DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.016
- Pohvaljen
- 7.662
Dobro veče. Šta su to brisoleji?
Ni u jednom planu se ne spominje promena lokacije administracije i uprave. Jedino u SV postoji ideja da TPS Zemun bude i mesto gde će biti sva administracijaХоће ли се комплетна администрација и управа Железница Србије преселити овде или остају у старој згради?
Što da ne? Za SV se trenutno sve dešava u TPSu, idealna prilika da administracija bude na mestu gde su glavne operacije kompanijeA sto bi se SV selio u TPS bilo je price i za IZS u makis kulu pa nista
Našla bi se neka dobra duša, neki patriota, da se brine o njoj sa sve paternoster-om.A centrala zgrada da zvrlji prazna kad svi odu iz nje
Умањује "пропуст" мало сутра.Koliko sam shvatio koloseci 1 i 10 tj peroni broj 1 i 6 bi trebali biti namenjeni BG Vozu tako da to u neku ruku umanjuje propust. Da kazemo da gradska železnica ima neke svoje zasebne ulaze i perone koji se ne mešaju sa glavnim holom.
Valjda se meri nesto u metrima, sirina svih perona je nekih 100 m. U najgorem slucaju morace putnik da hod 160 m sto je sasvim o.k. Pogotovo sto nece kao u ceonim stanicama prvo morati da stigne do pocetka hola. Sve je o.k. i netreba praviti uzbunu sto su dva ulaza van hola. Ako su stvarno sa BG:voz, onda i nije neki propust sto je brza orijentacija putnicima omogucena. Mozda je cirkulacija i onim ljudima koji samo koriste gradsku zeleznicu i ovako laksa sto sa pvrog koloseka odma izlaze na cestnu mrezu. Kad posmatram situaciju na HBF Minhen, putnici S-Bahn i nefrekventiraju u vecem obimu hol zeleznice samo prolaze do izlaza/ulaza.Значи биће покретне степенице и нека додатна склепана надстрешница?
Аматерски приступ пројекту са већим замајавањем естетиком уз занемаривање функције.
Koloseci 1 i 10 prema planu i izvodenu radova imaju pokretne trake i liftove kao svi ostale. Trebalo bi vec sad da je vidljivo na prvom koloseku.Мени није о.к. што станична зграда, тј. хол није над свим степеништима/покретним тракама за приступ перонима.
То је крајње аматерско решење у рангу пољског тоалета и спољашњих степеница за спрат на кући.