Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Онда треба набавити још гарнитура. Нек продуже онда Вршачки макар до Земуна, да се користи пролазност новог чвора.
 
за вршачки има довољно простора да се продужи до Земуна са постојећим редом вожње и бројем гарнитура
 
Онда треба набавити још гарнитура. Нек продуже онда Вршачки макар до Земуна, да се користи пролазност новог чвора.

60% гарнитура старих 5-10 година које су направљене да трају минимум 20-30 година не ради и ти би да набављаш нове гарнитуре?
 
60% гарнитура старих 5-10 година које су направљене да трају минимум 20-30 година не ради и ти би да набављаш нове гарнитуре?
Čekaj dal si ozbiljan sad. Hoces da kazes da je 60% flirtova van upotrebe? Ozbilno pitam, nije provokacija.
 
60% гарнитура старих 5-10 година које су направљене да трају минимум 20-30 година не ради и ти би да набављаш нове гарнитуре?
I jedan i drugi ste u pravu. Ako vršački voz staje na Novom Beogradu, a Šabački na Karađorđevom parku i Vukovom spomeniku, ostvaruje se strateška konkurentnost takve usluge. Tačno je da u Srbiji imamo paradoks kombinacije ogromnih ulaganja u železnice, a istovremeno uništavanja iste. Vrednost i kvalitet materijalnih resursa raste, a vrednost i kvalitet ponuđenih usluga i ljudskih resursa opada.

Ali, hajde da se pravimo da neko sa pozicija donšenja odluka ima samokritičnost, i negde sluša ili čita ovaj forum i druga mesta sa kritikama i predlozima, pa uzme u tehničko razmatranje. Depoe imamo Ruma i Vršac, u koje se moraju vratiti garniture. Vreme putovanja u jednom smeru 3:40+1:45 + 15 minuta u Prokopu zbog nadoknada mogućih kašnjenja = 5 sati 40 minuta. Ako polazak obavlja vršačka garnitura, ostvarivo je napraviti jutarnji voz iz Vršca i Vukovog Spomenika za Šabac i Zvornik, i popodnevni iz Zvornika i Šabca za Vukov spomenik i Vršac. Ali, tada ta vršačka garnitura ne bi mogla da obavlja polaske između Beograda i Vršca tipa između 8:00 i 17:00 dok se ne vrati iz Zvornika. Ako hoćemo da nadoknadimo disbalans tako što rumska garnitura ode za Vršac, Od Rume do Zvornika je 2:20, što znači 2:20+5:40+5:40+2:20 = 16 sati u kretanju, + minimum 3 sata u stajanjima na krajnjim stanicama, sa 5 i manje sati ostalih na noćno održavanje, što je na granici tehničke održivosti. Ako bi skratili do Šapca ili Loznice, nekako bi i moglo biti tehnički održivo. Drugi koncept za jutarnju iz Zvornika i večernju za Zvornik je sa vršačkom garniturom koja spava u Zvorniku, a ima dnevni pregled, servisiranje i namirivanje u Vršcu.

Odnosno, nije nemoguće, ali je verovatnije da bi to bilo par polazaka nego celovitija usluga regionalnog transporta.
 
I jedan i drugi ste u pravu. Ako vršački voz staje na Novom Beogradu, a Šabački na Karađorđevom parku i Vukovom spomeniku, ostvaruje se strateška konkurentnost takve usluge. Tačno je da u Srbiji imamo paradoks kombinacije ogromnih ulaganja u železnice, a istovremeno uništavanja iste. Vrednost i kvalitet materijalnih resursa raste, a vrednost i kvalitet ponuđenih usluga i ljudskih resursa opada.

