Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Таман да се види попуњеност од Прокопа до ж.ст. НБГ. Ако буде слаба у првих месец дана, апсолутно нема разлога да иде даље од ж.ст. НБГ кад возови за југ крену из Земуна.
Linija nudi dobru vezu Prokop-Sajam gde može da se preseda, sad je ta veza katastrofalna (videlo se po sajmu knjiga gde je većina išla pešaka)
 
Linija nudi dobru vezu Prokop-Sajam gde može da se preseda, sad je ta veza katastrofalna (videlo se po sajmu knjiga gde je većina išla pešaka)

Само би та веза морала да има много мањи интервал, јер за пола сата можеш пешке да одеш и вратиш се од Сајма.
 
To ti kažem ne sme galerija biti na gubitku
Da su normalni odavno bi 41 46 51 bile na prokopu
 
To ti kažem ne sme galerija biti na gubitku
Da su normalni odavno bi 41 46 51 bile na prokopu

46 i 51 буквално робују. Сад кад заврше саобраћајницу испод Газеле, буквално ће бити 300 м пешке од Мостара до Галерије.
 
Sad kad krene steljana zbog komentara. Linija 46 može da se preusmeri da saobraća preko Autokomande, Dr Milutina Ivkovića i Dragana Mancea, pa da se Mostarom spusti pravo do okretnice kod Galerije produžetkom Bulevara Franše D' Eperea, koji je trenutno u fazi izgradnje. Istim tim produžetkom može linija 51 da svrati do Galerije, tu se okrene i onda produži do Prokopa.

P. S.
Čučković je nedavno spominjao i tri nove linije, jedna ka Dragiša Mišović, druga ka Autokomndi a treća ka Slaviji.​
 
@solecar

Oво са 46 има доста логике, са 51 можда мало мање, јер је циљ да путници што пре стигну на железничку, а не да круже. Можда би некаква кратка линија Баново Брдо - Прокоп била згодна. Прокопу требају линије са мањим интервалом којима ће се повезати до битних чворишта на више стране много више него некакве дугачке аспирин линије.
 
Linija 46 može da se preusmeri da saobraća preko Autokomande, Dr Milutina Ivkovića i Dragana Mancea, pa da se Mostarom spusti pravo do okretnice kod Galerije produžetkom Bulevara Franše D' Eperea, koji je trenutno u fazi izgradnje.
Oво са 46 има доста логике,
Kada sam ranije predlagao ovako nešto, bio sam napadan uzduž i popreko, kako se gube važna stajališta na trasi (otprilike ako se ona ukinu linija gubi svaki smisao, pošto je otprilike samo zbog njih i napravljena takva trasa, parafrazirano) i kako bi narod samo bespotrebno kružio pored nečega što nikada u životu ne(će) koristi(ti).

са 51 можда мало мање, јер је циљ да путници што пре стигну на железничку, а не да круже. Можда би некаква кратка линија Баново Брдо - Прокоп била згодна.
Linija 51 ako bi se preusmerila da saobraća do Prokopa, čak i sa svraćanjem do okretnice kod Galerije, opet bi bila daleko bolje rešenje nego potpuno nova linija koja bi bila na trasi linije 51 samo zato što je problem da se linija 51 preusmeri. Ta nova linija bi bila opet nešto sa 2 - 3 vozila na 30 min, i ne bi se ništa dobilo.

Прокопу требају линије са мањим интервалом којима ће се повезати до битних чворишта на више стране много више него некакве дугачке аспирин линије.
Moje lično mišljenje je da je bolje imati i 2 - 3 linije sa normalnim taktom, a 51 je jedna takva (ide na 10 - ak minuta), nego 20 - ak na po 30 min.
 
Траса нове линије број 600

линија 600.JPG
 
Jedna od varijanti prokopa sa svim kolsecima

Изгледа да је тад распоред колосека и перона био другачији.

Данас је распоред од аутопута:

перон I (неизграђен), колосеци 1 и 2 (неизграђени), перон II, колосеци 3 и 4, перон III, колосеци 5 и 6, перон IV, колосеци 7 и 8, перон V, колосеци 9 и 10, перон VI

По овој слици се види да је тад распоред био:

колосек 3, перон I, колосеци 4 и 5, перон II, колосеци 6 и 7, перон III, колосеци 8 и 9, перон IV, колосек 10, перон V

Дакле, и тад је било 8 колосека изграђених као и сад, а по броју колосека који креће од 3 се види да је планирано било још 2 колосека ка аутопуту, мада је број перона кретао од 1.

Да ли има неко планирану колосечну ситуацију пре изградње саркофага?
 
Sto na ovoj slici najvise bodi oci je neiskoriscenost u putnickom smislu. Ovde je sislo samo nekih beovozova, bio sam samo jednom na stanici pre betoniranjem, i secam se koja je na coveka ostavila pustos, nigde nikoga i nicega. Mora se priznati da u ovom obliku stanica nije dugo radila, sto je nekako i steta. Ako zaberemo odakle su krenuli i gde su stigli (samo u putnickom smislu), onda je bila mozda skromna, danas prevelika. Mozda sam i jednom Barcem ovde prolazio, ali se nesecam dobro. Onaj put kad sam izasao na stanici vozio je Beovoz Ruma-Beograd. I to je istorija daleka.
 
Ova velika stanica je imala smisla da su je izgradili u distributivni centar gradskog saobracaja. Ovako je osatala usamljena pa nije bilo potrebno praviti ovoliko betona. Jedino je Grujicu dobro doslo pa je on jedini koji ima pun pogodak. Da su je 1996 prvo pokrili i cekali bolja vremena bi bilo najpametnije, ovako 20 puta iz novog krenuli i na kraju odustali od sustine objekta.
 
Sutra u 8 ujutru ću gostovati na TV N1 u vezi uvođenja linije 600 i peticije Povežimo Prokop udruženja Naša mesna zajednica koja je i dalje aktuelna. :gobb:

 
Jedna od varijanti prokopa sa svim kolsecima
Pogledajte prilog 179403
И они су ово ладно све порушили па испочетка, притом направили драстично горе јер су сад перони преуски и небезбедни, ширине као у некој подземној метро станици из 19. века.

Од овога са слике па до прелепе, функционалне железничке станице са лаганим, прозрачним кровом нас је делило можда 20 милиона марака. Морамо доћи до идејног творца плоча. По Јовину, сумњам на црвеног бандита по чијем налогу је партија захтевала неке подземне везе са Дедиња ка новој станици.
 
Mrkonjić, Ivković... ali pre da je inicijator neko iz građevinske industrije, tipa Energoprojekta.
 
Боље да су сав тај бетон улупали у приступне саобраћајнице, а станичну зграду направили од челичне конструкције.
 
Pa inicijalni plan iz sedamdesetih je i predvideo samo lagani krov, devedesetih su rešili da betoniraju..
 
Vrh