Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Zašto će Autokomanda biti" interchange " za Metro i lokal? Pojasni nam malo zbunjen sam? Zar se u Prokopu neće ukrštati Beovoz i Metro kao i na Nbg?
 
Ambassador":80hyvlcj je napisao(la):
dem, u pravu si, bgexplorer konstruiše imaginarni Beograd. :)
Hmmmmmmmmmmm.....
Uz dužno poštovanje BGDexplorer i ja nismo isto :dil:
 
Misli sta hoces, ali da si reko pre 300 god da je nemoguce da ce na mestu menhetna umesto sume biti grad ne bi bio u pravu, kao sto vidis, stoji grad umesto sumetina i indijanskih naseobina u njima kao i ti sto zivis u njemu sa drugog kraja sveta, pa za ime sveta gledali bi te kao ludaka ako kazes da preko tolike vode ima jos kontinenata. Tako ti sad meni kazes a neces sebi da priznas da nisi u pravu. Jer i da zatvore gzs, morali bi je vratiti u upotrebu jer je prokop ukljesten izmedju 2 brda a ne izmedju kompaktnih blokova.

Ti kad izadjes iz voza u prokopu a kojim slucajem udjes u kola osudjen si na pola sata mucenja kroz kneza milosa ili savsku ili bar 10 minuta lomljenja kostiju u metrou :D Ako ides na gzs ti idalje sedis u udobnom vozu koji te dovede pravo u sam centar grada, gde ti prevoz ni nije potreban odnosno mozes uhvatiti uspinjacu ili pak pokretne stepenice pravo do terazija ;) i ti si u srcu grada. Ko hoce visestruko mucenje nek ide u prokop, ja nemam nista protiv ;) Oni koji idu ka periferiji rejona prokopa oni bi imali vajde, tj banjica, rakovica i b.brdo kao i sve iza njih, ali lion, zvezdara, karaburma, mirijevo, oni su osudjeni na minimum sat vremana mucenja. Prokop nikako ne moze glavna vec pomocna sabirna za "brda" tj juzni deo grada, prokop treba imati sto bi francuzi rekli Gare du sud, odnosno juzna stanica, nista vise od toga.
 
otkud sad taj nik??? ja to nisam video? a pre mene se registrovao?
I Ambassador molim te, procitaj malo sto pisem, ne preskaci pasuse :rolleyes:
 
E da, i bez povlacenja jezika, ako opet zelis da se svadjas iskuliracu i necu nista odgovoriti, pametniji popusta :blah:
 
moram da priznam da ni ja nisam primetio dva jako slicna nicka iako su sigurno upitanju razlicite osobe a ne situacija kao sa Wuk - Vuk :D

Ukoliko budete zeleli da mozda promenite nick javite bice sredjeno bez gubljenja prethodnih postova i broja istih
 
E bgdexplorer,da repliciram kada govorimo o železničkom čvoru on je tu gde jeste,i sve ključne Metro linije će dolaziti do njega ii prolaziti kroz njegove linije ,tako Beovoz kad proradi punim kapacitetom će sve svoje prigradske putnike ( a biće ih i te kako)dovoditi do Prokopa,Nbg stanicu i Vuka a to i čin Metropolitan sistem svake Metropole i tek kad se izrade bar dve linije shvatićeš njegov značaj a i da nezaboravimo i nadamo se bliskoj budućnosti sigurno voziti brzi vozovi Budimpešta -Bg,Zagreb-Bg ,Solun-Atina oni koji dođu u BG će sići u Metro i doći do Terazija ili Vuka isto se i vratiti na Prokop.Ono što je jedinstveno za 2 milionski BG je da već za svoje predgrađe čak i NS ima regionalni Metro koji je mnogo skupjle koštao nego što će ovaj gradski ,pa reci mi koja to američka Metropola nema regionalni Metro ,e upravo to će nas učiniti najvažnijim gardom u regionu samo da urade bar te dve gradske linije! A sa Mostom na Adi(čija je gradnja danas počela) ,Hajdinovim mostom i budućim Metro mostom kod Starog Savskog imaćemo i čak tri Metro mosta više nego mnoge Evropske Metropole. :kk: Pod uslovom da se svake godine finansira BGD Metropoltan SISTEM to nam treba a znamo da će tajkuni tražiti da do svojih centara dovedu Metro stanicu što je ok ako ne ruši sistem, a ako je tebi B.brdo periferija onda nikad tamo nisi bio i video koliko je to velika opština zapravo druga po veličini posle Nbg.
 