Ali, hajde da se pravimo da neko sa pozicija donšenja odluka ima samokritičnost, i negde sluša ili čita ovaj forum i druga mesta sa kritikama i predlozima, pa uzme u tehničko razmatranje. Depoe imamo Ruma i Vršac, u koje se moraju vratiti garniture. Vreme putovanja u jednom smeru 3:40+1:45 + 15 minuta u Prokopu zbog nadoknada mogućih kašnjenja = 5 sati 40 minuta. Ako polazak obavlja vršačka garnitura, ostvarivo je napraviti jutarnji voz iz Vršca i Vukovog Spomenika za Šabac i Zvornik, i popodnevni iz Zvornika i Šabca za Vukov spomenik i Vršac. Ali, tada ta vršačka garnitura ne bi mogla da obavlja polaske između Beograda i Vršca tipa između 8:00 i 17:00 dok se ne vrati iz Zvornika. Ako hoćemo da nadoknadimo disbalans tako što rumska garnitura ode za Vršac, Od Rume do Zvornika je 2:20, što znači 2:20+5:40+5:40+2:20 = 16 sati u kretanju, + minimum 3 sata u stajanjima na krajnjim stanicama, sa 5 i manje sati ostalih na noćno održavanje, što je na granici tehničke održivosti. Ako bi skratili do Šapca ili Loznice, nekako bi i moglo biti tehnički održivo. Drugi koncept za jutarnju iz Zvornika i večernju za Zvornik je sa vršačkom garniturom koja spava u Zvorniku, a ima dnevni pregled, servisiranje i namirivanje u Vršcu.

Odnosno, nije nemoguće, ali je verovatnije da bi to bilo par polazaka nego celovitija usluga regionalnog transporta.
Imamo pitanje i da li garnitura može voziti toliko sa punim rezervoarom.
Druga stvar, mislim da stvarno nema putnika koji bi išli sa jednog kraja na drugi (mislim recimo Loznica-Vršac itd. )
Lično bih uradio da Zvornički ide do Pančeva, a Vršački do Zemuna. Time se ne menjaju puno obrti a pokrivaju se sva putovanja. Druga opcija je nameštanje presedanja.
 
zeleznicka-stanica-prokop-230329-01.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-02.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-03.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-04.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-05.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-06.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-07.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-08.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-09.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-10.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-11.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-12.jpg

zeleznicka-stanica-prokop-230329-13.jpg
 
Да ли има нека скица како ће перони бити повезани са станичном зградом? Покретне степенице, лифтови итд.
 
Lično bih uradio da Zvornički ide do Pančeva, a Vršački do Zemuna. Time se ne menjaju puno obrti a pokrivaju se sva putovanja. Druga opcija je nameštanje presedanja.
зворничком је довољно сада како је, нема потребе да иде до Панчева. али да вршачи треба да иде до Земуна, треба
 
Imamo pitanje i da li garnitura može voziti toliko sa punim rezervoarom.
Šinska dizel vozila se obično projektuju sa takvim rezervoarom da im je dovoljno jedno punjenje dnevno. Ako neko ima tačan podatak može da me ispravi.
Druga stvar, mislim da stvarno nema putnika koji bi išli sa jednog kraja na drugi (mislim recimo Loznica-Vršac itd. )
Putnici sa kraja na kraj nisu važni. Važno je koriščenje prednosti prolaznog čvora. Sa takvom vezom, Južni Banat dobija dobru neposrednu vezu sa približno 1/3 Beograda preko Novog Beograda, Tošinog Bunara i Zemuna. Mačva i Srem dobijaju mnogo više vezom sa približno 2/3 Beograda preko Karađorđevog parka, Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta.
Lično bih uradio da Zvornički ide do Pančeva, a Vršački do Zemuna. Time se ne menjaju puno obrti a pokrivaju se sva putovanja. Druga opcija je nameštanje presedanja.
To je eventualno 2 umesto 1 par vozova Zemun-Pančevo, ali suludo je na elektrifikovanoj pruzi sa tunelom tu vezu forsirati kratkim dizelmotornim vozovima. Drugo, cilj takvog prolaznog voza je upravo da se vozovi pune i prazne na glavnim stanicama, i celom dužinom linije budu puni. Treće, ovde imamo i pitanje nepretrpavanja trasama i što optimalnije korišćenje propusne moći ove pruge.

Evo kako bi to izgledalo bez i jedne nove aktivne garniture više, samo sa prebacivanjem jedne garniture iz Zvornika u Vršac. Dobijamo dva para vozova za Zvornik, oba preko Vuka, oba dnevna, ni jedan "vampir".

