Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Da li ove saobraćajnice na "na nasipu po usponom" na neki način ugrožavaju potencijalni prolazak metroa kroz već predvidjene kasete?
 
Искрено слаба вајда и од ових радова на станичној згради кад ће радови на саобраћајници ка аутопуту почети тек за 2-3 године. Очајно усклађена динамика и редослед радова, морали су то да раде паралелно са изградњом недостајуће плоче. Ова зграда када се заврши ће суштински мало шта променити мени као путнику, опет ћу ићи на 36 или пешачити около наоколо до аутопута, а у пракси ће ми станица НБГ и даље бити приступачнија.
 
Уствари треба само раскрсница Драгана Манцеа и саобраћајнице која води на прокоп да се уради боље. Али као и увек изговори...
 
@Дошљак @outsider @vucko @WLABmz @Steva

Pa kao neuslovna je okretnica u Dragana Mancea, nema se razdelno ostrvo po sredini... A u realnosti 36 i 38L vrlo često, ako dođu desetak minuta ranije pre sledećeg polaska, čekaju vreme na okretnici u Dragana Mancea, pa se onda spuste par minuta pre polaska. Takođe, okretnica u Dragana Mancea ne bi bila stalna okrenica za trolejbuse, nego okretnica poput one stare na Banjici, gde bi se trole kratile tokom nekih radova, zastoja (nestanka struje) u gradu / Banjici, dok bi se u redovnom režimu okretnica koristila kao prolazna. A nije problem ni da se ista proširi, zato što je razdelno ostrvo dovoljno veliko da može da primi 1-2 trake.

Što se tiče generalno povezanosti Prokopa, anketa koju je sprovelo udruženje "Vratimo trrolu 28", pokazala je da veliki broj građana vidi kao problem nepovezanost sa Banovim brdom, što se neće dobiti ni sa linijama koje saobraćaju autoputem. To je jedino što je izignorisano prilikom realizacije rezultata koje je anketa pokazala. Istovremeno imamo situaciju da linija 51, koja saobraća preko Banovog brda, i dalje ide praznjikava preko brda, Ade Ciganlije, Sajma, Savskom, Savskog trga i Vudroa Vilsona, dok korisnici linije 46, masovno silaze kod Mostara i presedaju na linije koje vode ka Savskom trgu. Rešenje ovih problema je u preusmeravanju linije 51 na Prokop a produženje linije 46 tako da saobraća Savskom do Savskog trga pa oko BAS - a u ulicu Vudroa Vilsona i istom do okretnice TC Galerija. I tako 46 da ide u oba smera.​
 
Уствари треба само раскрсница Драгана Манцеа и саобраћајнице која води на прокоп да се уради боље.
Ne treba ni to. Ne vidim šta fali ovoj raskrsnici da bi spustili trolu na Prokop.
Screenshot_20230115_172213.jpg
 
Ništa, ako moze u Paunovu da skrene pod uglom od 90 stepeni može i ovde.

Možda @vucko ili @solecar mogu da daju odgovor koliko bi vremena okvirno prošlo od raspisivanja nabavke za projektnu dokumentaciju do početka radova na izradi naponske mreže za Dragana Mancea i Prokopa saobraćajnicu?
 
Danas sam stigao da izmerim. Od postojeće linije trotoara Dragana Mancea, pa do najbliže tačke solitera broj 32, ima 28m. Produžetak Humske je na par metara od solitera. To bi značilo da je udaljenost 12m od solitera do nove linije Dragana Mancea, ako si računao i trotoar, a ako nisi, onda je to oko 10m.​

Izvini na kasnom odgovoru, nisam bio pri računaru, a hteo sam da proverim da li se dobijaju drugačiji rezultati u odnosu na telefon. Naime, prema Geosrbiji, između planiranog proširenja i solitera ima 33m. Mislio sam da je možda zbog toga što sam gledao preko telefona, pa sam proverio na računaru i isto kaže. Onda sam pomislio da je do Geosrbije, međutim kad izmerim Hram od južnog do severnog ulaza dobijem oko 81m koliko i jeste. Takođe, kad izmerim od planiranog "produžetka" Humske do solitera, dobijem 17m. Da li grešim negde u merenju?

prokop2.PNG
prokop3.PNG
ProkopHram.PNG
 
Za Hram ti je Ok merenje, jer se tu poklapaju žuta skica i fotografija hrama, dok se u slučaju solitera ne poklapaju, a ja sam merio na terenu, od zida zgrade pa do kolovoza.
 
Sjajno napreduju radovi, nadam se da će krenuti urbanizacija celog tog kraja, to će privući nove korisnike železnici i doneti bolju povezanost prokopa. Primetan je veliki porast putnika na Prokopu, rekao bih da pola ljudi uđe na prokopu, pola na Novom Beogradu
 
Vrh