Неколико корака до пуне функционалности
До потпуне функционалности, као главног железничког путничког чворишта, Прокопу недостаје још неколико важних детаља. Један од њих је изградња приступних веза из правца ауто-пута ка Нишу. „Београд центру”, како истичу грађани који га редовно користе, недостаје и боља повезаност јавним градским превозом.
Дугорочно планирање умрежавања Прокопа са другим деловима града разлог што је недавно на ову тему реаговало Удружење грађана „По мери метро” које је подсетило да је „Прокоп пројектован са метро станицом која се налази испод железничких колосека и која је судећи по тренутном плану београдског метроа заувек напуштена”. Реч је о два за метро планирана тунела од по стотинак метара испод железничке станице Прокоп. Они су изграђени на основу пројекта Саобраћајног института ЦИП.
– Изградња саме станичне зграде, иако значајан корак ка завршетку станичне инфраструктуре, представља секундарну тему наспрам све акутнијег проблема лоше повезаности Прокопа са остатком града. Имајући на уму оригинални план који је предвиђао повезивање Прокопа са првом линијом метроа и чињеницу да је сама станица грађена са идејом да управо метро буде кључни фактор повезивања, још једном подвлачимо да је изостављање нове главне железничке станице са прве линије метроа фактор који ће у великој мери спречити Прокоп да достигне своју перципирану функционалност – упозорили су из овог удружења подсећајући да је у оквиру свих досадашњих планова метроа, почев од 1974. године, Прокоп био препознат као незаобилазна тачка укрштања метро система са железницом.
Шта више, могу и да споје Зворнички и Вршачки воз.Kad smo kod maloumnih morona, sad sam shvatio da voz za Vršac može lepo da kreće iz Zemuna, a ne da pola sata dimi u Prokopu.
Nekada su dodavali dodatne vagone, sada to ne rade. Ne verujem da ne mogu toliko da ucine.Mada ako bi smo pustili tako Vršački navuklo bi još dosta putnika, a ti vozovi su već sada dosta popunjeni.
Verovali ili ne u vozu 2607 Beograd-Vršac se stoji kao u gradskom autobusu do Pančeva, jedni preko drugih, trebaju nam veći kapaciteti kojih trenutno nema, a i neće ih biti skoro.
Nema dovoljno ispravnih garnitura da bi slali sinhron iz Vršca.Nekada su dodavali dodatne vagone, sada to ne rade. Ne verujem da ne mogu toliko da ucine.
Ne znam koji je fazon sa ovom mapom, jer čas je ima, čas je nema.
И даље се производи https://www.insa.rs/rs/kategorije/javni-satovi/jednostrani-javni-satVoleo bih ovako nešto i na našoj železnici, i što se mene tiče, kandidata za ovako nešto imamo već odavno:
Pogledajte prilog 157518
Možda da se eventualno malo osveži i redizajnira, ali i ovakav minimalistički dizajn i ovaj retro natpis INSA su mi super
Шта више, могу и да споје Зворнички и Вршачки воз.