Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ovako stanica NBG ima drugačija rešenja nego Prokop koja će imati sasvim drugačiji dizajn signalizacije u pothodnicima naspram dizajna u staničnoj zgradi. Utisak je da se to radi stihijski i ad hok pošto očigledno nemaju ljude koji treba da razmišljaju o tome.
Valjda mogu da usklade signalizaciju iznad i ispod ploce?!

Generalno treba iskoristiti kraj radova i umiti pothodnike: okreciti, oprati, uskladiti znakove, postaviti tipske klupe i djubrijere tako da se svuda slazu (ne parkovske), poboljsati ozvucenje i promeniti glas sa razglasa i srediti ceo onaj deo gde je sada blagajna, a koji non stop zaudara na urin.

Od subote, redak primer italijanske kompozicije na peronu 10:

IMG-0999.jpg
 
ИЖС нема неку јасну стандардизацију мобилијара и информационих табли.
 
Biće veselo ako ne zaštite pristup po otvaranju stanice, bukvalno će st*** moći da uleće kako i kad hoće. :p
 
Ваљда је овај ауто дошао на перон из правца скретничке лире где и јесте ограничен приступ. Исто тако имамо и камионе на оним последњим изливеним и недовршеним колосецима и перону.
 
ИЖС нема неку јасну стандардизацију мобилијара и информационих табли.
Pa zar nema bolje prilike nego da se sada time pozabave?

Automobil je verovatno od nekog majstora, ali i dalje mi je suludo da je to neko dozvolio.
 
То је вероватно нека компликована процедура за њих.
А мајстор можда је носио неки тежак алат.
 
Dovođenje linija sa autoputa je nešto što bi izuzetno puno značilo i poboljšalo vezu Prokopa i ostatka grada, pa makar to bio provizorni pristup do konačnog rešenja i makar ta veza bila samo u jednom pravcu. Pretpostavljam da ne bi bilo ni skupo.
 
Како "у једном правцу"?

Морају нове линије да се уведу - чак и за светрпељиве Србе, било би превише да се упропасте већ тужни аутобуси 17 и 18 таквим свраћањем. Ако је баш до зезања, нек се уведе шатл до петље Хитна помоћ, иста је километража, може мање возило, дакле, трошак је нижи. Трајно решење за везу са аутопутем је травелатор - нек пресликају неко од бројних решења из Дубаија, кад га већ толико воле - али за то би требало да се још мало повећа број путника на станици.

Али неће бити ништа, казаше из ДЈП.
 
Poslednja izmena:
Sad gledam, mogli su noseće stubove da urade u srpskim nekim šarama/motivima.
Ne sme se stati dok i poslednja kanta ne ofarba u pirotski ćilim. Šta god da se pomene ljudi bi da lepe pitorski ćilim na to, od popločanja na trgu republike do kante na autobuskoj stanici. Postoji li još nešto u ovoj zemlji osim pirtoskog ćilima ili je to jedino sto znamo?
 
Па нек уведу неке експрес линије типа 55Е, 17Е, 18Е, да у оба смера сврате на станични трг, нпр.
55Е -стандардно да иде до Лоле, онда да скрене ка Савској магистрали без стајања до Чукарице, после ње даље стајалишта Сајам, Мостар, Прокоп-станични трг, Аутокоманда, па Максима Горког, и даље стандардно до окретнице (надам се у будућности нове иза Цветка, заједничкој за троле);
17Е -стандардно до уласка у Пупинов булевар, после до аутопута стајање само код општине НБГ и код арене, на аутопуту СЦ, Мостар, Прокоп-станични трг, Аутокоманда, даље у Устаничкој стандардно;
18Е - стандардно до општине НБГ, после општине само СЦ на аутопуту до Газеле, затим Мостар, Прокоп-станични трг, видети ако буде нормална веза станичног трга и Драгана Манцеа да иде туда на Трг ослобођења, ако не онда на аутопуту још стајање на Аутокоманди и даље стандардно.
46 да окреће на станичном тргу, као и још неке линије које су сад испод Газеле.
 
А шта ће ти веза Новог Београда и Горњег Земуна са Прокопом? Возови за југ ускоро неће полазити из Прокопа, па је тако нешто савршено непотребно - те делове града треба повезати са станицама Нови Београд и Земун, а Прокоп са центром и са деловима града који му гравитирају (а међу њима, иначе, није ни Чукарица - јер је са ње много лакше доћи на НБ, или у Раковицу, за југ - нити Раковица, али Вождовац, Звездара, Врачар јесу и ту треба слати аутобусе... тролејбусе и, дај боже, трамваје).
 
Није због НБГ и Земуна, мада може онда и 17Л и 18Л, Прокоп-Коњарник и Прокоп-Медаковић. Него сам мислио да би и њима добро дошао експрес до Аутокоманде.
 
Како "у једном правцу"?

Морају нове линије да се уведу - чак и за светрпељиве Србе, било би превише да се упропасте већ тужни аутобуси 17 и 18 таквим свраћањем. Ако је баш до зезања, нек се уведе шатл до петље Хитна помоћ, иста је километража, може мање возило, дакле, трошак је нижи. Трајно решење за везу са аутопутем је травелатор - нек пресликају неко од бројних решења из Дубаија, кад га већ толико воле - али за то би требало да се још мало повећа број путника на станици.

Али неће бити ништа, казаше из ДЈП.
Prokop je u ovom trenutku sa ostatkom grada vezan samo sa dve autobuske linije. Svaka dodatna autobuska veza ite kako bi doprinela boljom povezanoscu do dugotrajnog resenja ovog problema. Autoputem pored novobeograsdskih linija saobracaju i autobusi sa Banovog Brda, kao i sa stare Zeleznicke stanice, a to je vec znacajan broj putnika. Kako ce se tehnicki povezati, Shutle Busom, travelatorom ili uredjenim pesackim koridorom stvar je oko koje se moze diskutovati.


Jedan konkretan primer kako je to u Berlinu reseno. U pitanju je autobuska linije M46 - veza sa Südkreuz zeleznickom stanicom. Ovakvih primera ima vise:

1697552048623.png
 
Пусти Берлин, него да се не шалимо ми више с нашим линијама и с нашим народом.
 
Vrh