Prema budžetu grada Beograda za 2025. godinu koji je usvojen na sednici skupštine grada Beograda nema ništa od radova na pristupnim saobraćajnicama ove godne. Što bi rekao gradonačelnik ne liši magarče do zelene trave.
Prema budžetu grada Beograda za 2025. godinu koji je usvojen na sednici skupštine grada Beograda nema ništa od radova na pristupnim saobraćajnicama ove godne. Što bi rekao gradonačelnik ne liši magarče do zelene trave.
Moraće investitor da se natera da sanira to, verovatno nas čeka dzanje kocki ispred stanične zgrade tu je problem,gledajući snimke iz drona svi radovi su skoro pa završeni ostaje samo šminkaDok dočekamo 1 i 2, možda ostanemo bez 9 i 10... Slike su od par nedelja, postoje strukturna oštećenja, zarđala je armatura u gredama, a deluje da se raširila i dovela do pucanja betona ili ranijeg krpljenja:
Pogledajte prilog 227079
Pogledajte prilog 227080
Problemi postoje i u vertikalnim elementima:
Pogledajte prilog 227074
Inače, deluje da hidroizolacija nije urađena ispred hola, što je iznad poslednjeg perona:
Pogledajte prilog 227076Pogledajte prilog 227081Pogledajte prilog 227082
Nisam stručnjak, ali malo je zabrinjavajuća i ova voda koje se ne pojavljuje kod dilatacija, već na sredini raspona:
Pogledajte prilog 227075
Ovako slično izgleda i armatura iznad ulaza u polikliniku u Kliničkom centru Vojvodine u NS, tj. ulaza u onaj ukopani deo gde se ide za ortopediju.Dok dočekamo 1 i 2, možda ostanemo bez 9 i 10... Slike su od par nedelja, postoje strukturna oštećenja, zarđala je armatura u gredama, a deluje da se raširila i dovela do pucanja betona ili ranijeg krpljenja:
Pogledajte prilog 227080
Teško da će se investitor kome je vlast sredila da dobije 80 miliona evra u zemljištu za stanicu od 20, da bude nateran od strane iste te vlasti na bilo šta. Mnogo je veća verovatnoća da će našim parama to da rade.Moraće investitor da se natera da sanira to, verovatno nas čeka dzanje kocki ispred stanične zgrade tu je problem,gledajući snimke iz drona svi radovi su skoro pa završeni ostaje samo šminka
Бачене су паре на бетон и арматуру због СПС директора по бившим гигантима грађевинске индустрије. А могла се још тад добити функционална станица са објектом типа хале, и већи фокус да буде на приступним саобраћајницама.
Ova konstantacija nije tacna i nema veze sa dobijenim meteoroloskim podacima. Racuna se amplituda godisnjog kolebanja temperature izmedu najtoplijeg i najhladnijeg meseca a prezicnije je uzeti Kepenovu formulu relativne temperature. Uz tu racunicu dobijemo i graficki prikaz pri Viktor Konradu, profesora Princton universiteta. Veliko kolebanje nema u Evropi i to je zbog male povrsine Evropskog kontinenta koji je sa sve strane okruzen toplim morima. Samo velike kontinente severne hemisfere imaju veliku kontinentalnost i sa time veliku oscilaciju. Sredista kontinentalnosti su u Sibiru i Americi. Moskva je manje kontinentalna nego gradovi Amerike. Cak se i Nju Jork priblizava Moskvi zbog veliki povrsine Kanade i osetljivosti prema severnim meteoroloskim cirkulacijama. Grafikon pokazuje kepenovu relativnu temperaturu za Jakutsk. Beograd nije ravan ni Nju Jorku, ni Cikagu. Tako da nema govora da je klima Srbije nesto zabrinjavajuce za gradevinu. Imamo blago podneblje*******ez velikih ekstrema.Ми смо поднебље са једним од највећих температурних осцилација у току године у светским оквирима. То у преводу значи да смо изразито неповољно подручје за извођење равних, проходних кровова. Овде је прва и највећа грешка сама бетонска плоча. Мишљења сам да Прокоп никада неће догурати до функционалне, уредне железничке станице. Крпићемо га и наредних пола века а онда ћемо одустати и срушити све осим колосека.