Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Хоће ли се комплетна администрација и управа Железница Србије преселити овде или остају у старој згради?
Ni u jednom planu se ne spominje promena lokacije administracije i uprave. Jedino u SV postoji ideja da TPS Zemun bude i mesto gde će biti sva administracija
 
A sto bi se SV selio u TPS bilo je price i za IZS u makis kulu pa nista
 
Hoce li biti radova ispod ploce sem liftova i stepenica?

Ne znam da li su na plafonu neke fleke ili samo paucina, ali crni se svuda.
 
Kada bi neko napisao ''paneli'' umesto ''brisoleji'' bilo bi ''haha vidi seljaka, ne zna da postoji izraz za to, ne prati temu''.
Kada neko prihvati novopečeni standard i govor na forumu i napiše ''brisoleji'' onda bude ''haha, vidi ga, i ovaj se primio na termin brisoleji''.

Doduše verovatno zavisi i od toga ko piše, jer na ovom forumu neki mogu da pišu svašta i uvek će dobiti ovacije, a neki šta god da napišu, uvek će dobiti packe i kritike.
 
Paneli i brisoleji su dve potpuno različite stvari sa različitim funkcijama.
Inače brisolej je izraz koji se u srbiji koristi preko 20 godina nije apsolutno ništa nivo.

Jedino je sad upotrebljen maksimalno od strane svih zbog polemike o fasadi na Prokopu pa ga je to popularizovalo ovde zato sto je baš taj arhitektonski element bio u fokusu pažnje.
 
Poslednja izmena:
Мени је искрено више спорно што неће сви перони имати излаз из главног хола станице. Те украсне тарабљике нису битне.
 
Koliko sam shvatio koloseci 1 i 10 tj peroni broj 1 i 6 bi trebali biti namenjeni BG Vozu tako da to u neku ruku umanjuje propust. Da kazemo da gradska železnica ima neke svoje zasebne ulaze i perone koji se ne mešaju sa glavnim holom.
 
Па где ће бити ти улази, под ведрим небом и без покретних трака? Каква ће бити комуникација између та два улаза на те пероне? Са уласком и изласком из стничне зграде?
Мени је ово жешћи промашај из подилажења инвеститору без којег се у пракси могло.
 
Mislim da imaju pokretne stepenice
Jeste glupo sto mora da se prodje kroz hol stanice da bi se prešlo sa jednog ulaza na drugi.
 
Значи биће покретне степенице и нека додатна склепана надстрешница?
Аматерски приступ пројекту са већим замајавањем естетиком уз занемаривање функције.
 
Ja se sve slazem ali tako je koncipiran i Prokop sa levim i desnim banatskim kolosekom koji ulaze u stanicu na velikoj udaljenosti pa zato se dobijaju 2 koloseka gradske zeleznice na svakoj strani umesto da budu koloseci 9 i 10 ili koloseci 1 i 2 za Bg voz.
Meni je uvek bilo glupo sto iz svakog izlaza iz centralnog tunela gde se račvaju pravci imas pristup samo na 3 ili 4 koloseka u stanici Prokop umesto da sa svakog koloseka iz bilo kog pravca mozes da imas pristup na svih 10.

Takodje je glupo sto stanicna zgrada pokriva samo 8 koloseka od ukupno 10
 
Значи биће покретне степенице и нека додатна склепана надстрешница?
Аматерски приступ пројекту са већим замајавањем естетиком уз занемаривање функције.
Valjda se meri nesto u metrima, sirina svih perona je nekih 100 m. U najgorem slucaju morace putnik da hod 160 m sto je sasvim o.k. Pogotovo sto nece kao u ceonim stanicama prvo morati da stigne do pocetka hola. Sve je o.k. i netreba praviti uzbunu sto su dva ulaza van hola. Ako su stvarno sa BG:voz, onda i nije neki propust sto je brza orijentacija putnicima omogucena. Mozda je cirkulacija i onim ljudima koji samo koriste gradsku zeleznicu i ovako laksa sto sa pvrog koloseka odma izlaze na cestnu mrezu. Kad posmatram situaciju na HBF Minhen, putnici S-Bahn i nefrekventiraju u vecem obimu hol zeleznice samo prolaze do izlaza/ulaza.
 
Мени није о.к. што станична зграда, тј. хол није над свим степеништима/покретним тракама за приступ перонима.
То је крајње аматерско решење у рангу пољског тоалета и спољашњих степеница за спрат на кући.
 
Zavisi. Imaš i u svetu stanice gde pojedini peroni nemaju pristup iz glavne zgrade, već sam pominjao Wien Mitte. Doduše, tu nema a priori stanične zgrade, već je preko stanične ploče ogroman tržni centar, u kome, doduše, ima i železničkih "postrojenja" (blagajna i kancelarije + City Airport Train i city check-in za aerodrom, odakle se može pristupiti i peronima). A rekao sam i da je, zapravo, cela stanica ispod ogromnog bloka poslovnih zgrada, odakle koloseci izbijaju kroz otvoreni kanal.
 
Мени није о.к. што станична зграда, тј. хол није над свим степеништима/покретним тракама за приступ перонима.
То је крајње аматерско решење у рангу пољског тоалета и спољашњих степеница за спрат на кући.
Koloseci 1 i 10 prema planu i izvodenu radova imaju pokretne trake i liftove kao svi ostale. Trebalo bi vec sad da je vidljivo na prvom koloseku.
 
Da za 10 kolosek uopste nije bilo moguce da budu u holu (bidi plan). Za 1 kolosek imamo jedan lepi trg ispred sto mislim i nije tako lose.
Screenshot 2023-09-01 135541.jpg
 
Vrh