E brate..... :cool:
Šalim se ..... čini mi se da ako pogledamo ex-yu prostor i istočnu evropu nigde nema ničeg sličnog sistemu beovoza a da ne govorimo o Vuku :p "stanici" , tunelima i planovima za integraciju svega toga u jedan sistem.Čisto sumnjam da bi se i mi da deo nije gotov upuštali u to.Sve to je velika prednost i ja se nadam da će biti iskorišćena kako treba.Skroz je super zamisao da i kad stgneš u Bg ne izlaziš iz tunela nego nastavljaš pod zemljom do kuće .A stara železnčka je "stara" i vreme joj je da kao prava dama uživa u penziji :gobb:
 
bgexplorer":256b2y9a je napisao(la):
i istočnu evropu
do ovde si bio u pravu... :) 500km od Beograda ima nesto mnogo bolje :D

HEV > BeoVoz
Moszkva Ter > Vuk
Keleti Palyaudvar > Stara zeleznicka

Nema nista kao Prokop doduse :D
 
Mene neke stvari pomalo bune: Beovoz i metro. Kako ce oni funkcionirati zajedno? :/
 
Ukrštaće se :) Beovoz će služiti kao prigradska železnica, a metro kao gradska. Ukrštaće se kod Vuka (linija 1) i u Prokopu (linija 2) a kasnije možda i na još nekim mestima, zavisi kako se sve bude razvijalo. Sve u svemu, ako živiš u prigradskom naselju, dođeš Beovozom do Prokopa/Vuka a onda na metro gde ti duša ište po bg-u :)
 
Mihailo objasnio. U Parizu lijepo funkcionisu RER i Metro i ukrastaju se na vise stanica.
Evo plana: debele linije su RER a tanke matro


paris-metro-plan-karte.jpg
 
Ja rekoh da beovoz ide ko RER sa A,B,C,D jer linija nema mnogo ;) A to treba sad odmah da urade, nije nista tesko :kk:

A sto se metroa i beovoza tice, nismo ni svesni koliko je komplikovano ukrstati 2 podzemna sistema na trasi, nek se oni lepo ukrstaju ali nikako ne u nivou! Tuneli moraju biti potpuno odvojeni pa cak i na stanicama, suvise je rizicno u nasim uslovima tako nesto praktikovatri, malo malo pa nam tramvaj izlece iz sina na skretnici a kamoli 2 voza u tunelu! :shok:
 
RER i metro se ne ukrstavaju na istom nivou. RER je vani kada je van pariza a kroz pariz ide podzemno i to dublje od metroa.
 
Pa to i kazem, oni ako zele da ide istom trasom to znaci novi tunel pored, iznad, ispod nebitno, samo mora novi tunel ;)
 
Pa najavljeni početak izgradnje Metroa u prve dve linije ,a s obizrom da ćemo ubrzo dobiti i Metro most preko ade i tri linije što je logično, predviđeno je da budu prokopani novi nezavisni tuneli koji bi se samo ukrštali na novim stanicama sa Beovozom ili ti novim nazivom Gradskom Železnicom ili ti REM regionalni Metro npr: ispod Prokopa(napravljena priprema) i iznad tunela kod Vuka i najverovatnije sa B.brda iznad stanice Nbg ili ispod zavisi od odluke grada,ali upravo to ukrštanje dva sistema daje BG-u sistem Metropole ,recimo neko novom linijom REM iz Ns krene za Bg stiže na NBG pa sidje ili se popne na Metro i dodje kod mene na B.Brdo :p ili ti već postojećom linijom REM iz Valjeva krene i dodje na Prokop sidje u Metro i dodje na Dorćol kod BgdExplorera :D (nagađam) :kafa:

Borris hvala za mapu RER već sam poslao ortaku koji obožava Pariz :kk:

Ajd da vas obavestim>QICK REPORT sa Prokopa>Danas stigla isporuka materijala na gradilište,radnici postavili skelu na treći par stubova poslednjeg devetog i desetog perona,bager stoji pred novu gomilu peska u 8-9 koloseku ,kompozicija sa koje su istovarene šine još stoji na sporednom koloseku,vrzma se grupa od desetak radnika na gradilištu a stigao je i kombi. E ovo je najinteresantnije danas ,u upravnoj projektnoj zgradi Energoprojekta živo ima dosta ljudi po kancelarijama a stigla su dva crna velika službena automobila marke Audi sa 03 03 tablicama ,a šoferi čekali ispred nisam dočekao da vidim ko je stigao al po pratnji bi rekao da je Djilas ili Mrkonić ili oboje :kk: Nešto se kuva :kafa:
 
