Peroni su 11 m siroki, vrlo sigurni. U Nemackoj samo Frankfurt Fernbahnhof ima sire, 13,7 m, sto je vec luksus. Peronima nista ne fali po dimenziji i sigurnoscu.И они су ово ладно све порушили па испочетка, притом направили драстично горе јер су сад перони преуски и небезбедни, ширине као у некој подземној метро станици из 19. века.
Од овога са слике па до прелепе, функционалне железничке станице са лаганим, прозрачним кровом нас је делило можда 20 милиона марака. Морамо доћи до идејног творца плоча. По Јовину, сумњам на црвеног бандита по чијем налогу је партија захтевала неке подземне везе са Дедиња ка новој станици.
5 i 6 kolosek su za 85 cm siri od ostalih, kao i peronski deo III i IV, vidi se i ovde. Koji je razlog?
Bas tako, ovo je uslo u procenu za gradnju stanice u Stuttgartu. Proracunalo se koliko dugo treba vreme da se stanicni peron isprazni. ICE primi i vise od 700 putnika, dva ICE pa moze i biti 1500 putnika u momentu.Dobro, to je verovatno malko komplikovanija priča, morali bi da se uzmu u obzir i tokovi kretanja, koji, s obzirom na razdvajanje dolaznih i odlaznih putnika, u Prokopu nisu jednostavni.
Svakako je to normalna pojava po vecim stanicama sa krovnom konstukcijom iznad perona. Neznam sta je tu sporno. Nije metro stanica sa jednom kolosekom nego primarna zeleznicka stanica metropole. Nema panike zbog sirine, komotno je.Pogledajte prilog 179603