Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Zašto bi se išta rotiralo, ljudi o čemu pričate? Zašto bi neko rotirao stotine elemenata na fasadi? Kakve veze to ima sa rokom?

Montirano je po projektu a zašto je nako tako projektovao to već ne znam.
Bilo je planirano da se svi brisoleji zarotiraju manuelno (nisu motorizovani) tako da dva brisoleja čine V (ka spoljašnjosti) i tako ne bi bilo prozirno ni sa jedne tačke gledišta. U tom položaju bi bili fiksirani. Koliko sam ja shvatio iz priče, odustali su od te ideje i montirali ih drugačije i nije moguća promena položaja sada bez skidanja svega. Odustalo se zbog roka koji je dat, a i manjka volje i novca.
Nadam se da možemo da završimo ovu priču, ostaje kako jeste i to je finalno
 
Zašto bi se išta rotiralo, ljudi o čemu pričate? Zašto bi neko rotirao stotine elemenata na fasadi? Kakve veze to ima sa rokom?

Montirano je po projektu a zašto je nako tako projektovao to već ne znam.
Da bi se tematski uklopilo sa ostalim stanicama - u NS onaj kokosinjac na ulazu, u BGD taraba, u Nisu ce verovatno biti neki heklani milje ili cilim
 
Moжда је било на претходним странама, да ли се планира слање линија које иду ауто путем ка станици Прокоп?
 
Pisano godinama unazad i kačeni planovi. Kada se uradi pristup iz pravca autoputa, biće preusmerene i linije gradskog prevoza sa autoputa da svraćaju tuda.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Па хоће ли бити преусмерене (маше чика из 40 и 41, којима је то мање скретање него за 17 и 18)?
 
Ok, sad sam apsolutno ubeđen da su diletanti projektovali ovo:
Screenshot_20230907_171035_YouTube.jpg


Greda u visini glave/grudi skoro celom širinom koloseka??? Nisu mogli stub da stave ispod? I ne, ne zanima me ako je pothodnik ispod, bolje stub u pothodniku nego ovo vešanje preko celog perona. Još zakačeno na spoljni deo grede....
 
Bilo je planirano da se svi brisoleji zarotiraju manuelno (nisu motorizovani) tako da dva brisoleja čine V (ka spoljašnjosti) i tako ne bi bilo prozirno ni sa jedne tačke gledišta. U tom položaju bi bili fiksirani. Koliko sam ja shvatio iz priče, odustali su od te ideje i montirali ih drugačije i nije moguća promena položaja sada bez skidanja svega. Odustalo se zbog roka koji je dat, a i manjka volje i novca.
Nadam se da možemo da završimo ovu priču, ostaje kako jeste i to je finalno
Razočaravajuće, ali očekivano. Treba da ih je sramota.
 
Sramota? Političare koji nas kradu već decenijama naveliko ili "investitora" koji je dobio zemljište višestruko vrednije od staničnog hola koji gradi dok gleda kako još više da uštedi?

No, mene od estetike trenutno mnogo više brine glupost u funkcionalno (i ne daj bože životno) bitnim stvarima. Da se samocitiram sa teme o modernizaciji (iz poslednjeg videa o Prokopu)
Ok, sad sam apsolutno ubeđen da su diletanti projektovali ovo:
Pogledajte prilog 172353

Greda u visini glave/grudi skoro celom širinom perona??? Nisu mogli stub da stave ispod? I ne, ne zanima me ako je pothodnik ispod, bolje stub u pothodniku nego ovo vešanje preko celog perona. Još zakačeno na spoljni deo grede....
 
Deluje kao neko privremeno rešenje dok se završi montaža.
Привремено решење је било док је конструкција покретне траке висила на ланцима. Сложио бих се да је ово, нажалост, трајно решење.
 
Ok, sad sam apsolutno ubeđen da su diletanti projektovali ovo:
Pogledajte prilog 172353

Greda u visini glave/grudi skoro celom širinom koloseka??? Nisu mogli stub da stave ispod? I ne, ne zanima me ako je pothodnik ispod, bolje stub u pothodniku nego ovo vešanje preko celog perona. Još zakačeno na spoljni deo grede....
Prvo mi se učinilo da si to slikao, ali ako se ne varam ti si pokupio screenshot sa video snimka ili? :)

Koliko će takvih travelatora da bude po peronu? Ako će biti dva onda ovakva konstrukcija ima smisla, ovde vidimo tek jedan travelator postavljen, drugi treba ovde bliži perspektivi na praznom delu grede. A i ugao slikanja je takav da se čini da je ovo po celoj širini perona što mislim da ipak nije.
 
Da, screenshot je, iz videa odmah iznad mog posta. Neće biti drugog travelatora, nekad je bio predviđen, ali po ovom projektu ide jedan, a rupu gde bi trebalo da ide mehanizam su zabetonirali tako da sad ne postoji ni mogućnost više da se doda još jedan. Što se tačne širine tiče, ovaj ram je zakačen na spoljni deo greda iznad, tako da je širi od stubova na peronu. Nije samo problem nepotrebno zauzimanje širine perona, već pozicija gde neko lako može da se nabije. Biću uskoro na Prokopu, pa šaljem slike iz više uglova.
 
Da, screenshot je, iz videa odmah iznad mog posta. Neće biti drugog travelatora, nekad je bio predviđen, ali po ovom projektu ide jedan, a rupu gde bi trebalo da ide mehanizam su zabetonirali tako da sad ne postoji ni mogućnost više da se doda još jedan. Što se tačne širine tiče, ovaj ram je zakačen na spoljni deo greda iznad, tako da je širi od stubova na peronu. Nije samo problem nepotrebno zauzimanje širine perona, već pozicija gde neko lako može da se nabije. Biću uskoro na Prokopu, pa šaljem slike iz više uglova.
Evo pogledao sam još onaj video snimak, ima jedan bolji ugao na 4:18 (slika dole). Ima više nego dovoljno mesta za sigurno pešačenje sa obe strane noseće konstrukcije. A ovo što neće da dodaju drugi travelator iako je očigledno predivđeno mesto za to... no comment.

1694256902459.png
 
Па додаће га некад, али неће стићи пре ово, још једно у низу отварање.
 
Vrh