Para ima ali se nenamenski troše.Kako se glatko i lepo gradi kad se ima para i interesa to drugo sam morao da dodam jer uglavnom se ima para ali odu gde ne treba).
Онда треба набавити још гарнитура. Нек продуже онда Вршачки макар до Земуна, да се користи пролазност новог чвора.
Čekaj dal si ozbiljan sad. Hoces da kazes da je 60% flirtova van upotrebe? Ozbilno pitam, nije provokacija.60% гарнитура старих 5-10 година које су направљене да трају минимум 20-30 година не ради и ти би да набављаш нове гарнитуре?
Ne.Čekaj dal si ozbiljan sad. Hoces da kazes da je 60% flirtova van upotrebe? Ozbilno pitam, nije provokacija.
I jedan i drugi ste u pravu. Ako vršački voz staje na Novom Beogradu, a Šabački na Karađorđevom parku i Vukovom spomeniku, ostvaruje se strateška konkurentnost takve usluge. Tačno je da u Srbiji imamo paradoks kombinacije ogromnih ulaganja u železnice, a istovremeno uništavanja iste. Vrednost i kvalitet materijalnih resursa raste, a vrednost i kvalitet ponuđenih usluga i ljudskih resursa opada.60% гарнитура старих 5-10 година које су направљене да трају минимум 20-30 година не ради и ти би да набављаш нове гарнитуре?
Imamo pitanje i da li garnitura može voziti toliko sa punim rezervoarom.I jedan i drugi ste u pravu. Ako vršački voz staje na Novom Beogradu, a Šabački na Karađorđevom parku i Vukovom spomeniku, ostvaruje se strateška konkurentnost takve usluge. Tačno je da u Srbiji imamo paradoks kombinacije ogromnih ulaganja u železnice, a istovremeno uništavanja iste. Vrednost i kvalitet materijalnih resursa raste, a vrednost i kvalitet ponuđenih usluga i ljudskih resursa opada.
Ali, hajde da se pravimo da neko sa pozicija donšenja odluka ima samokritičnost, i negde sluša ili čita ovaj forum i druga mesta sa kritikama i predlozima, pa uzme u tehničko razmatranje. Depoe imamo Ruma i Vršac, u koje se moraju vratiti garniture. Vreme putovanja u jednom smeru 3:40+1:45 + 15 minuta u Prokopu zbog nadoknada mogućih kašnjenja = 5 sati 40 minuta. Ako polazak obavlja vršačka garnitura, ostvarivo je napraviti jutarnji voz iz Vršca i Vukovog Spomenika za Šabac i Zvornik, i popodnevni iz Zvornika i Šabca za Vukov spomenik i Vršac. Ali, tada ta vršačka garnitura ne bi mogla da obavlja polaske između Beograda i Vršca tipa između 8:00 i 17:00 dok se ne vrati iz Zvornika. Ako hoćemo da nadoknadimo disbalans tako što rumska garnitura ode za Vršac, Od Rume do Zvornika je 2:20, što znači 2:20+5:40+5:40+2:20 = 16 sati u kretanju, + minimum 3 sata u stajanjima na krajnjim stanicama, sa 5 i manje sati ostalih na noćno održavanje, što je na granici tehničke održivosti. Ako bi skratili do Šapca ili Loznice, nekako bi i moglo biti tehnički održivo. Drugi koncept za jutarnju iz Zvornika i večernju za Zvornik je sa vršačkom garniturom koja spava u Zvorniku, a ima dnevni pregled, servisiranje i namirivanje u Vršcu.
Odnosno, nije nemoguće, ali je verovatnije da bi to bilo par polazaka nego celovitija usluga regionalnog transporta.
зворничком је довољно сада како је, нема потребе да иде до Панчева. али да вршачи треба да иде до Земуна, требаLično bih uradio da Zvornički ide do Pančeva, a Vršački do Zemuna. Time se ne menjaju puno obrti a pokrivaju se sva putovanja. Druga opcija je nameštanje presedanja.
Šinska dizel vozila se obično projektuju sa takvim rezervoarom da im je dovoljno jedno punjenje dnevno. Ako neko ima tačan podatak može da me ispravi.Imamo pitanje i da li garnitura može voziti toliko sa punim rezervoarom.
Putnici sa kraja na kraj nisu važni. Važno je koriščenje prednosti prolaznog čvora. Sa takvom vezom, Južni Banat dobija dobru neposrednu vezu sa približno 1/3 Beograda preko Novog Beograda, Tošinog Bunara i Zemuna. Mačva i Srem dobijaju mnogo više vezom sa približno 2/3 Beograda preko Karađorđevog parka, Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta.Druga stvar, mislim da stvarno nema putnika koji bi išli sa jednog kraja na drugi (mislim recimo Loznica-Vršac itd. )
To je eventualno 2 umesto 1 par vozova Zemun-Pančevo, ali suludo je na elektrifikovanoj pruzi sa tunelom tu vezu forsirati kratkim dizelmotornim vozovima. Drugo, cilj takvog prolaznog voza je upravo da se vozovi pune i prazne na glavnim stanicama, i celom dužinom linije budu puni. Treće, ovde imamo i pitanje nepretrpavanja trasama i što optimalnije korišćenje propusne moći ove pruge.Lično bih uradio da Zvornički ide do Pančeva, a Vršački do Zemuna. Time se ne menjaju puno obrti a pokrivaju se sva putovanja. Druga opcija je nameštanje presedanja.
