Konačno sam obišao novu staničnu zgradu, te sam naravno spremio reportažiu sa iste.
Za početak evo ovog kadra po 1735268 put, ali nmg, obožavam ga.
Tu je i tabla za radove, naravno.
Za sada postoje 2 parking prostora, 1. Parking.
Svi parkinzi su popunjeni do kraja, već sada fali sada parking prostor.
2. Parking sa druge strane.
Naravno, svi parking prostori imaju rezervisan prostor za invalide.
Taxi stanica je prazna. Zašto? E pa videćete uskoro.
Svi taksisti su ilegalno ispre stanične zgrade, iz razloga da bi preoteli mušterije, aerodromska atmosfera se ovde prenela očigledno.
Sa oe strane stanice se nalaze autobuske niše na kojima staju autobuske linije 34, 36 & 38L.
I sa druge strane.
Sa jedne strane Red vožnje je uništen, sa druge strane fali Red vožne fali stranica za liniju 34.
Nekadašnji liftovi za 10. kolosek, više nisu u funkciji.
Malo impresija stanične zgrade.
Ovaj putić mi liči na "drop off", ali nije obeležen niti se koristi.
Već smo se svi složili da je ovo usamljeno "Beograd Centar" bezveze i da bi legao jedan sat.
Sadnice koje su zasađene oko stanice, su izgleda poklon gradu.
Možete sesti i ispred stanične zgrade, ima par klupa.
Sve to nas ne sprečava da konačno zavirimi u staničnu zgradu, kada tamo već prva zamerk.
Ovaj precrtani čiko na ovom mestu nema šta da traži, a videćete ovo mu nije prvo pojavljivanje.
Kada uđete, dočekuje vas odmah šalter za informacije, što je dobro, odmah desno je i blagajna, a i Rent-a car.
Kartomati, tu su negde i pomoćnici, ima ih dosta.
Sa leve strane je još bankomata, menjačnice, poštanska štedionica, Moj kiosk..
U ostalim delovima preovlađuju kafići različitih brendova, ali tu su apoteka i neki mala prodavnica.
Tu je i legendarna jelka usred Oktobra.
Kroz stanicu su provučene i staze za slabovide.
Tu su vidljivi piktogrami.
Kao i kante za smeće.
Ovaj displej je odlična ideja, ali trebalo bi da postojiminimalno još jedan.
Uopšteno hala iz nekoliko uglova.
Izlazi/ulazi, tu je Beli kontrolor i par lepih "pomoćnica" iz Srbija Voza.
Ovo je "terasa" sa druge strane, nije loša, ali fali nadstrešnica za vreme padavina to je moglo da se uradi.
Ovaj skarabudž je budući ulaz na 1. Peron.
Da napravim digresiju, ovako izgleda izdvojeni izlaz na 6. peron odnosno 10. kolosek.
Ulazna klizna vrata.
A možete i eleganije do dole.
Da se vratimo u staničnu zgradu, kada prođete kontrolu izlazite i u ovaj međuprostor i tu se spuštate ka željenim peronima.
Hodnik tog međuprostora.
Travelator ka peronima.
Stare stepenice su i dalje otvorene, ako ne želite da se zamarate oko izbora eskalatora.
Na peronima dole.
Neke stvari me stvarno nerviraju, peron naravno nije ceo očišćen.
A ni staze nisu vraćene, kakva diskriminacija osoba sa slabim vidom.
A sada prelazimo na skarabudž eskalatore.
Liftovi.
U principu to je to, nadam se da vam nije zasmetalo ovoliko fotografija, ali pokušao sam da skratim što je više moguće.
Do neke naredne reportaže, pozdrav!