Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Američka vojska angažuje privatno obezbeđenje, a bolje bi bilo i izraelskoj da ga je angažovala pre mesec dana.

Ne znaju sve firme da rade sve, najčešće se snalaze samo u jednom poslu.
 
Уосталом, ако путник стигне на воз минут пре поласка, може и у тих првих пар минута у возу да купи карту путем апликације.

Može samo da se kupi za naredni polazak. Aplikacija briše polazno odredište tačno u minut kad voz kreće i više ne možeš da ga izabereš. Dakle mora barem min ranije da se kupi karta ako hoćeš bas za taj polazak.

@Пантограф Ali brisanje WC-a.. ajde obezbeđenje i da razumem..
 
Ja sam jednom uleteo na Novom Beogradu bez kupljene karte u minut do i to tačno na vrata kod konduktera i zamolio ga da me pusti da kupim kartu online od Tošinog bunara, što je on dozvolio. Posle sam sam otišao do njega da mi očita kartu, pošto je on krenuo da pregleda ostalim putnicima, jer sam smatrao da je to neki red pošto mi je izašao u susret.
 
Ja sam jednom uleteo na Novom Beogradu bez kupljene karte u minut do i to tačno na vrata kod konduktera i zamolio ga da me pusti da kupim kartu online od Tošinog bunara, što je on dozvolio. Posle sam sam otišao do njega da mi očita kartu, pošto je on krenuo da pregleda ostalim putnicima, jer sam smatrao da je to neki red pošto mi je izašao u susret.
To je pošteno, kasnio si, zamolio si ga, posle si mu prišao i dao kartu. Neki bi ga zamolili pa bi se skrivali jer nemaju kartu. Ali, jednostavno neće moći tako, .ora da bude kontrola pristupa jer je to nažalost jedini način kako možemo osigurati naplatu (posebno za BGvoz).
A i naviknli bi se ljudi na novi sistem, kao što su se navikli u NL gde je na svakoj stamici takva situacija (pa makar bilo blagajni ili ne)
 

Железничка станица Београд Центар - у центру ван центра дешавања​

Од лета 2018. године, када је затворена железничка станица Београд (позната и као Главна) на Савском тргу, Београд је осећао потребу за новом главном железничком станицом. Иако нова филозофија железничког саобраћаја у Београду не фаворизује појединачну главну станицу, већ више равноправних станица које пружају сличне услуге, станица Београд Центар, позната и као Прокоп, брзо је у широј јавности постала жигосана као нова „главна" станица.
Više detalja možete pročitati na jednom novom sajtu koji je danas pušten u promet, a bavi se temama koje nas sve interesuju :cool:😇
Дијаграм • Железничка станица Београд Центар - у центру ван центра дешавања (dijagram.rs)
 
Šteta, SV izgleda kao ozbiljnija firma, čak su i transparentnih...
Eto šta godinu dana efikasnog menadžmenta može da uradi jednoj firmi. Situacija iako nije kakva treba da bude ide u jako dobrom smeru.
Za razliku od njih IŽS je katastrofa. Ali, eto dokaz da sve može kad postoji politička volja i kad se kompetentni ljudi stave na čelo firme.
 
Taj Bulajić bi mogao da bude ministar umesto Vesića. Vidi se da ga interesuje stanje firme i razvoj. Meni ne bi smetalo da ga stave za premijera...
 
Nije on političar, on je samo sposoban menadžer. Za infru nam treba neko samo malo luđi.
Još i bolje što nije političar. Političari najčešće sve upropastio. Ja bih i želeo da grad,zemlju i javna preduzeća vode sposobni menadžeri, urbanisti, vojsku generali, diplomatiju vešti pregovarači... Da gradom upravljaju zainteresovani i sposobni ljudi širili bi tramvajsku mrežu, imali bi normalan metro...
 
A зашто се не би куповале карте у возу? Па по Европи имају чак и аутомати за продају карата у неким возовима. Понекад човек једноставно буде у журби и стигне кнап на воз и нема времена да купи карту. Наравно, то не треба да буде правило, јер се тиме кондуктер додатно опетерећује те свакако додатак за куповину код кондуктера треба да постоји. Уосталом, ако путник стигне на воз минут пре поласка, може и у тих првих пар минута у возу да купи карту путем апликације.
Зато што је продаја карата у возу извор корупције на српским железницама и зато што кондуктеру онда треба пола сата да прође кроз свој део воза (нпр. пола Флирта) и не може ефикасно да прегледа карте, доста путника може да се провуче без карте. Слажем се да се омогући куповина карте преко апликације и неколико минута по поласку воза. А онда нека карта од станица у којима увек ради благајна буде 50% скупља од редовне цене.
Аутомате у возу немамо тако да је о томе беспредметно причати.
 
Još i bolje što nije političar. Političari najčešće sve upropastio. Ja bih i želeo da grad,zemlju i javna preduzeća vode sposobni menadžeri, urbanisti, vojsku generali, diplomatiju vešti pregovarači... Da gradom upravljaju zainteresovani i sposobni ljudi širili bi tramvajsku mrežu, imali bi normalan metro...
Мора да има мало политичарства (иначе не постоји у Србији, поготово не у политичарима - ко има душу схватиће) чисто да би своју вољу спровео у дело (протерао путеве и пруге кроз уџерице, истеривао најрадикалнија и најекстремнија, самим тим и најтрајнија решења)
 
Мора да има мало политичарства (иначе не постоји у Србији, поготово не у политичарима - ко има душу схватиће) чисто да би своју вољу спровео у дело (протерао путеве и пруге кроз уџерице, истеривао најрадикалнија и најекстремнија, самим тим и најтрајнија решења)
Političar može da bude i dobar, nije svako ko se bavi politikom nužno pokvarena osoba. Ima mnogo ljudi u svim tim strankama, koji imaju poštene namere... Slažem se da za uticaj po pitanju gradnje krupnih stvari kao što je pruga treba uticaja, ali bi bilo najbolje da je to uticaj same ideje i njenih kvaliteta.
 
Добро, ко воли да стоји у реду, слободно. Само онда мора да се дође раније на железничку станицу.
 
Od kad je uvedena online karta mislim da postoji nula razloga da bi iko čekao u redu, strepio dal će stići na voz, da li će biti karata i izdržati komunikaciju sa blagajnicom. Online kupovina je mnogo jednostavna, u 2 minuta si sve povezao, a za kupovinu karata nakon toga ti treba ukupno 10 sekundi (ne preterujem)
Online kupovina je bitna i zbog kompanije, kupovinom karte unapred šalješ zahtev za transportom i kompanija može da menja kapacitet zavisno od potrebe. Takođe se smanjuju troškovi poslovanja jer nije potrebno toliko blagajnica npr.
Srbijavoz (oficijalni naziv) treba da teži digitalizaciji. Zabrana (ili ogromno poskupljenje) kupovine u vozu je neophodan korak, a sa druge strane razvoj aplikacije i kupovine karata tamo treba maksimalno da se podstakne.
 
Poslednja izmena:
1996.

Screenshot (1941).png
 
Vrh