Уосталом, ако путник стигне на воз минут пре поласка, може и у тих првих пар минута у возу да купи карту путем апликације.
To je pošteno, kasnio si, zamolio si ga, posle si mu prišao i dao kartu. Neki bi ga zamolili pa bi se skrivali jer nemaju kartu. Ali, jednostavno neće moći tako, .ora da bude kontrola pristupa jer je to nažalost jedini način kako možemo osigurati naplatu (posebno za BGvoz).Ja sam jednom uleteo na Novom Beogradu bez kupljene karte u minut do i to tačno na vrata kod konduktera i zamolio ga da me pusti da kupim kartu online od Tošinog bunara, što je on dozvolio. Posle sam sam otišao do njega da mi očita kartu, pošto je on krenuo da pregleda ostalim putnicima, jer sam smatrao da je to neki red pošto mi je izašao u susret.
Više detalja možete pročitati na jednom novom sajtu koji je danas pušten u promet, a bavi se temama koje nas sve interesujuЖелезничка станица Београд Центар - у центру ван центра дешавања
Од лета 2018. године, када је затворена железничка станица Београд (позната и као Главна) на Савском тргу, Београд је осећао потребу за новом главном железничком станицом. Иако нова филозофија железничког саобраћаја у Београду не фаворизује појединачну главну станицу, већ више равноправних станица које пружају сличне услуге, станица Београд Центар, позната и као Прокоп, брзо је у широј јавности постала жигосана као нова „главна" станица.
Eto šta godinu dana efikasnog menadžmenta može da uradi jednoj firmi. Situacija iako nije kakva treba da bude ide u jako dobrom smeru.Šteta, SV izgleda kao ozbiljnija firma, čak su i transparentnih...
Nije on političar, on je samo sposoban menadžer. Za infru nam treba neko samo malo luđi.Taj Bulajić bi mogao da bude ministar umesto Vesića. Vidi se da ga interesuje stanje firme i razvoj. Meni ne bi smetalo da ga stave za premijera...
Još i bolje što nije političar. Političari najčešće sve upropastio. Ja bih i želeo da grad,zemlju i javna preduzeća vode sposobni menadžeri, urbanisti, vojsku generali, diplomatiju vešti pregovarači... Da gradom upravljaju zainteresovani i sposobni ljudi širili bi tramvajsku mrežu, imali bi normalan metro...Nije on političar, on je samo sposoban menadžer. Za infru nam treba neko samo malo luđi.
diplomatiju vešti pregovarači...
Može. Ništa nemam protiv. Mogu politikolozi i za javni prevoz... Bilo ko ko je zainteresovan da sa profesionalcima i stručnim ljudima upravlja bilo kojim segmentom državne ili lokalne uprave...Politikolozi za međunarodne odnose.
Зато што је продаја карата у возу извор корупције на српским железницама и зато што кондуктеру онда треба пола сата да прође кроз свој део воза (нпр. пола Флирта) и не може ефикасно да прегледа карте, доста путника може да се провуче без карте. Слажем се да се омогући куповина карте преко апликације и неколико минута по поласку воза. А онда нека карта од станица у којима увек ради благајна буде 50% скупља од редовне цене.A зашто се не би куповале карте у возу? Па по Европи имају чак и аутомати за продају карата у неким возовима. Понекад човек једноставно буде у журби и стигне кнап на воз и нема времена да купи карту. Наравно, то не треба да буде правило, јер се тиме кондуктер додатно опетерећује те свакако додатак за куповину код кондуктера треба да постоји. Уосталом, ако путник стигне на воз минут пре поласка, може и у тих првих пар минута у возу да купи карту путем апликације.
Мора да има мало политичарства (иначе не постоји у Србији, поготово не у политичарима - ко има душу схватиће) чисто да би своју вољу спровео у дело (протерао путеве и пруге кроз уџерице, истеривао најрадикалнија и најекстремнија, самим тим и најтрајнија решења)Još i bolje što nije političar. Političari najčešće sve upropastio. Ja bih i želeo da grad,zemlju i javna preduzeća vode sposobni menadžeri, urbanisti, vojsku generali, diplomatiju vešti pregovarači... Da gradom upravljaju zainteresovani i sposobni ljudi širili bi tramvajsku mrežu, imali bi normalan metro...
Političar može da bude i dobar, nije svako ko se bavi politikom nužno pokvarena osoba. Ima mnogo ljudi u svim tim strankama, koji imaju poštene namere... Slažem se da za uticaj po pitanju gradnje krupnih stvari kao što je pruga treba uticaja, ali bi bilo najbolje da je to uticaj same ideje i njenih kvaliteta.Мора да има мало политичарства (иначе не постоји у Србији, поготово не у политичарима - ко има душу схватиће) чисто да би своју вољу спровео у дело (протерао путеве и пруге кроз уџерице, истеривао најрадикалнија и најекстремнија, самим тим и најтрајнија решења)
Pa šta onda? Ja nikad ništa nisam platio online, muka mi je od silnog prijavljivanja, lozinki i digitalne uprave...Vecina stanovnika Srbije nikad nista nije platila online, ovde jos caruju salteri, kondukteri, soferi, eventualno automati koji primaju kes