Pa, prema onome što se vidi tako izgleda,a i Vlada je dala saglasnost i u budžetu je predviđen novac za to,Mrkonjić je rekao posle potpisivanja, da radovi počinju odmah! Uostalom s obzirom da Vlada finansira završetak železničke stanice -javnog dela tj,stanične zgrade i perona ,ogromna površina gornje ploče će Vlada prodati stranim lancima (Plaza i još tri velika lanca žele da kupe) i dobiće duplo više para nego što su dali sada za dovršetak! Eto motiva što je sve "promptno".A oni koji kupuju ,kakva šansa da dobiju srce žel.čvora gde će sve linije RM i Metroa da dolaze,još kad bi restaurirali one tri soliterčine iznad ili ih pretvorili u hotele eh :dil:
 
kod nas u berlinu postoji slican sistem kao u parizu. imamo s-bahn (RER ili beovoz) i U-Bahn (metro)

na mapi to ovako izgleda:

benny_nero-anagram_map.gif


jako dobra stvar je, sto postoji s-bahn, koji okruzuje skoro citav grad. S-bahn Ring (prsten)

moje pitanje je, da li ima smisla tako nesto napraviti u BG, i da li mozda cak vec i postoji plan za tako nesto?
 
Iz danasnjeg blica:

Još nije počelo odbrojavanje do završetka izgradnje Železničke stanice “Prokop”, što je pre mesec i po dana najavio ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić. Niti su radovi počeli, ne zna se ni koliko će koštati, a nije potpisan ni najavljeni ugovor. U „Energoprojektu“, koji bi trebalo da gradi „Prokop“, kažu da će biti prinuđeni da pokrenu postupak naplate starog duga od 15 miliona evra.

Potpisivanjem Protokola 17. oktobra pompezno je najavljena izgradnja železničke stanice “Prokop”. Tada su se država, Grad i “Železnice Srbije” simbolično obavezale da će stanica biti završena u roku od 18 meseci, odnosno do aprila 2010. godine. Najavljeno je i da će dve nedelje od potpisivanja Protokola biti potpisan novi aneks ugovora, koji će precizirati sve detalje gradnje.
- Radovi počinju već sutra, a odbrojavanje do završetka izgradnje “Prokopa” može da krene - rekao je tada u “Prokopu” ministar Mrkonjić.
Od tada je prošlo mesec i po dana, a od svega obećanog ništa nije urađeno. Još nema novog ankesa ugovora, a radovi koje će on definisati nisu ni započeli. Potpuno je nerealan i rok izgradnje od 18 meseci, koga više ne pominju ni u Ministarstvu za infrastrukturu.
- Ništa precizno vam zaista ne mogu reći. Znam samo da stanica mora da se završi u roku od dve godine - kaže za “Blic” Dejan Lasica, pomoćnik ministra za železnicu.
U “Železnicama Srbije” tvrde da će intenzivni radovi početi sledeće godine, kao i da će za njih i Grad i dražava izdvojiti novac. O kojim sumama se radi, nisu precizirali jer će, kažu u “Železnicama”, to biti poznato tek kad se usvoji budžet. Podsećamo, ministar Mrkonjić pre mesec i po dana rekao je da će iz budžeta države za “Prokop” biti izdvojeno 50 miliona evra, kao i da će Grad za izgradnju pristupnih saobraćajnica izdvojiti još 22 miliona.
U “Energoprojektu” nisu precizno želeli da se izjašnjavaju o ciframa, ali kažu da je za izgradnju “Prokopa” potrebno između 30 i 35 miliona evra. Ova kompanija, međutim, još nije dobila novac, kao ni bilo kakvu informaciju o potpisivanju nepohodnog ankesa ugovora.
- Trenutno se izvode sitni radovi na ploči, ali to je bilo predviđeno starim aneksom ugovora i nema nikakve veze sa onim što je najavljeno pre mesec i po dana - kaže Miodrag Zečević iz “Energoprojekta”.
Zbog radova koji su ranije izvođeni na “Prokopu”, dug “Energoprojektu” iznosi 15 miliona evra, a ministar Mrkonjić je prilikom potpisivanja Protokola najavio da će im taj dug uskoro biti vraćen. Međutim, taj novac još nije legao na račun ove kompanije.
- Bićemo prinuđeni da pokrenemo postupak naplate duga, videćemo na koji način. Akcionari nas pitaju gde su te pare, vučemo kredite i plaćamo kamate, a novca još nema - kaže Zečević. :bash::notok::bash:
 
A taman da predlozim da i ovaj topic predje na sjeverni podforum :lol:
Ipak ovo je prokop i bolje je jos sacekati koju godinu dana :D
 
Vrh