Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Isto sam se pitao i pretpostavljam da je neka transportna zaštita za staklene ploče koje su već ugradili.

Stakleni front ka autoputu će biti još lepši od onog južnog. Vidi se da su na jednom delu ugradili nosače do zida od blokova.
 

Ovaj projekat je zaista za nekoliko klasa iznad domaćeg proseka, medjutim, moram da primetim da sve ove prostorije umetnute unutar samog hola su mogle biti nadgradjene jednom pločom na kojoj bi se moglo smestiti svašta, prostor bi bio opet otvoren i prostran, a bilo bi mesta za kioske sa hranom i stočiće i klupice, recimo kao Westbahnhof Beč.

40_BahnhofCity_Wien_West_Verkehrsstation1.jpg


 
Kada bi random opozicionari uložili 5% energije u problematizovanje nepostojanja metroa i trola do Prokopa umesto da kače snimke kako prokišnjava betonska ploča Prokopa i oplakivanje za pokojnom GŽS možda bi nešto i uradili. Krivica je i opozicije koja stimuliše i ponaša se isto umesto da se bavi konkretnim predlozima za rešavanje povezanosti Prokopa sa javnim gradskim prevozom.
 
Kada bi random opozicionari uložili 5% energije u problematizovanje nepostojanja metroa i trola do Prokopa umesto da kače snimke kako prokišnjava betonska ploča Prokopa i oplakivanje za pokojnom GŽS možda bi nešto i uradili. Krivica je i opozicije koja stimuliše i ponaša se isto umesto da se bavi konkretnim predlozima za rešavanje povezanosti Prokopa sa javnim gradskim prevozom.​
Imamo one koji će milion puta tokom kiša za vreme radova na staničnoj zgradi na Prokopu da ponove kako je ploča očano odrađena i da zbog toga prokišnjava, sa sve snimkom iste, uz ovo za bivšu GŽS na Savskom trgu ili one kojima je bitnije da dobiju milion lajkova na društvenim mrežama vožnje autobusom sa otvorenim vratima, ističući kako je to opasno, pritom se nervirajući kada neko drugi vikne vozaču da su vrata otvorena, jer mu je sigurica sakupljač lajkova propao. A svi vrlo dobro znamo da se tako stiče mnogo bolja pozicija u firmi za koju se radi, pa samim tim i bolja plata.

Primera radi, javno su izneti rezultati ankete udruženja građana "Vratimo trolu 28" o tome šta misle korisnici Prokopa o povezanosti istog sa gradskim prevozom, nakon čega jedino nije inplementirano povezivanje sa Banovim brdom, a to niko da spomene, što je suštinski bitnije građanima (i na čemu bi mogli da poentiraju) nego milion snimaka polave tokom radova na ploči, koji će po završetku iste da prestanu, jer će sve rupe kroz koje trenutno prolazi voda, biti zatvoreni.​
 
Kada bi random opozicionari uložili 5% energije u problematizovanje nepostojanja metroa i trola do Prokopa umesto da kače snimke kako prokišnjava betonska ploča Prokopa i oplakivanje za pokojnom GŽS možda bi nešto i uradili. Krivica je i opozicije koja stimuliše i ponaša se isto umesto da se bavi konkretnim predlozima za rešavanje povezanosti Prokopa sa javnim gradskim prevozom.

I mediji imaju svoj deo odgovornosti
 
Медији и опозиција се ложе на ове глупости, а реални проблеми попут реда вожње возова и приступачности станица, што су најбитнији критеријуми путницима им нису битни.
 
Медији и опозиција се ложе на ове глупости, а реални проблеми попут реда вожње возова и приступачности станица, што су најбитнији критеријуми путницима им нису битни.
Što dalje implicira da su isti kao i sadašnja vlast. Laju o glupostima da bi pokušali da dođu na vlast a kada se ustoliče nastavlja se ista agonija za građane kao i ranije.
 
To sam i ja zamisljao, bukvalno bi se napravio jedan veliki trg iznad autoputa izmedju prokopa i KBC ali se plasim da to nikad ne urade jer je to jako skupo.
 
Poslednja izmena:
kako ovaj prostor plače za jednu ravnu ploču od prokopa do KCS
Prošlo je vreme ovako megalomanskih idjea. Trg sam po sebi nije dovoljan i bez okolnog sadržaja koji bi ga punili i bio bi konstantno prazan. Da ne pominjem to da na betonu ništa ne raste i da ne bi bilo ni trunke zelenila ili hlada, pa onda troskove natkrivanja autoputa itd ...

Trg svakako ne ali jedna linearna pešačka veza u nivou bi bila dobra stvar.
 
Meni je oduvek bio san da se autoput stavi pod betonsku ploču celom površinom od Autokomande do Mostara i tako ponovo spoje dva dela grada, a površina na ploči i okolo iskoristi za gradnju. Ne mogu ni da zamislim kolika bi investicija bila potrebna... kapiram ogromna...ali naselje koje bi ovde moglo da se formira bi baš moglo da bude elitno po gomili osnova, što bi možda omogućilo isplativost.
Možda bi Gruji mogla biti zanimljiva ovakva investicija u nastavku njegovog biznis parka.
 
Vrh