Zanimljivo koliko god da je stari toalet izgledao ružno prilikom svake kontrole koju sam pravio bilo je papira i sapuna u dozeru.Gornji deo je ok, nemam zamerki, ali zato ni u jednom toaletu ne funkcioniše dozer za sapun, tj prazan je, oseća se neprijatan miris iz istih, higijena 0.
Zanimljivo koliko god da je stari toalet izgledao ružno prilikom svake kontrole koju sam pravio bilo je papira i sapuna u dozeru.
Zašto je voda na peronu u delu gde je su iznad hol i zgrade?
milslim da su ipak napredne suze radosnice....То су сузе путника који плачу јер нема чекаонице.
А зашто би се карте куповале у возовима? Ако негде благајна треба увек да ради (увек кад има полазака возова), то је Прокоп. Уосталом, постоји и апликација, сајт и картомат. Једноставно, треба обесхрабрити људе да улазе у воз без карте на већим станицама и тачка. Често видим више од 10-15 људи који су у Новом Саду ушли у воз без карте. Претходно прођем поред празног картомата и благајне где 10 минута пре посла чекају свега три-четири особе.Pogotovo jer se karte kupuju i u samim putničkim vozovima, barijere bi stvorile zagušenja, stvaraju ih sada bez otkucavanja, kad samo treba da se obrnu metalne prečage da bi se kroz njih prošlo itd.
Naravno da postoji opcija, tako je recimo u Nemačkoj i Španiji, platiš evro ali je WC izuzetno čist i uredan. Čisti se bukv na svakih 10 minutaDa li postoji opcija da se uvede koncesija na toalete tj. nezavisni operater toaleta u svim javnim objektima + da bude obaveza angažovanje iste kompanije i u svim tržnim centrima, benzinskim pumpama i sličnim objektima koji su prvatno vlasništvo ali imaju javnu namenu jer mislim da ne postoji mesto i objekat u Srbiji gde se wc-i održavaju kako treba.
Pa pošto ne mogu da se organizuju sami, evo vam posebna firma koja ĉe se samo time baviti i u obavezi si da je angažuješ