garnitura 1 | garnitura 2 | garnitura 1 | garnitura 1 | garnitura 3 | garnitura 1 | |
Vršac | 4:40 | 6:10 | 9:10 | 14:00 | 15:20 | 18:40 |
Pančevo gl. | 5:55 | 7:25 | 10:25 | 15:15 | 16:35 | 19:05 |
Vukov spom. | 6:14 | 7.44 | 10:44 | 15:34 | 16:54 | 20:14 |
Prokop | 6:20 | 7:50 | 10:50 | 15:40 | 17:00 | 20:20 |
Prokop | 8:05 | 17:15 | ||||
Šabac | 9:55 | 19:05 | ||||
Šabac | 10:10 | 19:20 | ||||
Loznica | 11:15 | 20:25 | ||||
Zvornik | 11:45 | 20:55 |
Garnitura 1 | Garnitura 3 | Garnitura 1 | Garnitura 1 | Garnitura 2 | Garnitura 1 | |
Zvornik | 5:05 | 13:10 | ||||
Loznica | 5:35 | 13:40 | ||||
Šabac | 6:40 | 14:45 | ||||
Šabac | 6:55 | 15:00 | ||||
Prokop | 8:45 | 16:50 | ||||
Prokop | 6:50 | 9:00 | 11:20 | 16:00 | 17:05 | 20:45 |
Vukov spom. | 6:56 | 9:06 | 11:26 | 16:06 | 17:11 | 20:51 |
Pančevo gl. | 7:15 | 9:25 | 11:45 | 16:25 | 17:30 | 21:10 |
Vršac | 8:30 | 10:40 | 13:00 | 17:40 | 18:45 | 22:25 |
Ово је одличан предлог и значио би путницима из Подриња да могу да користе воз за свакодневна путовања. Ако може Игор да пребаци ово у тему о железници да не гуши о.Šinska dizel vozila se obično projektuju sa takvim rezervoarom da im je dovoljno jedno punjenje dnevno. Ako neko ima tačan podatak može da me ispravi.
Putnici sa kraja na kraj nisu važni. Važno je koriščenje prednosti prolaznog čvora. Sa takvom vezom, Južni Banat dobija dobru neposrednu vezu sa približno 1/3 Beograda preko Novog Beograda, Tošinog Bunara i Zemuna. Mačva i Srem dobijaju mnogo više vezom sa približno 2/3 Beograda preko Karađorđevog parka, Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta.
To je eventualno 2 umesto 1 par vozova Zemun-Pančevo, ali suludo je na elektrifikovanoj pruzi sa tunelom tu vezu forsirati kratkim dizelmotornim vozovima. Drugo, cilj takvog prolaznog voza je upravo da se vozovi pune i prazne na glavnim stanicama, i celom dužinom linije budu puni. Treće, ovde imamo i pitanje nepretrpavanja trasama i što optimalnije korišćenje propusne moći ove pruge.
Evo kako bi to izgledalo bez i jedne nove aktivne garniture više, samo sa prebacivanjem jedne garniture iz Zvornika u Vršac. Dobijamo dva para vozova za Zvornik, oba preko Vuka, oba dnevna, ni jedan "vampir".
Smer Vršac-Pančevo-Beograd-Šabac-Loznica-Zvornik.
garnitura 1 garnitura 2 garnitura 1 garnitura 1 garnitura 3 garnitura 1 Vršac 4:40 6:10 9:10 14:00 15:20 18:40 Pančevo gl. 5:55 7:25 10:25 15:15 16:35 19:05 Vukov spom. 6:14 7.44 10:44 15:34 16:54 20:14 Prokop 6:20 7:50 10:50 15:40 17:00 20:20 Prokop 8:05 17:15 Šabac 9:55 19:05 Šabac 10:10 19:20 Loznica 11:15 20:25 Zvornik 11:45 20:55
Smer Zvornik-Loznica-Šabac-Beograd-Pančevo-Vršac
Garnitura 1 Garnitura 3 Garnitura 1 Garnitura 1 Garnitura 2 Garnitura 1 Zvornik 5:05 13:10 Loznica 5:35 13:40 Šabac 6:40 14:45 Šabac 6:55 15:00 Prokop 8:45 16:50 Prokop 6:50 9:00 11:20 16:00 17:05 20:45 Vukov spom. 6:56 9:06 11:26 16:06 17:11 20:51 Pančevo gl. 7:15 9:25 11:45 16:25 17:30 21:10 Vršac 8:30 10:40 13:00 17:40 18:45 22:25