Smer Vršac-Pančevo-Beograd-Šabac-Loznica-Zvornik.
garnitura 1garnitura 2garnitura 1garnitura 1garnitura 3 garnitura 1
Vršac4:406:109:1014:0015:2018:40
Pančevo gl.5:557:2510:2515:1516:3519:05
Vukov spom.6:147.4410:4415:3416:5420:14
Prokop6:207:5010:5015:4017:0020:20
Prokop8:0517:15
Šabac9:5519:05
Šabac10:1019:20
Loznica11:1520:25
Zvornik11:4520:55

Smer Zvornik-Loznica-Šabac-Beograd-Pančevo-Vršac
Garnitura 1Garnitura 3Garnitura 1Garnitura 1Garnitura 2 Garnitura 1
Zvornik5:0513:10
Loznica5:3513:40
Šabac6:4014:45
Šabac6:5515:00
Prokop8:4516:50
Prokop6:509:0011:2016:0017:0520:45
Vukov spom.6:569:0611:2616:0617:1120:51
Pančevo gl.7:159:2511:4516:2517:3021:10
Vršac8:3010:4013:0017:4018:4522:25
 
Kad su već sasvim pametno napravili kosine na krovu, tako da su krovni prozori ka severu, tako da daju puno svetla ali ne i efekat pregrevanja, te iste kosine ispred krovnih prozora a koje su okrenute ka jugu bi bilo pametno da iskoriste za postavljanje solarnih panela - mogu fotovoltaici i par redova solarnih toplotnih kolektora i imali bi sasvim lepu uštedu energije.
 
Šinska dizel vozila se obično projektuju sa takvim rezervoarom da im je dovoljno jedno punjenje dnevno. Ako neko ima tačan podatak može da me ispravi.

Putnici sa kraja na kraj nisu važni. Važno je koriščenje prednosti prolaznog čvora. Sa takvom vezom, Južni Banat dobija dobru neposrednu vezu sa približno 1/3 Beograda preko Novog Beograda, Tošinog Bunara i Zemuna. Mačva i Srem dobijaju mnogo više vezom sa približno 2/3 Beograda preko Karađorđevog parka, Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta.

To je eventualno 2 umesto 1 par vozova Zemun-Pančevo, ali suludo je na elektrifikovanoj pruzi sa tunelom tu vezu forsirati kratkim dizelmotornim vozovima. Drugo, cilj takvog prolaznog voza je upravo da se vozovi pune i prazne na glavnim stanicama, i celom dužinom linije budu puni. Treće, ovde imamo i pitanje nepretrpavanja trasama i što optimalnije korišćenje propusne moći ove pruge.

Evo kako bi to izgledalo bez i jedne nove aktivne garniture više, samo sa prebacivanjem jedne garniture iz Zvornika u Vršac. Dobijamo dva para vozova za Zvornik, oba preko Vuka, oba dnevna, ni jedan "vampir".

Smer Vršac-Pančevo-Beograd-Šabac-Loznica-Zvornik.
garnitura 1garnitura 2garnitura 1garnitura 1garnitura 3garnitura 1
Vršac4:406:109:1014:0015:2018:40
Pančevo gl.5:557:2510:2515:1516:3519:05
Vukov spom.6:147.4410:4415:3416:5420:14
Prokop6:207:5010:5015:4017:0020:20
Prokop8:0517:15
Šabac9:5519:05
Šabac10:1019:20
Loznica11:1520:25
Zvornik11:4520:55

Smer Zvornik-Loznica-Šabac-Beograd-Pančevo-Vršac
Garnitura 1Garnitura 3Garnitura 1Garnitura 1Garnitura 2Garnitura 1
Zvornik5:0513:10
Loznica5:3513:40
Šabac6:4014:45
Šabac6:5515:00
Prokop8:4516:50
Prokop6:509:0011:2016:0017:0520:45
Vukov spom.6:569:0611:2616:0617:1120:51
Pančevo gl.7:159:2511:4516:2517:3021:10
Vršac8:3010:4013:0017:4018:4522:25
Ово је одличан предлог и значио би путницима из Подриња да могу да користе воз за свакодневна путовања. Ако може Игор да пребаци ово у тему о железници да не гуши о.
 
Ekspresno odrađeno, sada je skelet krova iznad hola praktično gotov. Ide sada konstrukcija još na tri mesta prema spoljnoj ivici objekta i to je to što se tiče tog skeleta koji drži krovne panele, ovo se trenutno radi:

1680458053145.png
 
Vrh