Bolje bi bilo postarati se da pešačke veze od Steka i stajališta prekoputa budu što je moguće prohodnije, humanije i urednije, nego siliti 17, 18, 46, 55, 70 i što šta još da u svakom prolasku pored Prokopa skreću sa trase i voze do njega.
Autoput i linije na njemu su već osakaćene gužvama koje traju od 7 do 10 i od 14 do 19h, tako da bi dodatno siljenje i autobusa i putnika u njima da idu do Prokopa samo dodatno pogoršalo situaciju. Pritom su i podvožnjaci, prilazi, krivine i raskrsnice oko Steka, Hitne pomoći i BIPa previše male i nezgodne za autobuse, pogotovu zglobne.
Verujem da u svetu postoje linije koje i to rade, mada ja sam takve do sad video jedino na Malti. I mogu da kažem da su im zato i saobraćaj i javni prevoz katastrofalni. U toku vožnje jednom istom linijom na jednom istom pravcu, nekada se prođe i po 3 puta pored iste lokacije. To nije normalno.
Naravno, sve bi ovo bilo lakše da se o tim problemima razmišljalo i u prošlom veku, na vreme, i da postoji još neka pasarela bliža Prokopu od one u Gučevskoj. Pa lepo na onoj livadici pored stajališta podno Tiršove 2 se napravi pristup pasareli, sa sve liftovima ili još bolje - ekslatorima i rampama za kolica i invalide, i onda preko pasarele krov ili pak i puno zatvaranje, pa onda pasarela vodi lagano na gore sve do stanice. Ljudi unutra zaštićeni od padavina i vetra, toplo, ravno, lagano i udobno na gore do stanice. Svakako bolje nego ova favela i poludovršena rešenja i poludovršene saobraćajnice bez trotoara na severnoj strani. Čak ako bi se uradio veći projekat, ta pasarela bi mogla da vodi i u KCS možda. Ako ne direktno, onda blago vijugavim putem pored Ortopedije. Ali dobro... ja ionako kažem da se ovde već vekovima skoro sve radi naopako, pa što bi onda i to sa Prokopom bilo drukčije...