Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

То што се спушта на перон ван зграде није неки проблем да непостоји суштински проблем: А то је раздвојени колосеци за Банат.

За људе који путују често или свакодневно мислим да то неће представљати никакакв проблем, а за оне који ретко или први пут може да буде извор стреса, ако промаше па оду на онај колосек за супротну страну. Ја не знам шта би било потребно да се сруши или избуши да би се Банатски колосеци приближили један другом.
 
То што се спушта на перон ван зграде није неки проблем да непостоји суштински проблем: А то је раздвојени колосеци за Банат.

За људе који путују често или свакодневно мислим да то неће представљати никакакв проблем, а за оне који ретко или први пут може да буде извор стреса, ако промаше па оду на онај колосек за супротну страну. Ја не знам шта би било потребно да се сруши или избуши да би се Банатски колосеци приближили један другом.

Не видим зашто би то био проблем. Зашто би путник отишао на другу страну? Перон I, колосек 1 и перон II, колосеци 2 и 3 су могући за долазак из Баната, а перон V, колосеци 8 и 9 и перон VI, колосек 10 су могући за одлазак за Банат.

Само још да коначно изграде прва два колосека и први перон...
 
Ја сам на Прокопу био нека 3-4 пута и сваки пут неко оде на други крај станице када хоће на БгВоз за Батају/Овчу јер на оним дисплејевима "долазак" и "одлазак" нешто велике. Сада су мало изменили боје бар на њима, а до пре ~40 дана је било скоро па исто.

Мжд би било боље да се то реши са Од - Београд Центар - До табелом уместо одлазак/долазак.
 
Trenutno Prokop ne funkcioniše u režimu u kome bi trebao da radi.
Sa prvog koloseka gde bi trebao da prolazi BGvoz kreće Soko za Novi Sad a to je zato sto fale 2 koloseka ispod ploče.
Isti ti Bg vozovi dolaze na koloseke koji su namenjeni unutrasnjem saobraćaju a ne bi trebalo da bude tako.
 
Ako se neko seća one konferencije za novinare na Prokopu, ne znam kojim više povodom kad i Varhelji bio u Beogradu...

Tom prilikom je na pitanje novinarke: "Kada će biti gotova stanica?" Ono Magare odgovorilo (uzmimo da se novinarka zove Irina, zaboravio sam)

"Irina", onako psihopatski utanjivši glas, "stanica je gotova... stanična zgrada još nije gotova, a stanica je gotova."

Ajde što je mokro, klizavo i nebezbedno na sve strane. Nego zaglušujuća buka gradilišta gotove stanice i ta rečenica koja mi odzvanja - pa stanica je gotova...

20230904_160801.jpg
20230904_160948.jpg
20230904_161419.jpg
20230904_161438.jpg
20230904_161518.jpg
20230904_161730.jpg
20230904_161924.jpg



Slike ne mogu dočarati tu buku svih mašina, režu beton, upada sva prašina, jedan prolaz ceo nije u funkciji, samo nemoj da pametuje neko pa normalno je treba uraditi i povezati liftove i pokretne stepenice + 2 koloseka, inače je gotova. Nek ode sam da oseti atmosferu gotovog. U onoj buci kad ne čuješ razglas i žuriš i kad ti je pažnja rasuta, pokidane gume za slepe... Očas posla se sapleteš o nešto.

Nek se radi i nek se završi, 5 puta zvanično otvarana stanica .. Samo Ono Magare kad bi moglo da začepi svoju pi..ustu gubicu i to je sve.
Samo njegove interpretacije bilo čega da ne slušam više. Od ekonomije preko Kosova do gotovih stanica.
 
Galeks:
Хоће ли се комплетна администрација и управа Железница Србије преселити овде или остају у старој згради?


Što bi se uopšte selili, ovako dobiju praznu novu zgradu za popunjavanje novih "radnih mesta" i "širenje poslovanja". Popuniće oni obe, ubeđen sam.
 
A imali smo stanicu u centru, lokomotivu i vagone sa kupejima, da izađeš na hodnik, zapališ cigar...
Jaoo a ona birtija na staroj stanici... pa popiješ kafu (pre ili posle vožnje, svejedno) za 50 dinara i rakiju za 70 pa zapališ cigar i gledaš te iste vagone i lokomotive...

Hoće li to biti na novoj stanici? :) :p
 
Ako se neko seća one konferencije za novinare na Prokopu, ne znam kojim više povodom kad i Varhelji bio u Beogradu...

Tom prilikom je na pitanje novinarke: "Kada će biti gotova stanica?" Ono Magare odgovorilo (uzmimo da se novinarka zove Irina, zaboravio sam)

"Irina", onako psihopatski utanjivši glas, "stanica je gotova... stanična zgrada još nije gotova, a stanica je gotova."

Ajde što je mokro, klizavo i nebezbedno na sve strane. Nego zaglušujuća buka gradilišta gotove stanice i ta rečenica koja mi odzvanja - pa stanica je gotova...

Pogledajte prilog 172080Pogledajte prilog 172081Pogledajte prilog 172082Pogledajte prilog 172083Pogledajte prilog 172084Pogledajte prilog 172085Pogledajte prilog 172087


Slike ne mogu dočarati tu buku svih mašina, režu beton, upada sva prašina, jedan prolaz ceo nije u funkciji, samo nemoj da pametuje neko pa normalno je treba uraditi i povezati liftove i pokretne stepenice + 2 koloseka, inače je gotova. Nek ode sam da oseti atmosferu gotovog. U onoj buci kad ne čuješ razglas i žuriš i kad ti je pažnja rasuta, pokidane gume za slepe... Očas posla se sapleteš o nešto.

Nek se radi i nek se završi, 5 puta zvanično otvarana stanica .. Samo Ono Magare kad bi moglo da začepi svoju pi..ustu gubicu i to je sve.
Samo njegove interpretacije bilo čega da ne slušam više. Od ekonomije preko Kosova do gotovih stanica.
Da li je moguće da ovo i dalje drndaju. Jesen dođe ja se ne oženi Prokop edition
 
...a tim parnim lokomotivama smo stizali brže (do Niša recimo)... a da ne govorim pouzdanije i bez kašnjenja! Železnica bila organizovana kao vojska... a sada kao pijanci iz te moje birtije :)

Nisam retrogradan, daleko od toga, ali me nervira demagogija a la - završili smo stanicu ali eto nismo staničnu zgradu... mož misliti...
 
Не бих шиљим, али судећи по недавном квадрокоптерском снимку, део објкеата око БИП је рашчишћен. Знате, све се више утврђујем у мисли да се метро неће десити, али да ће се десити некакво унапређење железнице - због експоа.

Са једне стране, то је логично, брже, мање кошта буџет, а могу солидни ефекти да се постигну.
 
Vrh