Dok je samo bila ploča i ništa drugo, kukalo se kako na stanici ne postoji ništa. Kada je ubačen automat za grickalice i piće, kukalo se kako je potrebno da se ima ljudski čekaonica i neki kafić gde bi mogla da se popije kafa. Kada je to dobijeno, spominjana je pošta / bankomat. To je dobijeno, bankomat, ali je vrlo brzo i uklonjen, jer se brzo i pokvario. Posle je spominjano kako je potrebno da se ima neka prodavnica sa prehrambenom rodobom. Sada kada se gradi stanična zgrada, za koju su neki pričali da je potrebna, krenula priča koja ide u smeru da i nije potrebna prodavnica prehrambene robe.
Hajde da ponovim stav koji će deliti jako mnogo tih "kukača". Da bi Prokop bio funkcionalna važnija železnička stanica, minimalno bi bilo:
1) Da BG:VOZ 1 ide na svakih 15 minuta ceo dan, jedino možda kasno uveče vikendom i praznikom da se toleriše ređe, ali opet ne ređe od svakih pola sata.
2) Da ispred stanice ima bar po jedna linija GSP makar autobusa usmerena na minimum sve 4 strane sveta koja ide minimum do kraja kompaktno naseljenog dela grada sa intervalom ne većim od 15 minuta čak ni rano ujutru, kasno uveče ni praznikom.
3) Čekaonica sa šalterima sposobna da istovremeno primi bar nekoliko stotina putnika.
4) WC (jedna od retkih stvari koja uz osvetljenje stvarno ima).
5) Značajno poboljšanje pešačko biciklistučkih prilaza posebno ka autoputu i kliničkom centru.
6) Kompletna minimalna uslužna zona u kojoj bi se nalazili pošta, prodavnica, kafići, restorani, kiosk, pekara, turistički informativni centar.
Kako nije vezan za "prirodne" pravce kretanja, uspešnost Prokopa zavisi upravo od dopunaskih projekata, a ovo je apsolutni i još nedostignuti minimum. Taj minimum se neće dostignuti prostim završetkom stanične zgrade! Čak po BG:VOZ imamo težnju ozbiljnog pogoršanja. Ako bi s neba pala pismena vlast, željna da se minimalno uobliči Prokop kao saobraćajno čvorište, vrlo ozbiljan rezultat bi postigla za manje od pola godine!