И спојио си... Кнеза Милоша и Славију.
Један од најважнијих пројеката у Београду треба да буде спајање Мостара и Аутокоманде трамвајем. Онда нам је и 9-ка из Војводе Степе за 15 минута у Блоковима. Та веза ем што спаја Прокоп, ем даје потпуно нов квалитет трамвајској мрежи.
То би било компликованије због мукотрпне експропријације, али једно није у супротности са другим. Прокоп и треба да буде веће чвориште. За сада је слепо црево.
Pa pre par poruka sam već poslao kako to može da se uradi brzo i uglavnom bez eksproprijacija. Evo ponovo, sa izdvojenom samo jednom varjantom putanje. Skoro sve je na javnom zemljištu i uglavnom ide po postojećim ulicama.
Ne Surlan je onaj visoki sa bradom, ovaj je nekada bio direktor Beogradcvora, sada mislim da rukovodi metro BeogradОвај господин са дужом косом беше директор ИЖС?
овде има превелика висинска разлика где пруга излази из тунела па би врв боље било да се иде ДОбропољском, паралелним улицом ка аутопуту.Pa pre par poruka sam već poslao kako to može da se uradi brzo i uglavnom bez eksproprijacija. Evo ponovo, sa izdvojenom samo jednom varjantom putanje. Skoro sve je na javnom zemljištu i uglavnom ide po postojećim ulicama.
Један од најважнијих пројеката у Београду треба да буде спајање Мостара и Аутокоманде трамвајем. Онда нам је и 9-ка из Војводе Степе за 15 минута у Блоковима. Та веза ем што спаја Прокоп, ем даје потпуно нов квалитет трамвајској мрежи.
Zna li se koji će se lokali, ili čiji, otvoriti?Komercijalna ponuda je sledeca - cafe, 2xpriprema hrane, pekara, restoran, 4xmaloprodaja, 5xstandove - tako da ce imati neki ambijent, ali nikako da je ovo po nekom komercijalnom stnadardu. Najgore su prosle maloprodaje, bice guzve oko pekare, za restorant ce mo videti sta ce imati u ponudi. One 5 standovd najverovatnije neku brzu hranu?
Pogledajte prilog 176039
Yupp. Onda bi mogao da se aktivira i Stari železnički za tramvaj, mada verujem da će biti za železnicu.Kao (trenutni) stanovnik Vojvode Stepe ovo smatram vraški dobrim planom. Em bi se stizalo brže na NBG em bi konačno dobili krštenu vezu sa Prokopom, uostalom kao što si i napisao.
Danas je potrebno od ŽS NBG do Karađorđevog Parka 25-30 minuta 9kom što je preeeviše, zbog toga često presedam na Karađorđevom da bi "baru preskočio" BG:VOZ-om pod uslovom da se kockice slože, dešavalo se da izađem iz 9ke BG:VOZ kasni 10-15 minuta (još stalno uglavi dodatno u Prokopu) i na NBG uđem u isti tramvaj iz kojeg sam izašao kod Autokomande.
Mada obično sve funkcioniše, rešavanjem ovog dela trase konačno bi putovanje tramvajem postalo atraktivno, o vezi sa glavnom Žel. stanicom da ne pričamo.
Jedino bih tu pojačao Banjica-Slavija u špicu, jer dosta ljudi putuje do Hrama/Slavije, trebalo bi pojačati i 7cu malo, no onda treba razmišljati o rasterećenju Jurija Gagarina gradnjom još jednog tramvajskog pravca na NBG-u, ali to je već odavno potrebno tako da se uklapa u planovima.
Могли би да поруше БИП и ове старе куће, па да направе један велики плато испред станице, станични трг ка аутопуту
Pogledajte prilog 176057
овде има превелика висинска разлика где пруга излази из тунела па би врв боље било да се иде ДОбропољском, паралелним улицом ка аутопуту.
Мада она путања кроз прокоп би била супер
Kad si zadnji put prošao Zvečanskom?