Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Je je majstore mrzelo... Ono što je bitan detalj, ako je cilj smanjenje vibracija, u šta ne sumnjam, da li se te vibracije onda prenose na grede?

Takođe, mogli su jednostavno da zabodu po dva šipa ispod travelatora, stave stub i naprave T, mnogo elegantnije i sigurnije rešenje od ovoga što su uradili.

Slazem se, T stubovi bi bili lepse resenje, da se nas dvojica pitamo, tako bi trebalo. Sto se tice sipova, o tome se moralo misliti ranije, pre izgradnje perona. Mada, projekat se toliko puta menjao u proteklih 40 godina da mozda ima neki razlog zasto baš ovako mora. Inace, ne znam da li si video kolika je velika i teska masina za busenje sipova. Ona niti moze da udje u prostor, niti sme da se krece po peronima koji nisu projektovani za tu tezinu. Busenje bi mozda poremetilo statiku, obustavilo saobracaj, odlozilo izgradnju zbog potrebnih novih proracuna, gradjevinskih dozvola...
 
Za takav stub nije potreban veliki šip. Postoje male mašine za šipove, njih su na primer koristili u podrumu PMFa kad je zgrada krenula da tone, tako da ako može da stane u podrum gde je visina plafona maksimalno tri metra, može i ovde gde je zapravo pre eskalatora bila otvorena rupa u ploči.

Edit: mašine su korišćene dok smo gore imali nastavu, tako da ne verujem da bi bio problem čak i sad da uzmu da kopaju na Prokopu, a kamoli dok je bio u radovima.
 
Poslednja izmena:
Како мислиш да тај шраф спречава бочно померање када је само наслоњен на те подлошке на греди? Уопште није фиксиран за њих.
 
Uradili su i obloge, videh neki dan sliku negde ali ne mogu da je nađem sad
 
Vrh