Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

zanimljivo da postoje žice za trolu od slavije do kneza miloša, možda kružne trola linije do prokopa nisu daleko od realizacije
 
Sta bi sa nazivom stanice sa severne strane?

@Igor u pravu si, ne izgleda previse osvetljeno, trebalo bi da vidimo da li ce lokali dodatno obasjati prostor.
Nema naznaka da ce osvetliti fasadu?
 
iz life prenosa sa predposlednje strane
Screenshot (417).png
Screenshot (415).png
Screenshot (410).png
Screenshot (407).png
Screenshot (405).png
Screenshot (403).png
Screenshot (399).png
Screenshot (393).png
 

Prilozi

  • Screenshot (404).png
    Screenshot (404).png
    1,9 MB · Pregleda: 173
Levo se ne može ali se može promeniti signalizacija, da bude kao što je slučaj sa skretanjem iz Takovske (pravac od Glavne pošte) u Svetogorsku.
 
Узете су лепе паре за нову мрежу, као и за онај нови трафо у Цвијићевој.
 
Evo i Brisoleje iz projekta - sa strane Gradnja - autor je valjda Kappaprojekt. Vidimo da ce biti lepa mesta za sedenje, ispred severnog portala bice malo zelenila - plus. Pekara ima neki backoffice - tako da ce se i tamo spremati hleb, mozda i burek. kafic dosta velik, restoran kao i sva ostala ugostiteljska objekta sa lepim prostorom u holu.
Screenshot (424).png
grafika-prokop-1 (1).jpg
prokop-kapaprojekt-nove-7.jpg
prokop-kapaprojekt-otvaranje-enterijer-01.jpg
prokop-kapaprojekt-otvaranje-naslovna.jpg
grafika-prokop-severa-fasada-scaled.jpg
grafika-prokop-juzna-fasada-scaled.jpg
grafika-prokop-1.jpg
grafika-prokop-2.jpg
 
Poslednja izmena:
Na prvi govorili o Prokopu, voditeljka pripremala nesto - i stvarno je ovo otvaranje mozda i zadnje sto nema svrhe da se otvara prvi peron, jedino je ostalo kao veci objekt severni portal, za koji nemamo nikakve planove sem onih zastarelih iz Cipovog projekta. Vucic pozvao Zivorada Lisica na otvaranje - jednog od prezivelih projektanta iz 70ih.
Screenshot (426).png
Screenshot (425).png
 
 
Odličan tekst gradnje, ovaj deo teksta objašnjava dosta toga:
Pomenute nivoe povezuju vertikalne i kose komunikacije za putnike i transport prtljaga sa stabilnim stepeništem i rampama, eskalatorima, konvejerima, putničkim i teretnim liftovima, kako je definisano u projektu iz 1998. godine.

Moj dosadašnji rezime Prokopa je - veliko poštovanje graditeljima pa i privatnom investitoru što je više nego korektno ispoštovao rokove i odradio ono što je dogovoreno.

Ali u isto vreme ogromna kritika infrastrukturi ŽS koja nije sposobna da postavi uslove za normalnu modernu stanicu nego vade projekte iz 1998e.
 
Zapravo, mislim da su trolejbusi kao sistem neefikasni jer sada postoje autobusi sa baterijom čija je cena manja od cene postavljanja i održavanja kontaktne mreže. Trole potoje još u Belorusiji, Rusiji, bivšem SSSR, kod nas i možda još po negde. Dok ih je mnoštvo većih gradova izbacilo kao sistem prevoza. Neka me neko demantuje ako grešim.
 
Trolejbuse koriste i Budimpešta, Bratislava i Prag i to Škoda trollino koji su zapravo Solarisi sa elektromotorima. Ove trole imaju i autonomiju od 12 km pa su istovremeno i hibrdini busevi.

Ne trebamo izmišljati toplu vodu već koristiti znanje i preneti praksu drugih. Kod nas je tendencija da se ide iz krajnosti u krajnost.

 
Vrh