog saobraćajnog sistema daleko su veće od 50 miliona dolara koliko je potrebno za denivelaciju.
Mair":3oi066iq je napisao(la):
RioBL
Ne može stara trasa pruge i pruga u staroj glavnoj stanici da se koristi jer ometa železnički saobraćaj na novim pravcima.
Ovo mi nije jasno. Kako misliš da ometa? Na kojim novim pravcima?
Takođe stari železnički most je za rušenje i nizak je na reci Savi.
U čemu je problem? Most je "nizak" pa ćemo napraviti nove putne pravce? Šta je sa rekonstrukcijom, podizanjem, proširenjem mosta?
Osim toga, koliko to most treba da je "visok" da ne bude "nizak"?
Visina plovnog puta ispod tog mosta je oko 7m pri visokom vodostaju dok cuveni Margit most u Budimpesti ima visinu plovnog puta oko 5m pa nikom ne pada na pamet da rusi most u Budimpesti iako je Dunav daleko važniji plovni put.
Пантограф":3oi066iq je napisao(la):
По мени, сви возови из правца запада којима је крајње одредиште Београд, треба да продужавају Врачарским тунелом до Крњаче или до Панчева. У Панчеву треба направити озбиљан депо и сматрати тај град делом београдског железничког чвора. То значи и да треба ревидирати планове за градњу ТПС Кијево.
To bi bilo dobro, ali ima jedan problem.
Bilo bi neophodno proširiti stanice Vukov Spomenik i Karađorđev Park za bar još nekoliko perona a s obzirom na podzemnu strukturu tih stanica, nimalo jednostavan poduhvat.