Pa ima odmah da ih pokvare. Mora neko da dežura na njima kao što je na Karađorđevom parku i Vuku bilo.Puštaju ih u novembru.
Poslednja izmena:
Pa ima odmah da ih pokvare. Mora neko da dežura na njima kao što je na Karađorđevom parku i Vuku bilo.Puštaju ih u novembru.
Sada sam video da sam pogrešno napisao.Šta je Karađorđevićev park?
Puštaju ih u novembru.
evo sergio spector je bio u hodnicima - ono sto mi se ne svida - od gornjeg sprata nema pregled preko perona i koloseka - tako da putnik ne vidi odma jel je voz usao ili da li stoji na peronu. Liftofi su lepi i odgovaraju potrebi.
Standardizacija: odsutna
Vidi se da je “aerodromski” stil. Nije loše ali a) nije ono evropsko “železničko plavo” b) ne uklapa se sa ostatkom signalizacije.Standardizacija: odsutna
Ovo mi se sviđa kao i prakticno ostatak tvojih dizajnerskih rešenja za železnice. Ostaje žal da IŽS nije u stanju da bude dosledna i da ponudi jedinstveno iskustvo širom zemlje. Ovako stanica NBG ima drugačija rešenja nego Prokop koja će imati sasvim drugačiji dizajn signalizacije u pothodnicima naspram dizajna u staničnoj zgradi. Utisak je da se to radi stihijski i ad hok pošto očigledno nemaju ljude koji treba da razmišljaju o tome.Mi smo stvarno zemlja za posmatranje. Možeš Ustrav zemlje da rušiš na dnevnom nivou koliko želiš, ali pravilnik železnica o bespotrebnom ispisivanju informacija o peronima ne možeš ni da pomisliš. Ne znam zašto kod nas sve što ne valja mora da se čuva kao nacionalno blago...
BTW Svidja mi se što im se izgleda dopao moj predlog za boje table...
Ovo za Wien Hauptbahnhof sa cirilicom je bas lepo.Mi smo stvarno zemlja za posmatranje. Možeš Ustrav zemlje da rušiš na dnevnom nivou koliko želiš, ali pravilnik železnica o bespotrebnom ispisivanju informacija o peronima ne možeš ni da pomisliš. Ne znam zašto kod nas sve što ne valja mora da se čuva kao nacionalno blago...
BTW Svidja mi se što im se izgleda dopao moj predlog za boje table...
Ovo mi se sviđa kao i prakticno ostatak tvojih dizajnerskih rešenja za železnice. Ostaje žal da IŽS nije u stanju da bude dosledna i da ponudi jedinstveno iskustvo širom zemlje. Ovako stanica NBG ima drugačija rešenja nego Prokop koja će imati sasvim drugačiji dizajn signalizacije u pothodnicima naspram dizajna u staničnoj zgradi. Utisak je da se to radi stihijski i ad hok pošto očigledno nemaju ljude koji treba da razmišljaju o tome.
Ovo za Wien Hauptbahnhof sa cirilicom je bas lepo.
Pa jesi li pitao nekoga kada si pravio reportažu nedavno šta je sa tim nosačima i zašto su tako postavljeni?Vredni čoveče tako nam brisoleja, nadamo se da češ postaviti podne oslonce za travelatore kako bog zapoveda.
Šablon odabranog kolorita prostora sa slike je totalno omašen.Vidi se da je “aerodromski” stil. Nije loše ali a) nije ono evropsko “železničko plavo” b) ne uklapa se sa ostatkom signalizacije.