W
WLABmz
Guest
Linija 600 kreće od sutra.
Таман да се види попуњеност од Прокопа до ж.ст. НБГ. Ако буде слаба у првих месец дана, апсолутно нема разлога да иде даље од ж.ст. НБГ кад возови за југ крену из Земуна.
Linija 600 kreće od sutra.
Linija nudi dobru vezu Prokop-Sajam gde može da se preseda, sad je ta veza katastrofalna (videlo se po sajmu knjiga gde je većina išla pešaka)Таман да се види попуњеност од Прокопа до ж.ст. НБГ. Ако буде слаба у првих месец дана, апсолутно нема разлога да иде даље од ж.ст. НБГ кад возови за југ крену из Земуна.
Linija nudi dobru vezu Prokop-Sajam gde može da se preseda, sad je ta veza katastrofalna (videlo se po sajmu knjiga gde je većina išla pešaka)
Kako bi galerija podnela takav gubitak od te 2 linije
To ti kažem ne sme galerija biti na gubitku
Da su normalni odavno bi 41 46 51 bile na prokopu
Kada sam ranije predlagao ovako nešto, bio sam napadan uzduž i popreko, kako se gube važna stajališta na trasi (otprilike ako se ona ukinu linija gubi svaki smisao, pošto je otprilike samo zbog njih i napravljena takva trasa, parafrazirano) i kako bi narod samo bespotrebno kružio pored nečega što nikada u životu ne(će) koristi(ti).Oво са 46 има доста логике,Linija 46 može da se preusmeri da saobraća preko Autokomande, Dr Milutina Ivkovića i Dragana Mancea, pa da se Mostarom spusti pravo do okretnice kod Galerije produžetkom Bulevara Franše D' Eperea, koji je trenutno u fazi izgradnje.
Linija 51 ako bi se preusmerila da saobraća do Prokopa, čak i sa svraćanjem do okretnice kod Galerije, opet bi bila daleko bolje rešenje nego potpuno nova linija koja bi bila na trasi linije 51 samo zato što je problem da se linija 51 preusmeri. Ta nova linija bi bila opet nešto sa 2 - 3 vozila na 30 min, i ne bi se ništa dobilo.са 51 можда мало мање, јер је циљ да путници што пре стигну на железничку, а не да круже. Можда би некаква кратка линија Баново Брдо - Прокоп била згодна.
Moje lično mišljenje je da je bolje imati i 2 - 3 linije sa normalnim taktom, a 51 je jedna takva (ide na 10 - ak minuta), nego 20 - ak na po 30 min.Прокопу требају линије са мањим интервалом којима ће се повезати до битних чворишта на више стране много више него некакве дугачке аспирин линије.
Jedna od varijanti prokopa sa svim kolsecima
И они су ово ладно све порушили па испочетка, притом направили драстично горе јер су сад перони преуски и небезбедни, ширине као у некој подземној метро станици из 19. века.Jedna od varijanti prokopa sa svim kolsecima
Pogledajte prilog 179403