Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Znam, znam celu priču i oko odnosa investitora i trgovinskih lanaca, da je novi menadžment "Idee" na krv i nož i sa Grujom i sa Matićem, pa su dobili šut-kartu i iz "Delta Sitija" i iz "Ušća", a u "BeoShopping" nisu ni prismrdeli.
Ostaje da vidimo ko će kupiti majku-firmu u Hrvatskoj, pa ćemo znati šta može biti ovde.

Elem, i dalje mislim da je najzanimljivije rešenje preduzeto u "Wien Mitte" u Beču, gde je cela stanica podzemna (U Bahn je direktno ispod portala, a S Bahn i brzi voz za aerodrom, "City Airport Train", čitav blok dalje, ali su ispod poslovnih zgrada celom dužinom prolazi), pri čemu je tržni centar (kome ima sada već 10 godina) ogromnom površinom na nadzemnim etažama i ima veliki "Spar". Povezan je podzemnim hodnikom sa drugim, starijim delom tržnog centra (u zgradi na drugoj strani ulice), u kome se nalazi bioskop.

No, svakako daleko manje atraktivno, no delimično primenljivo rešenje u tom smislu bi funkcionisalo samo u "Vukovom spomeniku". Tamo imaju podosta praznog prostora i onaj nesrećni raspad od tržnjaka.
 
Znam, znam celu priču i oko odnosa investitora i trgovinskih lanaca, da je novi menadžment "Idee" na krv i nož i sa Grujom i sa Matićem, pa su dobili šut-kartu i iz "Delta Sitija" i iz "Ušća", a u "BeoShopping" nisu ni prismrdeli.
U Delti je Maxi tu od otvaranja, a iz Ušća jesu dobili šut kartu
 
Da li postoji podatak koliko Prokop dnevno ima putnika?
 
Da li nekome deluje kao da će ovi "zglobovi" moći da se pomeraju?

prkp1.png


Izvor:
 
Deluje kao da bi mogli da se povežu nekom polugom i funkcionišu kao žaluzine. Verovatno uz neki motor. Sumnjam da bi se cimali za takve stvari. Ali mislim da je samo L profil fiksiran sa 3 vijka.
 
Kad su već hteli da naprave neku dinamiku sa fasadom, bolje da su radili nešto po uzoru na Kineski kulturni centar na NBG, nego ovo čudo...

Ali kasno je sad.

Nadam se da nije kasno za neki veliki sat iznad ulaza.
 
Fasada nove stanice polako ali sigurno pocinje da lici na veliki promasaj, daleko losije izgleda nego na renderu, uske i identicne letvice, jednobojne iako je na slikama delovalo da cemo da dobijemo dve nijanse, kao i da ce da budu znatno sire i nema nista od rotiranja da bar malo ublaze los utisak. Jedini spas bi moglo da bude neka tamna pozadina iza njih, kao sto je neko vec spominjao pre nekoliko dana ovde. Kao sto vidi na ovoj fotki, taman deo iznad stakla je mnogo bolji estetski od gornjeg dela koji se direktno oslanja na nosecu belu konstrukciju:

Screenshot_3.jpg
 
Изгледа топ, али функција ће бити само за трунку боља, пошто добијамо нову шалтер салу из које може одмах да се сиђе на сваки колосек.
 
A kako su planirali šaltere dugih (budućih) operatera?
Nisam putovao vozom mnogo po Evropi, ali koliko sam video ima rešenja i sa zajedničkim salama, slično avijaciji a ima i varijanti da drugi operateri iznajmljuju posebne lokale na stanici.
 
Po poslednji put brisoleji nisu u finalnoj poziciji. Još nisu zarotirani kako treba da budu i kako sam ja video u planovima koji su mi prikazani.
Ne vredi Boki. Većina ne obradi ono što pročita. Ja nisam bio u prilici da vidim planove, ali ne vidim razlog da ti ne poverujem još posle prvog puta, kada si naglasio da ti je rečeno da će doći do rotacije "žaluzina" (😉) i da si bio u prilici da lično vidiš planove.
 
A kako su planirali šaltere dugih (budućih) operatera?
Nisam putovao vozom mnogo po Evropi, ali koliko sam video ima rešenja i sa zajedničkim salama, slično avijaciji a ima i varijanti da drugi operateri iznajmljuju posebne lokale na stanici.
Којих других оператера? Неће тога никада бити.
 
Vrh